Η εφαρμογή Drive On, που διέθεσε πρόσφατα η Interamerican στους ασφαλισμένους της για οδική βοήθεια, ξεχώρισε μεταξύ των υποψηφιοτήτων, κατακτώντας την κορυφαία διάκριση στα φετινά Mobile Excellence Awards. Η εφαρμογή βραβεύθηκε στην κατηγορία των “Mobile εφαρμογών στις Υπηρεσίες και τη Διακυβέρνηση” για τον ασφαλιστικό κλάδο.

Η δυνατότητα ψηφιακής δήλωσης περιστατικού στην εταιρεία, με χρήση κινητών συσκευών iOS και Android, ξεκίνησε να λειτουργεί τον Ιούνιο του 2019.

Η φιλοσοφία της εφαρμογής βασίζεται στην πληρέστερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, με παράλληλη αξιοποίηση του βέλτιστου τρόπου διαχείρισης και διάθεσης των υποδομών οδικής βοήθειας από την Interamerican. Ο πελάτης, μέσω της mobile εφαρμογής Drive On, αναγγέλλει το περιστατικό προς εξυπηρέτηση, το αίτημα παραλαμβάνεται μέσω διαδικτύου και, με βάση τα χαρακτηριστικά του περιστατικού και τους διαθέσιμους πόρους (όχημα οδικής βοήθειας και μηχανικός), η αλγοριθμική υποδομή δρομολογεί τη διαδικασία διαχείρισης άμεσα προς τον καταλληλότερο άνθρωπο της οδικής βοήθειας για να επιληφθεί του περιστατικού. Ο πελάτης ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο μέσω του κινητού τηλεφώνου του για την ανάθεση του περιστατικού, για τον χρόνο εξυπηρέτησής του, καθώς και για τη θέση του ανθρώπου που θα τον εξυπηρετήσει.

Η καινοτομία του εν λόγω νέου συστήματος δεν είναι μόνο η ψηφιακή -αντί τηλεφωνική, όπως γινόταν μέχρι πρόσφατα- αναγγελία περιστατικών που χρήζουν οδικής βοήθειας, αλλά και ο τρόπος διαχείρισης και εξυπηρέτησης των περιστατικών μέσω της χρήσης των υπολογιστικών αλγορίθμων όσον αφορά στην επιλογή του πιο κατάλληλου οχήματος και διαθέσιμου προσωπικού για την αντιμετώπιση του προβλήματος του ασφαλισμένου. Η ανθρώπινη συμμετοχή και παρέμβαση για την εξυπηρέτηση περιστατικών ελαχιστοποιείται, ενώ παράλληλα μειώνεται ο συνολικός χρόνος καταγραφής και ανάθεσης του περιστατικού, ο χρόνος εξυπηρέτησης του πελάτη, το σχετικό κόστος, καθώς και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Η υπολογισμένη βέλτιστη διαδρομή προβάλλεται στους οδηγούς για την επίτευξη των προαναφερομένων στόχων. Για τη δημιουργία της εφαρμογής Drive On, η Interamerican συνεργάστηκε με την EmDot (ανάπτυξη εφαρμογής), τη Lighthouse (UX analysis και σχεδιασμός) και τη Busybuilding (branding).

Στιγμιότυπο από τη βράβευση της Interamerican για τη mobile εφαρμογή Drive On.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Goodyear συνεργάτης του βρετανικού πρωταθλήματος BTCC
Επόμενο άρθροΈξυπνη οδήγηση με καινοτόμους προβολείς IntelliLux LED