FLEETNEWS #243

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - Μ. ΔΕΥΤΕΡΑ 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 #243 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Μεγάλη προσφορά μοντέλων στην ελληνική αγορά Η πτώση της ζήτησης EV μειώνει τις τιμές Θα αυξηθεί η πίεση για ηλεκτροκίνηση των στόλων

29.04.24 #243 2 FLEET NEWS #243 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ. To FleetΝews αναζητά συνεργάτες Αν είστε απόφοιτος ΑΕΙ, ενδιαφέρεστε για το αυτοκίνητο, τη νέα τεχνολογία και την κινητικότητα και αντιλαμβάνεστε την αναγκαιότητα της πράσινης μετάβασης, τότε ίσως είστε ο ιδανικός συνεργάτης για τη συντακτική μας ομάδα. Απαραίτητα τυπικά προσόντα είναι η πολύ καλή γνώση της αγγλικής και ελληνικής γλώσσας και η κατανόηση των τεχνικών όρων, η καλή γνώση χειρισμού Η/Υ και social media, ενώ δεν είναι απαραίτητη προηγούμενη εργασιακή εμπειρία. Στείλτε το βιογραφικό σας στο hr@direction.gr Παρά την πτώση του Μαρτίου, η ελληνική αγορά αυτοκινήτου αυξήθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2024 κατά 8,6% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό με 269 μοντέλα, το 56,96% των οποίων είναι SUV, από 42 διαφορετικές μάρκες. Οι μάρκες που παρέδωσαν περισσότερα των πέντε διαφορετικά μοντέλα στην ελληνική αγορά είναι κατά σειρά οι BMW 22, Mercedes 20, Toyota 16, Volkswagen 16, Audi 11, Ford 11, Peugeot 11, Renault 10, Citroën 9, Hyundai 9, Mazda 8, Nissan 8, Skoda 8, Kia 7, Land Rover 7, Opel 7, Porsche 7, Honda 6, Volvo 6. Πρώτη στο τρίμηνο παραμένει η Toyota με 14,2% μερίδιο αγοράς και 30,8% αύξηση από το περσινό τρίμηνο. Ακολουθεί η Peugeot -που το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023 ήταν τέταρτη- με 9% μερίδιο και 10,6% αύξηση πωλήσεων. Τρίτη παρέμεινε η Citroën/DS στην κατάταξη του ΣΕΑΑ με 3.219 μονάδες -από τις οποίες οι 3.068 είναι της Citroën και οι 151 της DS- με 1,7% αύξηση. Η Hyundai στην τέταρτη θέση (από πέμπτη πέρυσι), με 6,9% μερίδιο αλλά μείωση των ταξινομήσεών της κατά 6,7%. Η Suzuki ανέβηκε στην πέμπτη θέση από την ένατη με 6,7% της αγοράς και 84,5% αύξηση. Η Opel μείωσε τις ταξινομήσεις της κατά 31,1% και με 6,6% μερίδιο πέρασε στην έκτη από τη δεύτερη θέση. Η Nissan με σημαντική αύξηση 118,7% ανέβηκε στην έβδομη από τη 14η θέση με 5,1% της αγοράς. Η BMW από τη 10η βρέθηκε στην όγδοη θέση με 19,3% αύξηση και 4,3% της αγοράς. Στην ένατη θέση η Fiat από 16η με 4,1% μερίδιο και 85,8% αύξηση. Η Volkswagen 10η από έκτη με 3,9% μερίδιο και μείωση ταξινομήσεων κατά 34,6% το τρίμηνο. Η πρώτη πεντάδα των μοντέλων προέρχεται από τη Β κατηγορία. Πρώτο φιγουράρει το Citroën C3 με 6,3% της αγοράς και ακολουθούν τα Toyota Yaris με 5,3%, Peugeot 2008 με 4,5%, Toyota Yaris Cross με 3,9% και Suzuki Vitara με 3,8%. Στην έκτη θέση το Fiat Panda με 3,5% και ακολουθούν το Opel Corsa με 3,4%, το Peugeot 208 με 2,6% και δύο Nissan, το Juke με 2,5% και το Qashqai με 2,3%. Η ΠΟΡΕΊΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΊΝΗΤΩΝ ΜΟΝΤΈΛΩΝ Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπαταρίας (BEV) το πρώτο τρίμηνο του 2024 στην Ελλάδα έφτασαν τις 1.580 ταξινομήσεις, δηλαδή το 24,7% των συνολικών ταξινομήσεων BEV του 2023. Στο σύνολο των ελληνικών ταξινομήσεων Ιανουαρίου - Μαρτίου 2024, οι 33 μάρκες που προσέφεραν 77 μοντέλα BEV κατέλαβαν το 4,31% της αγοράς. Στην πρώτη δεκάδα των BEV ξεχωρίΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Η αγορά αυτοκινήτου το α΄ τρίμηνο 2024

29.04.24 #243 3 ζει η Tesla με 503 μονάδες συνολικά και 31,8% της αγοράς αυτής για τέσσερα μοντέλα της, από τα οποία τα Model 3 και Y είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά, με 18,7% της αγοράς BEV το πρώτο και 12,7% το δεύτερο. Στη δεύτερη θέση η Volvo με 134 μονάδες και 8,5% της αγοράς για τρία μοντέλα της. Το καινούργιο EX30 με 53 μονάδες, το XC40 με 47 και το C40 με 34. Στην τρίτη θέση η BMW με 102 μονάδες και 6,5% της αγοράς για επτά μοντέλα της. Από αυτά ξεχωρίζουν η BMW iX1, που πούλησε 47 μονάδες, η BMW i4 με 27 και η BMW iX3 με 17 μονάδες. Στην τέταρτη θέση η μάρκα MG, που αντιπροσωπεύει στη χώρα μας ο όμιλος Συγγελίδη, με 93 μονάδες και 5,9% της αγοράς με τρία μοντέλα. Το MG4 ξεχωρίζει με 73 μονάδες και είναι το τρίτο μοντέλο σε πωλήσεις BEV στην Ελλάδα. Στην πέμπτη θέση έρχεται η Mercedes με 75 μονάδες και 4,7% της αγοράς για επτά μοντέλα. Από αυτά διακρίνονται τα SUV EQA με 39 μονάδες και EQB με 19. Στην έκτη θέση από πλευράς μαρκών BEV έρχεται η Opel με 73 αυτοκίνητα και 4,6% της αγοράς για τρία μοντέλα. Πρώτο από αυτά το Mokka με 43 μονάδες, που έρχεται 10ο στη συνολική κατάταξη BEV και ακολουθεί το Corsa με 24. Έβδομη μάρκα η Jeep με 66 μονάδες και 4,2% της αγοράς με ένα μόνο μοντέλο. Να σημειωθεί πως το Jeep Avenger είναι τέταρτο στην κατάταξη μοντέλων BEV. Ακολουθεί η Volkswagen στην όγδοη θέση με 65 μονάδες και 4,1% της αγοράς με έξι μοντέλα. Από αυτά 28 μονάδες πούλησε το ID.3, 16 το ID.4 και 10 το UP!. Στην ένατη θέση η Audi με 63 μονάδες και 4% της αγοράς, από τα οποία το Q4 πούλησε 55 μονάδες και έρχεται έκτο στη συνολική κατάταξη BEV με 3,5%. Η Skoda κλείνει την πρώτη δεκάδα με 59 μονάδες για το μοντέλο της Enyaq iV που κατέκτησε την πέμπτη θέση από πλευράς μοντέλων BEV με 3,7% της αγοράς. Οι 29 μάρκες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά plug-in υβριδικών (PHEV) επιβατικών αυτοκινήτων προσέφεραν 78 διαφορετικά μοντέλα, με συνολικό μερίδιο 5,49%, ταξινομώντας 2.012 μονάδες κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Αυτό αντιστοιχεί στο 22,8% των συνολικών πωλήσεων PHEV του περασμένου έτους. Τα περισσότερα από αυτά (1.125) ανήκουν στην κατηγορία C-SUV. Πρώτη μάρκα η BMW με 365 μονάδες και 18,1% της ελληνικής αγοράς PHEV με οκτώ μοντέλα. Η BMW X1 είναι πρώτη με 276 μονάδες και το 13,7% της αγοράς. Ένα ακόμα μοντέλο της μάρκας βρίσκεται στην πρώτη εικοσάδα, η BMW Σειρά 3 με 26 μονάδες. Στη δεύτερη θέση έρχεται η Mercedes με επίσης οκτώ μοντέλα, που ταξινόμησαν 236 μονάδες με 11,7% μερίδιο. Η Mercedes GLA με 135 μονάδες έρχεται δεύτερη στην κατάταξη των PHEV, ενώ η GLC έρχεται 12η με 63 αυτοκίνητα. Στην τρίτη θέση μία ακόμα premium μάρκα, η Audi του Ομίλου VW, που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα η Kosmocar, με 208 μονάδες και 10,3% με τέσσερα μοντέλα, από τα οποία το Q3 ταξινόμησε 120 αυτοκίνητα. Στην τέταρτη θέση των PHEV μαρκών η ισπανική Cupra του ίδιου ομίλου που αντιπροσωπεύεται όμως στη χώρα ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΑ ΜΑΡΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤ ΜΑΡΚΑ ΑΡΙΘΜ. ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΜΕΡΙΔΙΟ Α’ ΤΡΙΜ. 2024 Α’ ΤΡΙΜ. 2024 (μονάδες) Α’ ΤΡΙΜ. 2023 (μονάδες) ΜΕΤ 24/23 1 TOYOTA 16 14,2% 5.216 3.988 30,8% 2 PEUGEOT 11 9,0% 3.317 2.999 10,6% 3 CITROEN/DS 12 8,8% 3.219 3.166 1,7% 4 HYUNDAI 9 6,9% 2.521 2.703 -6,7% 5 SUZUKI 5 6,7% 2.470 1.339 84,5% 6 OPEL 7 6,6% 2.411 3.501 -31,1% 7 NISSAN 8 5,1% 1.874 857 118,7% 8 BMW 22 4,3% 1.563 1.310 19,3% 9 FIAT 5 4,1% 1.520 818 85,8% 10 VOLKSWAGEN 16 3,9% 1.440 2.203 -34,6% 11 SKODA 8 3,3% 1.192 773 54,2% 12 AUDI 11 3,1% 1.130 978 15,5% 13 KIA 7 3,0% 1.115 1.411 -21,0% 14 FORD 11 2,6% 948 1.434 -33,9% 15 MG 4 2,5% 929 0 100,0% 16 MERCEDES 20 2,5% 904 859 5,2% 17 DACIA 5 1,9% 707 843 -16,1% 18 RENAULT 10 1,9% 693 1.086 -36,2% 19 MAZDA 8 1,4% 518 225 130,2% 20 TESLA 4 1,4% 503 477 5,5% 21 SEAT 4 1,2% 431 588 -26,7% 22 JEEP 5 1,1% 406 601 -32,4% 23 MINI 3 1,0% 377 365 3,3% 24 VOLVO 6 0,9% 336 492 -31,7% 25 CUPRA 3 0,8% 285 158 80,4% 26 LAND ROVER 7 0,4% 160 166 -3,6% 27 MITSUBISHI 3 0,3% 106 3 3433,3% 28 ALFA ROMEO 3 0,2% 86 164 -47,6% 29 HONDA 6 0,2% 77 49 57,1% 30 LEXUS 5 0,2% 57 41 39,0% 31 PORSCHE 7 0,1% 55 58 -5,2% 32 SMART 1 0,1% 26 15 73,3% 33 JAGUAR 4 0,1% 23 43 -46,5% 34 SUBARU 4 0,0% 16 23 -30,4% 35 SERES 1 0,0% 9 0 100,0% 36 ABARTH 1 0,0% 7 19 -63,2% 37 BYD 2 0,0% 6 0 100,0% 38 YODO 1 0,0% 5 0 100,0% 39 MASERATI 1 0,0% 4 10 -60,0% 40 SAIC MAXUS 1 0,0% 3 0 100,0% 41 BENTLEY 1 0,0% 2 1 100,0% 42 VOYAH 1 0,0% 1 0 100,0% ΣΥΝΟΛΟ 269 100,0% 36.668 33.772 8,6% Πηγή ΣΕΑΑ, επεξεργασία FleetNews

29.04.24 #243 4 μας από τον όμιλο Autohellas. Με 188 μονάδες κατέλαβε το 9,3% της αγοράς με τα μοντέλα Formentor και Leon. Πέμπτη η Ford με 124 μονάδες και 6,2% μερίδιο για δύο μοντέλα. Το Ford Kuga έρχεται τρίτο στη συνολική κατάταξη PHEV με πωλήσεις 122 μονάδων. Ακολουθεί η Peugeot με 117 ταξινομήσεις και 5,8% της αγοράς με τρία μοντέλα. Το Peugeot 3008 έρχεται έκτο με μερίδιο 4,2%. Η Volvo βρίσκεται στην έβδομη θέση των PHEV με 104 ταξινομήσεις και μερίδιο 5,2% με τέσσερα μοντέλα. Ξεχωρίζει το XC60 με το 3,5% της αγοράς. Η γαλλική DS με το DS7 και το DS4 ταξινόμησε 86 αυτοκίνητα κερδίζοντας το 4,3% των PHEV. Ένατη είναι η Jeep με επίσης 86 μονάδες και 4,3% μερίδιο για τέσσερα μοντέλα. Το Jeep Compass είναι έβδομο στη συνολική κατάταξη PHEV με 3,9% της αγοράς. Την πρώτη δεκάδα κλείνει η μάρκα Volkswagen με 78 μονάδες και 3,9% μερίδιο για τέσσερα μοντέλα. Το Volkswagen Tiguan είχε τις περισσότερες ταξινομήσεις από αυτά, με 70 μονάδες και μερίδιο 3,5%. Λίνα Τσαγκαράκη ΤΑ 50 ΠΡΏΤΑ ΜΟΝΤΈΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΉΣ ΑΓΟΡΆΣ ΤΟ ΠΡΏΤΟ ΤΡΊΜΗΝΟ 2024 ΜΆΡΚΑ / ΜΟΝΤΈΛΟ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ Α’ ΤΡΙΜ. 2024 (ΜΟΝΆΔΕΣ) ΜΕΡΊΔΙΟ 1 CITROEN C3 B 2.305 6,3% 2 TOYOTA YARIS B 1.954 5,3% 3 PEUGEOT 2008 B‐SUV 1.639 4,5% 4 TOYOTA YARIS CROSS B‐SUV 1.420 3,9% 5 SUZUKI VITARA B‐SUV 1.410 3,8% 6 FIAT PANDA A 1.272 3,5% 7 OPEL CORSA B 1.241 3,4% 8 PEUGEOT 208 B 967 2,6% 9 NISSAN JUKE B‐SUV 919 2,5% 10 NISSAN QASHQAI C‐SUV 837 2,3% 11 MG ZS B‐SUV 744 2,0% 12 TOYOTA C‐HR C‐SUV 732 2,0% 13 OPEL CROSSLAND B‐SUV 639 1,7% 14 FORD PUMA B‐SUV 627 1,7% 15 BMW X1‐SERIES C‐SUV 624 1,7% 16 HYUNDAI i 30 C 613 1,7% 17 PEUGEOT 3008 C‐SUV 571 1,6% 18 RENAULT CLIO B 536 1,5% 19 BMW 1‐SERIES C 532 1,5% 20 CITROEN C3 AIRCROSS B‐SUV 489 1,3% 21 HYUNDAI i 20 B 488 1,3% 22 AUDI A3 C 460 1,3% 23 MAZDA 2‐SERIES B 451 1,2% 24 SKODA FABIA B 416 1,1% 25 TOYOTA AYGO X A‐SUV 415 1,1% 26 OPEL MOKKA B‐SUV 406 1,1% 27 HYUNDAI i 10 A 403 1,1% 28 SUZUKI IGNIS A‐SUV 394 1,1% 29 VOLKSWAGEN T‐ROC B‐SUV 387 1,1% 30 HYUNDAI TUCSON C‐SUV 376 1,0% 31 DACIA DUSTER C‐SUV 362 1,0% 32 KIA STONIC B‐SUV 360 1,0% 33 HYUNDAI BAYON B‐SUV 353 1,0% 34 SUZUKI SWIFT B 344 0,9% 35 AUDI Q3 C‐SUV 335 0,9% 36 SEAT IBIZA B 331 0,9% 37 MERCEDES GLA‐SERIES C‐SUV 329 0,9% 38 SUZUKI SX4 C‐SUV 321 0,9% 39 SKODA KAMIQ B‐SUV 306 0,8% 40 DACIA SANDERO B‐SUV 296 0,8% 41 TESLA MODEL 3 D 295 0,8% 42 VOLKSWAGEN TIGUAN C‐SUV 273 0,7% 43 VOLKSWAGEN T‐CROSS B‐SUV 266 0,7% 44 HYUNDAI KONA B‐SUV 257 0,7% 45 KIA NEW SPORTAGE C‐SUV 247 0,7% 46 TOYOTA COROLLA CROSS C‐SUV 242 0,7% 47 KIA PICANTO A 240 0,7% 48 FIAT 500 A 237 0,6% 49 KIA XCEED C‐SUV 223 0,6% 50 MINI COUNTRYMAN (NEW) C‐SUV 208 0,6% Πηγή ΣΕΑΑ, επεξεργασία FleetNews ΤΑ 20 ΠΡΏΤΑ ΜΟΝΤΈΛΑ PHEV ΤΟ ΠΡΏΤΟ ΤΡΊΜΗΝΟ ΤΟΥ 2024 ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΜΆΡΚΑ/ ΜΟΝΤΈΛΟ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ Α’ ΤΡΙΜ. 2024 (ΜΟΝΆΔΕΣ) ΜΕΡΊΔΙΟ ΑΓΟΡΆΣ PHEV BMW X1‐SERIES C‐SUV 276 13,7% MERCEDES GLA‐SERIES C‐SUV 135 6,7% FORD KUGA D‐SUV 122 6,1% AUDI Q3 C‐SUV 120 6,0% CUPRA FORMENTOR C‐SUV 112 5,6% PEUGEOT 3008 C‐SUV 85 4,2% JEEP COMPASS C‐SUV 78 3,9% CUPRA LEON C 76 3,8% VOLKSWAGEN TIGUAN C‐SUV 70 3,5% VOLVO XC60 D‐SUV 70 3,5% AUDI A3 C 66 3,3% MERCEDES GLC‐SERIES D‐SUV 63 3,1% DS7 C‐SUV 45 2,2% DS4 C 41 2,0% TOYOTA RAV4 D‐SUV 37 1,8% HYUNDAI TUCSON C‐SUV 29 1,4% KIA XCEED C‐SUV 29 1,4% MG HS C‐SUV 29 1,4% PORSCHE CAYENNE E‐SUV 29 1,4% BMW 3‐SERIES D 26 1,3% Πηγή ΣΕΑΑ, επεξεργασία FleetNews ΤΑ 20 ΠΡΏΤΑ ΜΟΝΤΈΛΑ BEV ΤΟ ΠΡΏΤΟ ΤΡΊΜΗΝΟ ΤΟΥ 2024 ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΜΆΡΚΑ/ ΜΟΝΤΈΛΟ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ Α’ ΤΡΙΜ. 2024 (ΜΟΝΆΔΕΣ) ΜΕΡΊΔΙΟ ΑΓΟΡΆΣ BEV TESLA MODEL 3 D 295 18,7% TESLA MODEL Y D‐SUV 201 12,7% MG4 C 73 4,6% JEEP AVENGER B‐SUV 66 4,2% SKODA ENYAQ iV D‐SUV 59 3,7% AUDI Q4 D‐SUV 55 3,5% VOLVO EX30 B‐SUV 53 3,4% VOLVO XC40 C‐SUV 47 3,0% BMW iX1 C‐SUV 47 3,0% OPEL MOKKA B‐SUV 43 2,7% MERCEDES EQA C‐SUV 39 2,5% VOLVO C40 C‐SUV 34 2,2% CITROEN C4 C 30 1,9% VOLKSWAGEN ID.3 C 28 1,8% BMW i4 D 27 1,7% SMART FORTWO A 26 1,6% PEUGEOT 2008 B‐SUV 26 1,6% CUPRA BORN C 26 1,6% OPEL CORSA B 24 1,5% HYUNDAI IONIQ 5 D‐SUV 21 1,3% Πηγή ΣΕΑΑ, επεξεργασία FleetNews

29.04.24 #243 6 Το νέο MINI Aceman συνδυάζει compact εξωτερικές διαστάσεις με τον μέγιστο δυνατό χώρο για τους επιβάτες και αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Το αποτέλεσμα είναι μια σύγχρονη ερμηνεία του βασικού οράματος του εφευρέτη του κλασικού Mini, Sir Alec Issigonis: μέγιστη αξιοποίηση του χώρου με ελάχιστο αποτύπωμα, σε συνδυασμό με μια σύγχρονη φιλοσοφία όσον αφορά το σύστημα κίνησης. Η προοδευτική σχεδίαση του νέου MINI Aceman παρέχει χώρο για πέντε άνετα καθίσματα, με το μήκος του οχήματος να είναι κάτι περισσότερο από τέσσερα μέτρα. Με την αρωγή καινοτόμων τεχνολογιών, επιτυγχάνεται μια εμβυθιστική ψηφιακή εμπειρία στο εσωτερικό, ενώ η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση του MINI Aceman δίνει νέα ώθηση στη χαρακτηριστική go-kart αίσθηση MINI. Σε συνδυασμό με τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και την εμβληματική σχεδίαση MINI, οι παραδοσιακές αξίες της μάρκας ανοίγουν το δρόμο για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον. «Το MINI Aceman φέρνει ένα νέο επίπεδο ενθουσιασμού στην αμιγώς ηλεκτρική μας γκάμα, εμπλουτισμένο με μια πραγματικά απολαυστική ψηφιακή εμπειρία», σχολίασε η Stefanie Wurst, επικεφαλής της MINI, επισημαίνοντας ότι «το MINI Aceman είναι ιδανικό για τους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης, διατηρώντας παράλληλα την ευελιξία και τη λειτουργικότητα ενός Crossover και την go-kart αίσθηση που περιμένεις από ένα MINI. Είμαι σίγουρη ότι η κομψή σχεδίαση, οι επιδόσεις και η ευελιξία του 5θέσιου Crossover θα αναδείξουν το MINI Aceman σε τεράστια επιτυχία». Εξωτερικά, το MINI Aceman αποπνέει σπορ ευελιξία και αυτοπεποίθηση. Η αρχιτεκτονική του νέου crossover βασίζεται στη φιλοσοφία ενός αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Με μήκος στα τέσσερα μέτρα, το νέο MINI Aceman διαθέτει πέντε θέσεις και έναν ευέλικτο χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 300 λίτρων, τιμή που μπορεί να αυξηθεί στα 1.005 λίτρα χάρη στις πολυάριθμες δυνατότητες προσαρμογής του. Με προβλεπόμενη αυτονομία έως και 406 χιλιόμετρα στον κύκλο δοκιμών WLTP, το MINI Aceman είναι άριστα εξοπλισμένο για μετακινήσεις απαλλαγμένες από εκπομπές ρύπων και εκτός των ορίων της πόλης. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ Nέο MINI Aceman S BLACK EDITION, Η ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΗ BENTAYGA Η Bentley Motors ανακοίνωσε το πιο εντυπωσιακό οπτικά SUV της έως τώρα, την Bentayga S Black Edition. Με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της την πρώτη εφαρμογή φτερών μαύρης απόχρωσης στο λογότυπο μιας Bentley κατά τη διάρκεια 105 ετών, η S Black Edition συνδυάζει ζωντανά, έντονα χρώματα, εντυπωσιακές μαύρες λεπτομέρειες και τεχνολογία ανάρτησης που εμπνέει εμπιστοσύνη, αποκαλύπτοντας τη σκοτεινή πλευρά της Bentayga. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ επτά έντονων χρωμάτων: Mandarin, Signal Yellow, Klein Blue, Pillar Box Red, Ice, Hyper Green και Beluga. Καθένα από τα χρώματα προσφέρει εντυπωσιακό αλλά ταυτόχρονα και συνεκτικό σχεδιασμό, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, δημιουργώντας αντίθεση με τα μαύρα στοιχεία που υπάρχουν σε όλο το αυτοκίνητο. Στο κιτ αμαξώματος Styling Specification, τον έγχρωμο τόνο δίνουν λωρίδες που μοιάζουν με λέιζερ κάτω από τον εμπρός προφυλακτήρα, τα μαρσπιέ και το πάνω μέρος της πίσω αεροτομής. Οι δαγκάνες των φρένων είναι βαμμένες στο ίδιο χρώμα, προσθέτοντας μια έγχρωμη πινελιά πίσω από τις μαύρες ζάντες των 22 ιντσών. Όπως και στη βασική Bentayga S, όλα τα χρωμιωμένα εξωτερικά στοιχεία έχουν αντικατασταθεί από μαύρα γυαλιστερά - η S Black Edition όμως είναι το πρώτο μοντέλο στην 105χρονη ιστορία της Bentley που περιλαμβάνει τα Βentley Wings και το λογότυπο Bentley σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα. Η τελευταία εξωτερική λεπτομέρεια είναι ένα λογότυπο Black Edition στην πίσω κολόνα (D). Η Bentayga S Black Edition διαθέτει τον φημισμένο V8 κινητήρα βενζίνης των 4,0 λίτρων της Bentley με τα δύο turbo, που συνδυάζει την πολύ μεγάλη ισχύ με την εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου. Ο τελευταίας γενιάς κινητήρας αποδίδει 550 PS και 770 Nm ροπής και εξασφαλίζει χρόνο 4,5 δευτερολέπτων για το 0-100 km/h και τελική ταχύτητα 290 km/h. Αυτές οι κορυφαίες στην κατηγορία επιδόσεις συμπληρώνονται από μια αυτονομία 654 km, με εκπομπές CO2 296 g/km. Περισσότερα στο fleetnews.gr

29.04.24 #243 7 Η Opel παρουσίασε το νέο Grandland. Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του «Κεραυνού», που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα «OPEL» στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP). «Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι διαθέσιμο και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την υλοποίηση της στρατηγικής εξηλεκτρισμού μας. Το νέο Grandland σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε στο Rüsselsheim και θα κατασκευάζεται στο Eisenach. Η σχέση του με το Opel Experimental είναι αδιαμφισβήτητη, αφού φέρει καινοτομίες που πρωτοεμφανίστηκαν σε αυτό το εξαιρετικό concept car. Το νέο Grandland θα ενισχύσει τη θέση μας στη σημαντική κατηγορία των C-SUV», δήλωσε ο Florian Huettl, διευθύνων σύμβουλος της Opel. Η νέα γενιά του Grandland αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθεια της Opel να κάνει την ηλεκτροκίνηση ακόμα πιο ελκυστική. Είναι το πρώτο μοντέλο Opel που επωφελείται από την πλατφόρμα του Ομίλου Stellantis STLA Medium για τα ηλεκτρικά οχήματα. Χάρη στη νέα αρχιτεκτονική, τη νέα επίπεδη τοποθέτηση της μπαταρίας με χωρητικότητα έως και 98 kWh, τον ηλεκτροκινητήρα νέας γενιάς και πλήθος χαρακτηριστικών εξοικονόμησης ενέργειας, όπως η αντλία θερμότητας, το νέο Grandland Electric θα είναι σε θέση να προσφέρει μια ηλεκτρική αυτονομία έως και περίπου 700 km (WLTP). Επιπλέον, υπόσχεται ότι θα απαιτούνται σύντομες στάσεις για την επαναφόρτισή του. Σε έναν δημόσιο σταθμό ταχείας φόρτισης, χρειάζονται μόνο 26 λεπτά περίπου για την επαναφόρτιση της μπαταρίας στο 80% της χωρητικότητάς της. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΚΟΜΨΟ, ΔΥΝΑΜΙΚΟ, ΕΥΡΥΧΩΡΟ, ΕΥΕΛΙΚΤΟ, ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ Η νέα γενιά του Opel Grandland SUV Η GLA παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013 και από την πρώτη στιγμή αναδείχθηκε σε «μοντέλο επιτυχίας» σε μια κατηγορία που διαμόρφωσε και επαναπροσδιόρισε η ίδια. Η GLA χαρακτηρίζεται από τη σπορτίφ δυναμική σχεδίαση, την εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά και τις μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσής της. Αποτέλεσε το πρώτο compact SUV της Mercedes-Benz και, όπως είναι φυσικό, έφερε έναν αέρα αναζωογόνησης στην κατηγορία της και καθιερώθηκε ως σημαντικός παίκτης σ’ αυτή. Σήμερα, τόσο η GLA, όσο και η Α-Class με την οποία μοιράζονται σημαντικό αριθμό γονιδίων, αποτελούν δύο από τα πιο αγαπημένα και ευπώλητα μοντέλα της Mercedes-Benz στη χώρα μας. Mετά την Α-Class, ήρθε η σειρά της Mercedes GLA να μεγαλώσει την γκάμα της με τις δύο νέες εισαγωγικές εκδόσεις Style: Oι GLA 180 Style και GLA 250e Style διατίθενται σε προνομιακές τιμές για αγορά ή μακροχρόνια μίσθωση. Όπως στις εκδόσεις Style για την Α180 & A250e, έτσι και για τις GLA Style οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με τον πλούσιο εξοπλισμό των μεγαλύτερων μοντέλων είναι μικρές και σε καμιά περίπτωση δεν επηρεάζουν τα κύρια χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας. Η GLA180 Style διατίθεται, μεταξύ άλλων, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων, κάμερα οπισθοπορείας, δερμάτινο τιμόνι, σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης Dynamic Select, τα γνωστά εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης της Mercedes-Benz όπως το Speed Limit Assist, την ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας και το Active Brake Assist, προβολείς LED, σύστημα πλοήγησης με σκληρό δίσκο Navi και οθόνη πολυμέσων 10,25’’. Επιπλέον, διατίθεται με ζάντες 17 ιντσών και 8 χρωματικές επιλογές. Αναλυτικά στο fleetnews.gr Η MERCEDES GLA ΜΕ ΠΙΟ ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ STYLE

29.04.24 #243 8 Στην Porsche, τα αρχικά GTS (Gran Turismo Sport) σημαίνουν στην πράξη μια επιπλέον δόση δυναμισμού και επιδόσεων μεγάλων αποστάσεων. Στον πυρήνα της, η Cayenne είναι ταυτόχρονα σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων και SUV παντός εδάφους. Για τα μοντέλα GTS, ωστόσο, αυτή η ισορροπία παραδοσιακά δίνει μεγαλύτερη έμφαση στη βελτιωμένη ικανότητα στο δρόμο. Χάρη στο πανίσχυρο σύστημα μετάδοσης κίνησης, τις ρυθμίσεις ακριβείας και το μοναδικό design, η νέα Cayenne GTS παραμένει πιστή σ’ αυτή την αρχή, ενώ παράλληλα συνεχίζει να είναι κατάλληλη για καθημερινή χρήση. Το ειδικό πλαίσιο GTS, τελειοποιημένο με ακρίβεια, και το κατά 10 χιλιοστά χαμηλότερο ύψος οδήγησης συνιστούν σημαντική εξέλιξη για την Cayenne GTS. Το αυτοκίνητο διαθέτει πλέον στον βασικό εξοπλισμό του προσαρμοστική αερανάρτηση, σε συνδυασμό με το σύστημα διαχείρισης ενεργής ανάρτησης Porsche (PASM) και το σύστημα κατανομής ροπής Porsche (PTV Plus). Όλα τα εξαρτήματα πλαισίου και τα συστήματα ελέγχου, όπως αυτό του ελέγχου πρόσφυσης Porsche (PTS) και το προαιρετικό σύστημα δυναμικού ελέγχου πλαισίου (PDCC) σχεδιάστηκαν για βέλτιστες επιδόσεις στο δρόμο. Η τεχνολογία απόσβεσης δύο βαλβίδων GTS προσφέρει εντυπωσιακή απόκριση, ενώ η αερανάρτηση δύο θαλάμων εγγυάται εξαιρετικά δυναμική ελαστικότητα στο αυτοκίνητο, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα άνεση για τον οδηγό. Τα ρουλεμάν περιστροφής του μπροστινού άξονα των μοντέλων Cayenne GTS προέρχονται από την Cayenn Turbo GT (μη διαθέσιμη στην Ευρώπη) και αυξάνουν την αρνητική γωνία κάμπερ των τροχών κατά 0,58 μοίρες σε σύγκριση με άλλα μοντέλα Cayenne. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακή ευελιξία στις στροφές και εξαιρετικά δυναμικός χειρισμός. Εκτός από το προσαρμοσμένο με ακρίβεια πλαίσιο, ο χαρισματικός V8 αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό χαρακτηριστικό. Ο twin-turbo κινητήρας V8 4,0 λίτρων, σχεδιασμένος από την Porsche και κατασκευασμένος στο Zuffenhausen, διαθέτει πλέον πλήρως αναβαθμισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, για βελτιωμένη απόδοση και καλύτερες επιδόσεις, αποδίδοντας πλέον ισχύ 368 kW (500 ίπποι) - αύξηση 30 kW (40 ίπποι) σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Η μέγιστη ροπή είναι πλέον 660 Nm, αυξημένη κατά 40 Nm. Το ανανεωμένο οκτατάχυτο κιβώτιο Tiptronic S βελτιώνει αισθητά τις οδηγικές επιδόσεις με μικρότερους χρόνους απόκρισης και αλλαγής ταχυτήτων στις λειτουργίες Sport και Sport Plus. Ο συνδυασμός αυτών των χαρακτηριστικών χαρίζει στο τετράθυρο σπορ αυτοκίνητο εντυπωσιακές επιδόσεις, αφού επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ/ ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα στα 275 χλμ/ώρα. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ V8 Τα νέα μοντέλα της Cayenne GTS Η Hyundai Motor Company ενισχύει την ανταγωνιστικότητά της στην κινεζική αγορά, παρουσιάζοντας το ηλεκτρικό (EV) όχημα υψηλών επιδόσεων Ioniq 5 N, το ολοκαίνουργιο Santa Fe και το νέο Tucson στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου για το 2024. Ως το πρώτο ηλεκτρικό (EV) όχημα υψηλών επιδόσεων της Hyundai N, το Ioniq 5 N ενσωματώνει την προηγμένη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης της Hyundai Motor, μεγιστοποιώντας την οδηγική απόδοση. Λειτουργεί ως ένα συμβολικό μοντέλο που προβάλλει το «Hyundai Motor Way», τη βασική στρατηγική που προωθεί την ευέλικτη ηλεκτροκίνηση και βασίζεται στη σχεδιαστική κληρονομιά της μάρκας. Το καινούργιο Santa Fe που παρουσιάζει η μάρκα στο Πεκίνο, έρχεται πέντε χρόνια μετά την κυκλοφορία του μοντέλου 4ης γενιάς στην κινεζική αγορά. Η εταιρεία σχεδιάζει το λανσάρισμα του μοντέλου το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Το νέο Santa Fe ξεχωρίζει με την έντονη παρουσία του, το μακρύ μεταξόνιο και τη χαρακτηριστική του σιλουέτα, που χαρακτηρίζεται από μια φαρδιά πίσω πόρτα. Διαθέτει τον εμβληματικό σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων σχήματος H, μπροστινό προφυλακτήρα με το μοτίβο H και τολμηρή γραμμή οροφής, που τονίζει την εντυπωσιακή παρουσία του. Επιπλέον, προσφέρει ευρύχωρο και ευχάριστο χώρο διαβίωσης. Επιπλέον, η Hyundai Motor παρουσιάζει το νέο Tucson, το οποίο σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο εξάμηνο του έτους. Το μοντέλο διαθέτει ευρύχωρο εσωτερικό με μήκος 4.670 mm και μεταξόνιο 2.755 mm, ενισχύοντας την απήχησή του στην αγορά. Με τα Santa Fe, Tucson και Mufasa, το στρατηγικό συμπαγές SUV που κυκλοφόρησε στην Κίνα τον περασμένο Ιούνιο, η Hyundai Motor στοχεύει να καλύψει τις διαφορετικές απαιτήσεις των Κινέζων καταναλωτών μέσω της διευρυμένης γκάμας των SUV της. Η HYUNDAI MOTOR ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ

29.04.24 #243 9 Η Nissan παρουσιάζει τέσσερα πρότυπα αυτοκίνητα Νέας Ενέργειας (NEV) στην Auto China 2024. Παράλληλα, εκθέτει μια πλούσια γκάμα εξηλεκτρισμένων μοντέλων, τονίζοντας με τον πλέον εμφατικό τρόπο τα πιο πρόσφατα επιτεύγματά της και τις μελλοντικές της κατευθύνσεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Ακόμα, η Nissan ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει ένα επιπλέον αυτοκίνητο NEV στην Κίνα, φέρνοντας το σύνολο στα πέντε νέα αυτοκίνητα NEV έως το οικονομικό έτος 2026. Τα πρότυπα NEV που αποκαλύφθηκαν, δύο EV και δύο plug-in υβριδικά, είναι μια κοινή προσπάθεια με την Dong Feng, με στόχο την καλύτερη αντιμετώπιση των μελλοντικών αναγκών κινητικότητας των πελατών στην Κίνα. Το Nissan Epoch Concept είναι ένα EV σεντάν για οδηγούς σε αστικές και προαστιακές περιοχές, οι οποίοι επιθυμούν να βελτιώσουν τον τρόπο ζωής τους με το design και τις τεχνολογίες. Το concept διαθέτει Internet of Things διευρυμένο με τεχνητή νοημοσύνη και ο εικονικός προσωπικός βοηθός του κάνει τη ζωή ευκολότερη και πιο άνετη μέσω επικοινωνίας που αναγνωρίζει τα συναισθήματα. Το Nissan Epic Concept είναι ένα EV SUV ιδανικό για περιπετειώδη ζευγάρια που εξερευνούν τα Σαββατοκύριακα, με αυτόνομη οδήγηση, τόσο στην πόλη όσο και στους αυτοκινητόδρομους. Το όχημα μπορεί να λειτουργήσει ως κινητή πηγή ενέργειας, με ηλεκτρισμό για την τροφοδοσία εξοπλισμού, κάμπινγκ ή πάρτι. Ακόμα, οι ενσωματωμένες τεχνολογίες του υποστηρίζουν και δημιουργούν χαλαρωτική ατμόσφαιρα. Το Nissan Era Concept είναι ένα plug-in υβριδικό SUV που υποστηρίζει τον αστικό τρόπο ζωής και είναι κατάλληλο για νέους επιχειρηματίες που βλέπουν το αυτοκίνητό τους ως δεύτερο σπίτι. Με ένα διασυνδεδεμένο σύστημα ψυχαγωγίας και καθίσματα «μηδενικής» βαρύτητας, ο προηγμένος έλεγχος σε όλους τους τροχούς e-4ORCE και η ενεργή αερανάρτηση παρέχουν άνετη και σίγουρη οδήγηση. Το Nissan Evo Concept plug-in υβριδικό σεντάν είναι τέλειο για το Σαββατοκύριακο και δημιουργεί ιδιαίτερες στιγμές για όλη την οικογένεια. Εκτός από τις προηγμένες λειτουργίες υποστήριξης οδηγού και ασφάλειας, ο εικονικός προσωπικός βοηθός με βελτιωμένη τεχνητή νοημοσύνη συμβάλλει στην άνετη οδήγηση. Αναλυτικά στο fleetnews.gr Η NISSAN ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΤΟ ΠΕΚΙΝΟ Το αυτοκίνητο επίδειξης ID. CODE έχει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση Auto China 24 στο Πεκίνο (25 Απριλίου - 4 Μαΐου 2024). Η αισθητική του πρότυπου αυτοκινήτου είναι εντελώς νέα και συνιστά προεπισκόπηση του μεγάλου ηλεκτρικού SUV. Το ID. CODE σχεδιάστηκε για πλήρως αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4. Με την παγκόσμια πρεμιέρα αυτού του μοντέλου, η Volkswagen παρέχει μια πρώτη προεπισκόπηση του νέου σχεδιαστικού ύφους των μελλοντικών μοντέλων και ταυτοχρόνως εγκαινιάζει νέα τεχνολογική εποχή. Το πρότυπο αυτοκίνητο αναπτύχθηκε ειδικά για Κινέζους πελάτες. Οι στιβαρές, σαφείς και ρευστές επιφάνειές του παραπέμπουν στο Gran Turismo. Το εξωτερικό λειτουργεί ως επιφάνεια προβολής για συστήματα φωτισμού και οθόνης επόμενης γενιάς βάσει AI. Αυτό συνάδει με τη νέα σχεδίαση του χώρου επιβατών του ID. CODE, όπου συναντώνται ο πραγματικός και ο εικονικός κόσμος, δημιουργώντας νέα εμπειρία κινητικότητας. Η Volkswagen με το ID.UX επεκτείνει την προσφορά EV σε νέες ομάδες Κινέζων πελατών. Η νέα εξελιγμένη μάρκα ID.UX διαδραματίζει βασικό ρόλο για τη Volkswagen στην κινεζική αγορά. Με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, αυτή η νέα μάρκα σχεδιάστηκε για να προσελκύει κυρίως νεότερους πελάτες. Η ID.UX συνδυάζει δοκιμασμένες αρετές της VW με σχεδιαστικό DNA προσανατολισμένο στην καθημερινότητα. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιλαμβάνουν εξελιγμένη εξωτερική σχεδίαση και εσωτερικό που επικεντρώνεται στον οδηγό, με νέες ενδείξεις και λειτουργίες (HMI). Το πρώτο μοντέλο της ID.UX είναι το ID.UNYX, που θα παρουσιαστεί στην αγορά το 2024. ΝΕΑ ΜΑΡΚΑ ΚΑΙ ΝΕΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ Η Volkswagen στην Auto China 24

29.04.24 #243 10 Η Ford Pro αποκάλυψε μια νέα επιλογή για το E-Transit με μπαταρία Extended Range (Εκτεταμένης Αυτονομίας), ενισχύοντας τις δυνατότητες του δημοφιλέστερου μεγάλου ηλεκτρικού van της Ευρώπης, το οποίο πέρυσι κατέγραψε πενταπλάσιες πωλήσεις σε σχέση με τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του. Το νέο μέλος της οικογένειας -το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε πελάτες σε ολόκληρο τον κόσμο- αξιοποιεί τις ψηφιακές αναβαθμίσεις παραγωγικότητας της Ford Pro που αφορούν ολόκληρη την γκάμα Transit του 2024, διευρύνοντας έτσι τη βάση των δυνητικών πελατών του E-Transit. Η νέα έκδοση διαθέτει μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 89 kWh, η οποία διασφαλίζει μέγιστη αυτονομία έως 402 km, καθώς και ταχύτερη φόρτιση AC και DC. Οι πελάτες επωφελούνται επίσης από τα μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις δύο ετών / απεριόριστων χιλιομέτρων - που είναι διπλάσιο σε σχέση με το σημερινό διάστημα ενός έτους. Όπως συμβαίνει με όλα τα επαγγελματικά μοντέλα της σειράς E-Transit, η έκδοση Extended Range είναι πλήρως ενσωματωμένη στην πλατφόρμα συνδεδεμένων λύσεων φόρτισης και λογισμικού της Ford Pro, με στόχο να βοηθήσει τους πελάτες όχι μόνο να βελτιστοποιήσουν τη διαχείριση ενέργειας και τις διαδικασίες συντήρησης, αλλά και να ελαχιστοποιήσουν το χρόνο διακοπής λειτουργίας και το κόστος ιδιοκτησίας. «Η νέα έκδοση Extended Range του E-Transit αποτελεί ένα ακόμα παράδειγμα της δέσμευσης της Ford Pro να καταστήσει τους ηλεκτρικούς στόλους οχημάτων υψηλής παραγωγικότητας πραγματικότητα σε ολόκληρη την Ευρώπη. Προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να διανύουν περισσότερα χιλιόμετρα μεταξύ των φορτίσεων, μαζί με μια ευρεία γκάμα τύπων αμαξώματος και υποστήριξη από το συνδεδεμένο οικοσύστημα της Ford Pro, ενισχύουμε τη θέση μας ως αξιόπιστος συνεργάτης που παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις εταιρικών στόλων», δήλωσε ο Hans Schep, general manager, Ford Pro, Europe. Το E-Transit Extended Range απευθύνεται ιδιαίτερα σε εκείνους που δραστηριοποιούνται σε αγροτικές περιοχές, σε ψυχρότερα κλίματα ή κινούνται σε διαδρομές οι οποίες περιλαμβάνουν οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει περισσότερες δυνατότητες στους ιδιοκτήτες μετασκευασμένων οχημάτων όσον αφορά την ικανότητα μεταφοράς φορτίου και την προσθήκη βοηθητικών παροχών ηλεκτρικής ενέργειας. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να παραγγείλουν το νέο μοντέλο αργότερα φέτος, ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται το 2025. Περισσότερα στο fleetnews.gr E-TRANSIT EXTENDED RANGE Η Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) αναβαθμίζει το μεγάλο βαν της, το Crafter. Η προπώλησή του ξεκινά στη Γερμανία και τα πρώτα οχήματα του νέου μοντέλου θα βρίσκονται στις αντιπροσωπίες το καλοκαίρι. Για το λανσάρισμα διατίθενται δύο κινητήρες TDI με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων σε διάφορες εκδόσεις αμαξώματος. Παρά τον πιο ολοκληρωμένο εξοπλισμό ασφαλείας και τα περισσότερα πρακτικά συστήματα που διευκολύνουν την καθημερινότητα στο νέο Crafter, οι τιμές παραμένουν στα επίπεδα του προηγούμενου μοντέλου. Η επιτυχημένη σειρά υπέστη πλήρη τεχνική αναβάθμιση με νέο σύστημα infotainment και Digital Cockpit με στάνταρντ τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών. Προσφέρει διαισθητική χρηστικότητα, εφαρμογές τελευταίας τεχνολογίας με υψηλό βαθμό εξατομίκευσης και προαιρετική ψηφιακή φωνητική υποστήριξη IDA με ενσωματωμένο ChatGPT. Υπάρχουν επίσης πολλά νέα ηλεκτρονικά χειριστήρια, όπως ηλεκτρονικό χειρόφρενο με λειτουργία Auto Hold και επιλογέας για το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, χειριστήρια φωτισμού, πάνελ διακοπτών κεντρικής κονσόλας και αγωγών εξαερισμού. Τα νέα στάνταρντ και προαιρετικά συστήματα υποστήριξης ανεβάζουν το επίπεδο της σειράς Crafter. Κατά την έναρξη προπωλήσεων του μοντέλου θα διατίθενται δύο κινητήρες TDI ισχύος 103 kW ή 130 kW, μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς. Νέες εκδόσεις -με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων και/ή τετρακίνηση, καθώς και οπίσθιας κίνησης- θα ακολουθήσουν στους επόμενους μήνες. Οι τύποι αμαξώματος που ήδη διατίθενται περιλαμβάνουν panel van με κανονική οροφή και δύο εκδόσεις υψηλής οροφής, δύο μεταξόνια και τρία μήκη οχήματος (6,0 έως 7,4 μέτρα), καθώς και μοντέλα μονής καμπίνας πλάγιας εκφόρτωσης και πλαισίου. Όπως και ο προκάτοχός του, το νέο Crafter διαθέτει μεγάλη γκάμα αμαξωμάτων: από κλειστά panel van έως μονής καμπίνας, μεταφοράς προσωπικού, πλάγιας εκφόρτωσης και πλαισίου, καθώς και ανατρεπόμενα. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ, ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ Ξεκινά η προπώληση του νέου Crafter

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=