
Η Κίνα παραμένει η μεγαλύτερη και πιο δυναμική αγορά της Audi, διαδραματίζοντας κεντρικό ρόλο στη στρατηγική της εταιρείας για τα ηλεκτρικά οχήματα και στη συνεχιζόμενη μεταμόρφωσή της, εκτίμησε ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Gernot Döllner, σε δηλώσεις του προς διάφορα μέσα, στο περιθώριο της IAA Mobility στο Μόναχο.
Ο διευθύνων σύμβουλος του γερμανικού brand δήλωσε ότι θα «επικεντρωθεί ξανά στο να είναι ο διεκδικητής στο premium τμήμα της αγοράς». Αυτό σημαίνει ότι θέλει η Audi να θέτει νέα πρότυπα, αντί να προσπαθεί να ανταγωνιστεί απλώς όσα κάνουν οι αντίπαλοί της, BMW και Mercedes-Benz.
Το πρώτο προϊόν που θα παρουσιάσει αυτό που οραματίζεται ο Döllner για το μέλλον της Audi είναι το Concept C, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στις 2 Σεπτεμβρίου. Ο Döllner μίλησε για το πώς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βοήθησε την Audi να διαμορφώσει τη νέα φιλοσοφία της εταιρείας.
Οι παγκόσμιες οικονομικές ανακατατάξεις και ο εντεινόμενος ανταγωνισμός δοκιμάζουν τη βιομηχανία αυτοκινήτου, επισήμανε ο Ντέλλνερ. Όπως είπε, η Audi απαντά με καινοτομία αλλά και με τις παραδοσιακές της δυνάμεις.
Φέτος, η Audi παραμένει προσηλωμένη στην πορεία ανανέωσής της, ανανεώνοντας τη γκάμα της με νέα μοντέλα και ενισχύοντας την παρουσία της σε βασικές αγορές, ιδίως στην Κίνα και στη Βόρεια Αμερική, ανέφερε ο CEO.
Ο Döllner περιέγραψε δύο προτεραιότητες για την ανάπτυξη της Audi. Πρώτον, η εταιρεία ολοκληρώνει το πλήρως ηλεκτρικό της χαρτοφυλάκιο, το οποίο θα είναι το νεότερο στην κατηγορία premium μέχρι το τέλος του έτους. Κεντρικό στοιχείο αυτής της προσπάθειας είναι η νέα πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric), που διαθέτει τεχνολογία 800 volt και υπερ-ταχεία φόρτιση. Δεύτερον, η Audi εισάγει μια νέα σχεδιαστική γλώσσα βασισμένη στη σαφήνεια, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Audi Concept C.
Προμοίασε τη μεταμόρφωση της Audi με λεοπάρδαλη – «γρήγορη και ευέλικτη». Η εταιρεία έχει υποστεί σαρωτικές αλλαγές τους τελευταίους 18 μήνες, από τεχνολογικές καινοτομίες έως οργανωτικές αναβαθμίσεις, με την Κίνα να οδηγεί σε μεγάλο βαθμό αυτή τη στροφή, πρόσθεσε.
Εξηγώντας γιατί η Audi επέλεξε την Κίνα ως βάση παραγωγής για το μοντέλο της με την πλατφόρμα PPE, ο Döllner υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία της χώρας. «Η ξεκάθαρη στρατηγική μας “στην Κίνα, για την Κίνα” έκανε φυσική την απόφαση να φέρουμε εκεί την πλατφόρμα PPE. Μαζί με τον (κινεζικό όμιλο) FAW εγκαινιάσαμε τον Αύγουστο στο Τσανγκτσούν τα πρώτα οχήματα βασισμένα στην PPE, με περισσότερα να ακολουθούν φέτος».
Εξήρε το πρωτοποριακό πνεύμα της κινεζικής αγοράς, τονίζοντας την ταχύτητα ανάπτυξης και καινοτομίας της. «Είμαστε χαρούμενοι που αποτελούμε μέρος αυτής της δυναμικής εξέλιξης», είπε.
Υπογράμμισε τους στενούς του δεσμούς με την Κίνα, σημειώνοντας ότι επισκέφθηκε τη χώρα οκτώ φορές πέρυσι και ήδη δύο φορές φέτος.
Όσον αφορά τις συνεργασίες, ο Döllner τόνισε τη συνεργασία με την FAW και τη SAIC Motor, μια ακόμη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς και τη συνεργασία με κινεζικές τεχνολογικές εταιρείες. Η Audi διατηρεί κέντρο R&D στο Πεκίνο και εμβαθύνει τη στρατηγική της «στην Κίνα, για την Κίνα». Στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, η Audi παρουσίασε πέντε παγκόσμιες πρεμιέρες με χαρακτηριστικά προσαρμοσμένα στην τοπική αγορά. Συνεργαζόμενη με τη Huawei, έγινε η πρώτη παγκόσμια premium μάρκα που εισήγαγε προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης στον τομέα των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Αυτά τα βήματα επιτρέπουν στην Audi να συνδυάζει τις τοπικές γνώσεις με την παγκόσμια τεχνολογία, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας διεθνώς, ανέφερε.
Ο Döllner εξέφρασε αισιοδοξία για το μέλλον, λέγοντας ότι η Κίνα θα παραμείνει κινητήρια δύναμη στην καινοτομία και την κινητικότητα. Τόνισε ότι η παραγωγή υψηλής τεχνολογίας, οι στρατηγικές συνεργασίες και η τοπική τεχνογνωσία επιτρέπουν στην Audi να συνδυάζει την κινεζική καινοτομία με τη γερμανική μηχανική, αναδεικνύοντας την αυξανόμενη διασύνδεση στην παγκόσμια ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων.