FLEETNEWS #34

08.07.19 #34 12 Η LIME ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΜΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΤΙΝΙΑ Το πρώτο νησί παγκοσμίως όπου έχει παρουσία η Lime, είναι η Κρή- τη. H εταιρεία, που βρίσκεται σε περισσότερες από 100 πόλεις σε 25 χώρες στις πέντε ηπείρους, επε- κτείνει τη δράση της στην Ελλάδα και θα βρίσκεται στην πόλη του Ρεθύμνου, στην Κρήτη. Σε συνεργασία με τον Οργανι- σμό Βιώσιμης Κινητικότητας του Τμήματος Προγραμματισμού του Δήμου Ρεθύμνης, η Lime θα προσφέρει υπηρεσίες έξυπνης κινητικότητας για τις σύντομες διαδρομές μέσα στην πόλη. Τα πατίνια αυτά έχουν σύστημα GPS, ασύρματη τεχνολογία και αυτόματο κλείδωμα, ενώ είναι δι- αθέσιμα σε όποιον έχει κατεβάσει την εφαρμογή στο κινητό του. Μέσω της εφαρμογής, κάθε πολί- της πάνω από 18 χρονών μπορεί να εντοπίσει το πιο κοντινό διαθέσιμο πατίνι, να το ξεκλειδώσει και να το χρησιμοποιήσει αφήνοντας το πα- τίνι στο τέλος της διαδρομής του. Το κόστος για το ξεκλείδωμα είναι 1 ευρώ και κάθε λεπτό διαδρομής κοστίζει επιπλέον 0.15 λεπτά, ενώ δεν υπάρχουν συγκεκριμένα ση- μεία στάθμευσης. Τα ηλεκτρικά πατίνια της Lime είναι ασφαλή και εύκολα στη χρήση, κινούνται με μέγιστη ταχύτητα 20χλμ/ώρα , λειτουργούν με ηλε- κτρική επαναφορτιζόμενη μπατα- ρία και είναι κατάλληλα για όλους όσοι είναι πάνω από 18 χρονών. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η αυτοκινητοβιομηχανία και ο κλάδος των δημόσιων μεταφορών καλούν τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. να εντείνουν τις επενδύσεις στις πολύ αναγκαίες υποδομές φόρτισης και ανεφοδιασμού των λεωφορείων εναλλακτικών κινητήρων. Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευ- αστών Αυτοκινήτων ( ACEA ) και η Διεθνής Ένωση Δημόσιων Με- ταφορών ( UITP ) εξέδωσαν αυτή την κοινή πρόσκληση μετά την πρόσφατη έγκριση από την Ευ- ρωπαϊκή Ένωση της Οδηγίας για καθαρά οχήματα . ΗΟδηγία για κα- θαρά οχήματα θέτει δεσμευτικούς στόχους για τη δημόσια προμήθεια οχημάτων μηδενικών και χαμηλών εκπομπών, σε καθένα από τα 28 κράτη-μέλη της Ε.Ε., για το 2025 και το 2030. Εντούτοις, χωρίς τις συγκεκριμένες απαραίτητες υπο- δομές φόρτισης για τα λεωφορεία, οι στόχοι αυτοί απλώς δεν μπορούν να επιτευχθούν, προειδοποιούν η ACEA και η UITP. Η Οδηγία για την υποδομή εναλ- λακτικών καυσίμων (DAFI) -που εγκρίθηκε το 2014- θέτει σαφείς αλλά μη δεσμευτικούς εθνικούς στόχους για τη δημιουργία σημεί- ων φόρτισης και σταθμών ανεφο- διασμού σε ολόκληρη την ΕΕ. Δυστυχώς, η DAFI ήταν μια χαμένη ευκαιρία να προετοιμαστεί ο κλά- δος των δημόσιων μεταφορών για τη μετάβαση σε εναλλακτικά καύ- σιμα, καθώς δεν εστίασε επαρκώς στα λεωφορεία. Συνεπώς, η ACEA και η UITP πα- ροτρύνουν τα κράτη-μέλη να αυ- ξήσουν τα μέτρα στήριξης για τις υποδομές εναλλακτικών καυσίμων λεωφορείων και να προωθήσουν την αναθεώρηση της DAFI. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΕΛΛΙΠΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑΜΜΜ ACEA&UITP προειδοποιούν EVBOX ΚΑΙ SMAPPEE ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΦΟΡΤΙΣΗ Η EVBox , εταιρεία κατασκευής σταθμών φόρτισης, και η Smappee , εται- ρεία παροχής λύσεων διαχείρισης «έξυπνης» ενέργειας, υπέγραψαν συμ- φωνία για το λανσάρισμα προϊόντων «έξυπνης» φόρτισης στην παγκόσμια αγορά. Στόχος είναι να δοθεί η δυνατότητα σε πόλεις, επιχειρήσεις και οδηγούς ηλεκτρικών αυτοκινήτων να βελτιώσουν τη διαδικασία φόρτι- σης. Αυτό το νέο προϊόν φόρτισης, το EVBox Smart Charging , προσθέτει ένα ακόμα όργανο μέτρησης στο ταμπλό που βοηθά τους οδηγούς EV να φορτίζουν τα οχήματα τους με πιο έξυπνο τρόπο, με τη βοήθεια της δυνα- μικής εξισορρόπησης φορτίου, για αποφυγή προβλημάτων δικτύου όταν μεγάλος αριθμός οδηγών συνδέουν το όχημά τους στο δίκτυο ταυτοχρό- νως. Το EVBox Smart Charging + επιτρέπει στους χρήστες να φορτίζουν τα EV τους με ηλιακή ενέργεια, προσθέτοντας μια σύνδεση με ηλιακούς συλλέκτες στις οροφές τους. Μια εφαρμογή για κινητά απεικονίζει τις λεπτομέρειες φόρτισης και της κατανάλωσης ενέργειας.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=