
Θα πρέπει να περάσουμε, το ταχύτερο δυνατό, σε ένα νέο καθεστώς σχετικά με τα Plug in Hybrid (PHEV) μοντέλα θεωρεί ο Χάρης Δάνδουρας, Εμπορικός Διευθυντής SEAT & CUPRA, καθώς η αγορά πρέπει να συνεχίσει να αναπτύσσεται.
Όπως είναι γνωστό, ο τρόπος υπολογισμού των ρύπων και της κατανάλωσης στην ΕΕ αλλάζει, με αποτέλεσμα πολλά από τα υπάρχοντα PHEV να κινδυνεύουν να βρεθούν πάνω από το όριο των 50 g/km και να χάσουν τα φορολογικά τους προνόμια (μηδενικός φόρος εταιρικού χρήστη).
«Εμείς πάμε πολύ καλά στα PHEVs, είναι η τρίτη χρονιά σερί που πάμε πολύ καλά με την Cupra – είμαστε τέταρτοι φέτος στις πωλήσεις συνολικά, ενώ το πιο καλοπουλημένο μας μοντέλο είναι το Formentor PHEV των 204 ίππων. Επιπλέον, τα δικά μας PHEV έχουν μεγάλη μπαταρία και αυτονομίες πάνω από 100 χλμ. οπότε δεν πρόκειται να βρεθούμε πάνω από τα 50 g/km.
Ωστόσο είναι λογικό να υπάρξει μια αναπροσαρμογή στα όρια που έχει προτείνει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, στα 75 g/km (αν και αυτό δεν είναι βέβαιο ότι θα τους καλύψει όλους), όπως έγινε για όλα τα αυτοκίνητα με το WLTP πριν από λίγα χρόνια.»
Σε σχέση δε με τα μοντέλα των CUPRA & SEAT ο κ. Δάνδουρας είπε ότι «Τα δικά μας αυτοκίνητα, από τον Νοέμβριο και μετά, θα βγαίνουν βάσει του νέου τρόπου μέτρησης, αλλά όπως είπα θα είμαστε κάτω από το όριο, γύρω στα 30-40 g/km».