Με το νέο του ηλεκτρονικό κατάστημα “My PartsHub”, η Daimler Truck προσφέρει στους πελάτες, τους αντιπροσώπους και τα συνεργεία μια κεντρική πλατφόρμα για την ψηφιακή προμήθεια ανταλλακτικών, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη.

Η πλατφόρμα απλοποιεί και επιταχύνει τη διανομή περισσότερων από 300.000 διαφορετικών ανταλλακτικών για φορτηγά και ειδικά οχήματα των Mercedes-Benz Trucks & Buses, Setra και FUSO στη Γερμανία και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται οι Κάτω Χώρες, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, η Ιταλία, η Πολωνία, η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Ελβετία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Τουρκία. Έντεκα ακόμη ευρωπαϊκές χώρες θα ακολουθήσουν σταδιακά έως την άνοιξη του 2026.

Το My PartsHub αντικαθιστά την προηγούμενη διαδικτυακή πύλη Daimler Truck WebParts. Για την παραγγελία ανταλλακτικών φορτηγών, το My PartsHub συνδέεται απευθείας με το νέο Daimler Truck Global Parts Center στο Halberstadt, το οποίο τίθεται σταδιακά σε λειτουργία. Η σύνδεση με το κέντρο logistics, έκτασης περίπου 260.000 τετραγωνικών μέτρων, εξασφαλίζει γρήγορη και αποτελεσματική τροφοδοσία ανταλλακτικών φορτηγών στο παγκόσμιο δίκτυο after-sales logistics της Daimler Truck. Πελάτες που διαθέτουν, εκτός από φορτηγά Mercedes-Benz, και λεωφορεία Mercedes-Benz ή Setra μπορούν επίσης να προμηθεύονται ανταλλακτικά λεωφορείων μέσω του νέου ηλεκτρονικού καταστήματος.

Με το My PartsHub, η Daimler Truck προσφέρει μια λύση προσαρμοσμένη στις ανάγκες των πελατών και προωθεί τη συνεπή ψηφιοποίηση των υπηρεσιών after-sales. Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα υποστηρίζει πελάτες, αντιπροσώπους και συνεργεία στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών ανταλλακτικών, αυξάνει τη διαφάνεια στις διαδικασίες παραγγελιών και συμβάλλει στη μεγαλύτερη αποδοτικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας ανταλλακτικών. Οι πελάτες μπορούν να καταχωρίζουν τα οχήματά τους απευθείας στο σύστημα και να αναζητούν και να παραγγέλνουν ανταλλακτικά ειδικά για τα αντίστοιχα μοντέλα του στόλου τους.

Επεκταμένες δυνατότητες χρήσης όλο το 24ωρο

Το My PartsHub προσφέρει πολυάριθμα πλεονεκτήματα σε σχέση με την προηγούμενη πλατφόρμα Daimler Truck WebParts. Το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο είναι διαθέσιμο στις αντίστοιχες εθνικές γλώσσες, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις κινητές συσκευές όπως κινητά τηλέφωνα, φορητούς υπολογιστές ή tablets και είναι διαθέσιμο όλο το 24ωρο. Περιλαμβάνει ολόκληρη τη γκάμα ανταλλακτικών, συμπεριλαμβανομένων γνήσιων ανταλλακτικών, ανταλλακτικών ανταλλαγής και TruckParts by Mercedes-Benz για παλαιότερες σειρές φορτηγών και ειδικών οχημάτων. Οι εξατομικευμένοι όροι και η διαθεσιμότητα εμφανίζονται απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Μία ακόμη νέα λειτουργία είναι η δυνατότητα επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών για απορίες μέσω της ενσωματωμένης λειτουργίας συνομιλίας (chat), η οποία παρέχει απαντήσεις μέσα σε πολύ σύντομο χρόνο.

Το My PartsHub διευκολύνει την αναζήτηση ανταλλακτικών

Η διεπαφή χρήστη είναι καθαρά δομημένη και εύχρηστη. Δώδεκα κύριες κατηγορίες ανταλλακτικών διευκολύνουν την αναζήτηση και την επιλογή συγκεκριμένων ανταλλακτικών μέσω του διαδικτυακού καταλόγου ανταλλακτικών για κάθε όχημα. Επιπλέον, η λειτουργία αναζήτησης παρέχει πρόσβαση σε λεγόμενα “εκρηκτικά σχεδιαγράμματα” (exploded drawings), στα οποία σύνθετα μέρη του οχήματος, όπως κινητήρες ή κιβώτια ταχυτήτων, παρουσιάζονται αναλυμένα στα επιμέρους εξαρτήματά τους και, σε ορισμένες περιπτώσεις, απεικονίζονται και προοπτικά.

Η διαθεσιμότητα των απαιτούμενων ανταλλακτικών στα διάφορα στάδια logistics, οι αντίστοιχες τιμές και οι επιλογές παραγγελίας εμφανίζονται σχεδόν ταυτόχρονα. Η επακόλουθη προσφορά τιμής βασίζεται πάντα στους εξατομικευμένους, ειδικά συμφωνημένους όρους για κάθε πελάτη. Η λειτουργία “Quick Order” επιτρέπει την ταχεία παραγγελία συχνά απαιτούμενων ανταλλακτικών χωρίς χρονοβόρα αναζήτηση. Οι παραγγελίες πελατών επεξεργάζονται και αποστέλλονται από τους συνεργάτες εξυπηρέτησης της Daimler Truck.

 

  • Προηγούμενο άρθροAudi Q3: Για ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες
    Επόμενο άρθροVW Group και Rivian: Προχωρά η κοινοπραξία