FLEETNEWS #29

03.06.19 #29 13 στρατηγική της Συμμαχίας. Ωστόσο η γαλλική οικονομία και ο υπουργός οικονομικών Bruno LeMaire πιέ- ζουν και για συγχώνευση μεταξύ της Renault και της Nissan. Οι ηγέτες της Συμμαχίας πάντως, Nissan, Renault και Mitsubishi , συ- ναντήθηκαν στα γραφεία της Nissan στη Yokohama και συζήτησαν σχετι- κά με την πρόταση συγχώνευσης. Σε δήλωσή τους, επιβεβαίωσαν ότι είχαν «μια ανοιχτή και διαφανή συζήτηση» σχετικά με την πρόταση. Και ότι η συμφωνία που συζητείται μπορεί να αντιμετωπίσει το κόστος των εκτετα- μένων τεχνολογικών και κανονιστι- κών αλλαγών, συμπεριλαμβανομέ- νων των ηλεκτρικών οχημάτων. Σε επιστολή προς τους εργαζόμενους που είδε το Reuters , ο διευθύνων σύμβουλος της FCA, Mike Manley , προειδοποίησε πως η συγχώνευση θα μπορούσε να διαρκέσει περισσό- τερο από ένα χρόνο για να φτάσει σε οριστικοποίηση. Μια συμφωνία θα μπορούσε να βο- ηθήσει τις δύο εταιρείες να αντιμε- τωπίσουν μερικές από τις αδυναμίες που οδήγησαν σε εκτιμήσεις της αγοράς που τις παρουσιάζουν να υπολείπονται των κυριοτέρων αντα- γωνιστών τους, καθώς και στη μετά- βαση σε ηλεκτρικές και αυτόνομες τεχνολογίες, εν μέσω αυστηρότερων κανονισμών εκπομπών. Η FCA διαθέτει εξαιρετικά κερδοφό- ρες επιχειρήσεις στη Βόρεια Αμερική με τα φορτηγά RAM και τη μάρκα Jeep , αλλά έχασε χρήματα το τελευ- ταίο τρίμηνο στην Ευρώπη, όπου τα περισσότερα εργοστάσιά της λει- τουργούν κάτω του 50% της ικανότη- τάς τους και αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα νέα όρια εκπομπών. Η Renault, αντιθέτως, υπήρξε πρω- τοπόρος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, διαθέτει τεχνολογίες κινητήρων υψη- λής απόδοσης καυσίμου και ισχυρή παρουσία στις αναδυόμενες αγορές, αλλά καμία επιχείρηση στις ΗΠΑ. Ωστόσο, η συμφωνία δεν θα βοηθή- σει πολύ στην αντιμετώπιση της πε- ριορισμένης παρουσίας των δύο επι- χειρήσεων στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Θα δημιουργούσε επίσης την πρό- κληση διαχείρισης ενός μεγάλου αριθμού εμπορικών σημάτων, από τις πολυτελείς Maserati έως τα χαμη- λού προϋπολογισμού Dacia . Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κοι- νές προκλήσεις να αντιμετωπίσουν πέραν της χρηματιστηριακής αξίας. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει το Reuters και οι δύο είναι ασήμαντες στο πλαίσιο του ανταγωνισμού των δυτικών κατασκευαστών αυτοκινή- των ενάντια σε τεχνολογικούς γίγα- ντες που διαθέτουν ρευστότητα και μια κινεζική βιομηχανία αποφασισμέ- νη να κυριαρχήσει στους δρόμους. Αντιμετωπίζουν ένα μέλλον όπου το αυξανόμενο κόστος των εκπο- μπών υδρογονανθράκων τοποθετεί τη μηχανή καύσης στο μουσείο και όπου οι άνθρωποι δίνουν το τιμόνι σε αλγόριθμους. Μαζί, η FCΑ και η Renault -και ίσως τελικά οι εταίροι της, Nissan Motor και Mitsubishi Motors- έχουν έτσι καλύτερη προ- οπτική. Διαβάστε στο fleet news τα σχετικά θέματα: 1. Η πρόταση συγχώνευσης , 2. Η αντίδραση της συμμαχίας , 3. ΗΝissan . ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΥΨΕΛΩΝ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ Η Bosch και η Powercell υπέ- γραψαν σύμφωνο για τη διευκό- λυνση της μαζικής παραγωγής κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Οι δύο μεγάλες εταιρείες υπέγρα- ψαν συμφωνία για την από κοι- νού μαζική παραγωγή κυψελών καυσίμου για την ηλεκτροκίνηση επαγγελματικών οχημάτων βαρέ- ως τύπου. Η κοινοπραξία πρέπει να ανταποκριθεί στη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης περί μείωσης των εκπομπών διοξειδί- ου του άνθρακα των φορτηγών κατά 15% μέχρι το 2025 και 30% μέχρι το 2030. Οι υβριδικοί και ηλεκτρικοί κινη- τήρες αποτελούν διέξοδο για τη βιομηχανία, ωστόσο, λαμβάνο- ντας υπόψη το μεγάλο βάρος των κυψελών μπαταρίας, οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου μπορεί να παρέχουν λύση. Επιπλέον, χρει- άζονται λιγότερο χρόνο για να ανεφοδιαστούν από ότι οι ηλε- κτρικές μπαταρίες, γεγονός που τις καθιστά καταλληλότερες για οχήματα που πρέπει να βρίσκο- νται στο δρόμο για μεγάλο χρονι- κό διάστημα. Και αν θέλουμε να τολμήσουμε και να δούμε μακροπρόθεσμα: θα μπορούσε η αύξηση των επεν- δύσεων σε κυψέλες καυσίμου υδρογόνου να οδηγήσει επίσης σε οικονομίες κλίμακας και να μειώσει τη συνολική τιμή, όπως συνέβη με τις μπαταρίες ηλεκτρι- κών αυτοκινήτων; Οι δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες πέραν των άλλων προκλήσεων αντιμετωπίζουν τον ανταγωνισμό των Κινέζων κατασκευαστών και των εταιρειών τεχνολογίας

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=