FLEETNEWS #245

13.05.24 #245 10 Η βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων (EV) της Καλιφόρνιας, Rivian, ανακοίνωσε ότι οι δημόσιοι σταθμοί της φόρτισης Adventure Network θα καταστούν συμβατοί με άλλα EV μέχρι το τέλος του 2024. Η Rivian δεν προσαρμόζεται απλώς, αλλά σχεδιάζει στρατηγικά για το μέλλον. Παρουσίασε έναν νέο φορτιστή, ο οποίος θα είναι συμβατός με μοντέλα EV άλλων μαρκών, αρκεί να χρησιμοποιούν θύρα CCS (Combines Charging System). Με μια καλά μελετημένη κίνηση, η Rivian σχεδιάζει να υιοθετήσει το Βορειοαμερικανικό Πρότυπο Φόρτισης (NACS) το 2025 και να προσθέσει υποστήριξη NACS στους φορτιστές της, προετοιμαζόμενη εν όψει του εξελισσόμενου περιβάλλοντος των EV. Αυτή η κίνηση της Rivian δεν συνιστά απλώς ένα βήμα προόδου για τη μάρκα αλλά μια σημαντική ώθηση για το δίκτυο φόρτισης στις ΗΠΑ. Το δίκτυο Supercharger της Tesla παρέχει ήδη πρόσβαση σε άλλες μάρκες EV, συμπεριλαμβανομένης της Rivian. Με την προσθήκη του Δικτύου Adventure της Rivian, το δίκτυο φόρτισης των ΗΠΑ θα καταστεί ισχυρότερο. Από τα μέσα Απριλίου, υπάρχουν 2.243 σταθμοί Tesla Supercharger στις ΗΠΑ και 25.156 θύρες Supercharger και ο αριθμός αυτός πρόκειται να αυξηθεί. Ο νέος φορτιστής της Rivian διατίθεται σε τύπους 400 και 800 volt, υποστηρίζοντας συστήματα CCS και NACS. Διαθέτει μεγαλύτερη οθόνη από τον προηγούμενο και τερματικό πληρωμής. Η μάρκα σχεδιάζει να χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα Εθνικής Υποδομής Ηλεκτρικών Οχημάτων των ΗΠΑ (NEVI) για την επέκταση του Rivian Adventure Network (RAN). Το RAN διαθέτει από τον Φεβρουάριο 400 ταχυφορτιστές DC σε 67 τοποθεσίες και σχεδιάζει να τους αυξήσει σε 3.500 και περίπου σε 600 τοποθεσίες. Η επέκταση του δικτύου RAN με κίνητρα είναι ζωτικής σημασίας για τα μελλοντικά σχέδια της Rivian. Η εταιρεία σκοπεύει να υιοθετήσει πλήρως το NACS έως το 2025 και να αυξήσει τις πωλήσεις με το R2, το οποίο θα ξεκινήσει το 2026. Η Rivian παρέδωσε 50.122 οχήματα το 2023, έναντι 20.322 το 2022, εξασφαλίζοντας έσοδα 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ωστόσο, η καθαρή ζημία για το 2023 ανήλθε στα 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Η μάρκα προβλέπει παραγωγή περίπου 57.000 οχημάτων το 2024 και παράλληλα θα αναπτύσσει το RAN, ελπίζοντας σε μελλοντική επιτυχία. ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΤΗΣ RIVIAN ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ EV Το εργοστάσιο του BMW Group στο San Luis Potosí ετοιμάζεται για την παραγωγή της Neue Klasse: Η κατασκευή μιας τοπικής μονάδας συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης έχει τώρα ξεκινήσει, μαζί με έργα επέκτασης των χώρων κατασκευής αμαξωμάτων, συναρμολόγησης και logistics. Συνολικά 800 εκατομμύρια ευρώ θα επενδυθούν για την επέκταση της μεξικανικής μονάδας παραγωγής. Η Neue Klasse θα παράγεται επίσης στο Μεξικό από το 2027 και μετά. Η κατασκευή του SAV οχήματος θα λανσαριστεί στο νέο εργοστάσιο του BMW Group στο Debrecen της Ουγγαρίας ως το πρώτο μοντέλο της Neue Klasse στα τέλη του 2025, ενώ το Sedan θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται στο Μόναχο το 2026. Μόλις ένα χρόνο αργότερα, επιπλέον η παραγωγική ικανότητα θα είναι διαθέσιμη στο Μεξικό - αρχικά, για το Sports Activity Vehicle. Η μελλοντική μονάδα συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης στο εργοστάσιο του San Luis Potosí, που καλύπτει μια έκταση άνω των 80.000 τετραγωνικών μέτρων, είναι το κλειδί για την ενσωμάτωση της Neue Klasse στην εγκατάσταση παραγωγής. «Η μονάδα συναρμολόγησης μπαταριών στο San Luis Potosí θα ενταχθεί στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής μας. Μόνο για το νέο μας σύστημα e-drive έκτης γενιάς κατασκευάζουμε πέντε εγκαταστάσεις σε τρεις ηπείρους», εξήγησε ο Milan Nedeljković, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, υπεύθυνος για την Παραγωγή, κατά την έναρξη των εργασιών στο Μεξικό. Το BMW Group έχει δεσμευτεί στην αρχή «local for local» παγκοσμίως. «Η δημιουργία μονάδων συναρμολόγησης μπαταριών κοντά στις εγκαταστάσεις παραγωγής οχημάτων καθιστά την παραγωγή πιο συγκροτημένη», επεσήμανε. ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ BMW Group: Νέα μονάδα για μπαταρίες

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=