Η Peugeot ανακοίνωσε αύξηση παγκόσμιων πωλήσεων κατά 6% το 2023 συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, ενώ το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις της μάρκας ήταν το Peugeot 208, που κατέγραψε συνολικά 300.640 μονάδες το 2023.
Η Linda Jackson, CEO της μάρκας Peugeot, δήλωσε: “Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον για το 2023, αισθάνομαι υπερήφανη ανακοινώνοντας αύξηση πωλήσεων της τάξης του 6% και αύξηση των πωλήσεων παγκοσμίως κατά σχεδόν μια μονάδα. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η μάρκα Peugeot παραμένει ηγέτης στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων Β με δύο μοντέλα: το E-208 και το E-2008, και καταλαμβάνει την πρώτη θέση στα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα”.
Από πλευράς μοντέλων το best seller της μάρκας παγκοσμίως είναι το Peugeot 208, που ταξινόμησε 300.640 μονάδες το 2023 (2022: 299.131) και ακολουθούν κατά σειρά το Peugeot 2008 με 204.773 μονάδες το 2023 (2022: 185.425), το Peugeot 3008 με 133.772 μονάδες το 2023 (2022: 145.627), το Peugeot 308 με 106.826 μονάδες το 2023 (2022: 99.373), το Peugeot Partner/Rifter με 121.560 μονάδες το 2023 (2022: 95.290), Peugeot 408/408X με 55.962 μονάδες το 2023 (2022: 22.234) και το Peugeot 5008 με 55.815 μονάδες το 2023 (2022: 49.806).
Οι 10 κορυφαίες σε πωλήσεις χώρες το 2023 ήταν οι εξής:
- Γαλλία 305.295
- Ιταλία 91.319
- Ηνωμένο Βασίλειο 88.467
- Τουρκία 78.632
- Ισπανία 75.625
- Γερμανία 55.251
- Αργεντινή 41.931
- Μπενελούξ 39.586
- Κίνα 37.003
- Βραζιλία 34.920
Συγκεκριμένα το 2023 η γαλλική μάρκα πέτυχε τα ακόλουθα εμπορικά αποτελέσματα:
- Peugeot: 1.124.268 ταξινομήσεις το 2023, +6% αύξηση σε σχέση με το 2022
- Συνεχής διεθνοποίηση των πωλήσεων εκτός της EU29 με 28.2% διείσδυση στις παγκόσμιες πωλήσεις, που σημαίνει +0.8% αύξηση έναντι του 2022
- 17 χώρες πέτυχαν το υψηλότερο μερίδιο αγοράς των τελευταίων 15 ετών
Η Peugeot κατέχει ηγετική θέση στην Ευρώπη
- Στην κατηγορία Β των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με τα E-208 και E-2008
- Στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών με τα Ε-Partner, E-Expert, E-Boxer
- Κατηγορία Εξηλεκτρισμένων Οχημάτων (αμιγώς ηλεκτρικά και Plug In Hybrid οχήματα) στην EUR29
- 18% των οχημάτων Peugeot που ταξινομήθηκαν στην EU29 είναι εξηλεκτρισμένα
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, στη διευρυμένη Ευρώπη η Peugeot πούλησε 811.722 μονάδες καταγράφοντας μερίδιο αγοράς 5%.
- Ευρώπη 29: Το E-208 Νο.1 στην ηλεκτρική κατηγορία B-Hatch
- Ευρώπη 29: Η Peugeot, ηγείται των ηλεκτρικών οχημάτων στο B-Segment και LCV-Segment
- Δανία: Το 208 ήταν το B-Hatch με τις μεγαλύτερες πωλήσεις
- Γαλλία: Η Peugeot No.2 στα PC+ LCV, το E-208 ηγέτης στην κατηγορία B-Hatch και το 2008 πρώτο στην κατηγορία B-SUV
- Πορτογαλία: Το Peugeot πρώτο στην αγορά PC + LCV για τρίτη συνεχή χρονιά
- Ελλάδα: Το Peugeot δεύτερο στην αγορά PC+LCV από το 2019
- Στη Μέση Ανατολή/Αφρική η Peugeot πούλησε 135.062 μονάδες καταγράφοντας μερίδιο αγοράς 3,3%.
- Σε 21 χώρες κατέγραψε αύξηση του μεριδίου αγοράς της.
- Στην Τουρκία η Peugeot ήταν η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη μάρκα στις 10 κορυφαίες με μερίδιο αγοράς 6,4%.
- Στην Λατινική Αμερική η Peugeot πούλησε 103.660 μονάδες καταγράφοντας μερίδιο αγοράς 2,8%.
- Βραζιλία: Μερίδιο αγοράς 1,6%, στις 10 κορυφαίες μάρκες
- Αργεντινή: Μερίδιο αγοράς 9,9%, στις 5 κορυφαίες μάρκες – το 208, 2ο αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις σε όλες τις κατηγορίες
- Χιλή: μερίδιο 5,4%, το καλύτερο των τελευταίων 14 ετών, στις έξι κορυφαίες μάρκες (+1) – το 308 πρώτο στην κατηγορία C Hatch
- Στην περιοχή Ινδίας, Ασίας-Ειρηνικού – Κίνας κατέγραψε σταθερές πωλήσεις με 60.597 μονάδες και μερίδιο αγοράς: 0,18%
- Στα ιδιωτικά αυτοκίνητα στην Κίνα είχε σταθερό μερίδιο 0,2%
- Στο Βιετνάμ συγκαταλέγεται στις 9 κορυφαίες μάρκες και αποτελεί τη μόνη ευρωπαϊκή μάρκα στο Top 10
- Στη Βόρεια Αμερική πούλησε 13.224 μονάδες καταγράφοντας 0,07% μερίδιο
- Μεξικό: μερίδιο αγοράς 0,9%, υψηλότερος όγκος πωλήσεων τα τελευταία 15 χρόνια