H BYD έχει θέσει ως στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Ευρώπη, προκειμένου να αντιστρέψει τις μειωμένες πωλήσεις στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά της ηπείρου.

Επιχειρεί να κεφαλαιοποιήσει το γεγονός ότι είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, αντιμετωπίζοντας τους γίγαντες της περιοχής, όπως ο Όμιλος Volkswagen και η Stellantis, καθώς και άλλους ανταγωνιστές από την Ασία, όπως η Toyota, η Hyundai και η Kia. Ο δρόμος, βεβαίως, είναι μακρύς. Πέρυσι, οι ταξινομήσεις της εταιρείας στην Ευρώπη ήταν 49.984, αυξημένες κατά 216% σε σχέση με το 2024, αλλά εξακολουθούν να είναι πολύ χαμηλές σε σύγκριση με την κινεζική ανταγωνιστική MG της SAIC, η οποία πούλησε 243.000 αυτοκίνητα. Στη Γερμανία, οι ταξινομήσεις της BYD για το έτος μειώθηκαν κατά 30% στις 2.891. Η στρατηγική της BYD για την Ευρώπη είναι η παραγωγή αυτοκινήτων σε τοπικό επίπεδο και η επέκταση του δικτύου λιανικής. «Πρέπει να βγάλουμε ρίζες εδώ», είπε χαρακτηριστικά η Maria Grazia Davino, ένα από τα κορυφαία ευρωπαϊκά στελέχη της BYD, σε πρόσφατο συνέδριο.

Προηγούμενο άρθροIveco – Santander: Aνανέωση της Κοινοπραξίας
Επόμενο άρθροNissan: Στο -6% οι παγκόσμιες πωλήσεις τον Ιανουάριο