
H Chevrolet παρουσίασε ένα νέο υπερ-υψηλών επιδόσεων μοντέλο, με την ονομασία Corvette ZR1X.
Προβεβλημένη ως η πιο προηγμένη Corvette που έχει κατασκευαστεί ποτέ, η νέα Corvette ZR1X αποδίδει 1.250 ίππους μέσω ενός συνδυασμού υπερτροφοδοτούμενου θερμικού κινητήρα και ηλεκτροκίνησης, προσφέροντας εκτιμώμενη επιτάχυνση από 0 στα 96 χλμ./ώρα σε λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα και 400 μ σε λιγότερο από εννέα δευτερόλεπτα με ταχύτητα άνω των 241 χλμ./ώρα. Πρόκειται για το αυτοκίνητο που τα τελευταία χρόνια αποκαλούσαμε “Zora”.
Από πλευράς θερμικού κινητήρα, διαθέτει τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 LT7 των 5.5 λίτρων, τον ίδιο κινητήρα που βρίσκεται στη «βασική» ZR1, αποδίδοντας 1.064 ίππους και ροπή 1.123 Nm, μεταφερόμενες στους πίσω τροχούς μέσω ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Ο LT7 διαθέτει δύο υπερτροφοδότες 76 χιλιοστών και τεχνολογία “δυναμικής αντι-καθυστέρησης” (dynamic anti-lag) για άμεση απόκριση του γκαζιού «σε συγκεκριμένες συνθήκες».
Συμπληρωματικά, υπάρχει ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος εμπρός με απόδοση 186 ίππων και ροπή 197 Nm, διαμορφώνοντας ένα εξηλεκτρισμένο σύστημα τετρακίνησης. Η μονάδα ηλεκτροκίνησης έχει το ίδιο μέγεθος και σχήμα με εκείνη της C8 E-Ray, αλλά στην ZR1X διαθέτει ενισχυμένα εσωτερικά εξαρτήματα και βελτιώσεις στην «αξιοποίηση της ενέργειας», προσφέροντας επιπλέον 26 ίππους και ροπή 27 Nm σε σύγκριση με την E-Ray. Η ηλεκτρική υποβοήθηση λειτουργεί έως και τα 257 χλμ./ώρα.
Η οδική συμπεριφορά και ο έλεγχος βελτιώνονται σημαντικά χάρη σε μια σουίτα προηγμένου λογισμικού οδήγησης. Περιλαμβάνεται το PTM Pro mode που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στη C8 ZR1, καθώς και ειδικά προγράμματα για παρατεταμένη χρήση πίστας, κατατακτήριους γύρους και στιγμιαία αύξηση ισχύος (push-to-pass).
Τα φρένα αποτελούνται από τεράστιους carbon-ceramic δίσκους 16,5 ιντσών εμπρός και πίσω, με 10πίστονες δαγκάνες εμπρός και 6πίστονες πίσω. Με σωστή εφαρμογή, η ZR1X μπορεί να αποδώσει 1.9G επιβράδυνσης από ταχύτητες 289–193 χλμ./ώρα.
Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο διαμορφώσεις πλαισίου, μια για καθημερινή χρήση (touring) και μία πιο αγωνιστική (track package). Η δεύτερη περιλαμβάνει ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2R και πιο σφιχτή ανάρτηση. Υπάρχει επίσης ένα πλήρες αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα, που αποδίδει έως και 544 κιλά κάθετης δύναμης (downforce).
Όλες οι εκδόσεις της Corvette C8 κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της GM στο Bowling Green, Kentucky. Περισσότερες λεπτομέρειες για την ZR1X – συμπεριλαμβανομένης της τιμής και της διαθεσιμότητας – αναμένονται πλησιέστερα στην ακόμα απροσδιόριστη ημερομηνία παρουσίασής της.