FLEETNEWS #240

08.04.24 #240 19 τοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα θα παραμείνουν ελαφρώς φθηνότερα με αυτούς τους δασμούς. Ωστόσο, η Ε.Ε. δεν πρέπει να προστατεύσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες της έναντι του ουσιαστικού ανταγωνισμού, ο οποίος θα περιορίσει την προσφορά φθηνών ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τους Ευρωπαίους, αναφέρει η T&E. Είναι σημαντικό οι υψηλότεροι δασμοί να συνοδεύονται από ρυθμίσεις αύξησης της παραγωγής EV, συμπεριλαμβανομένων των στόχων ηλεκτροκίνησης εταιρικών στόλων αυτοκινήτων έως το 2030 - πέραν του συμφωνημένου στόχου 100% καθαρών αυτοκινήτων το 2035. Ωστόσο, κινδυνεύουν και οι επενδύσεις σε μπαταρίες ιόντων λιθίου, καθώς οι κυψέλες που κατασκευάζονται στην Κίνα είναι τουλάχιστον 20% φθηνότερες από ό,τι στην Ευρώπη και οι Κινέζοι κατασκευαστές μπαταριών προηγούνται στην τεχνολογία και στις αλυσίδες εφοδιασμού. Οι ΗΠΑ προσελκύουν επίσης επενδύσεις μπαταριών μέσω γενναιόδωρων επιδοτήσεων. Η T&E ανέφερε ότι χρειάζονται βιομηχανικά μέτρα, όπως επιδοτήσεις για καθαρή και κυκλική παραγωγή και στόχοι «Made in EU», για να δημιουργηθεί τάση τοπικής παραγωγής κυψελών. Καθώς κανένα από αυτά δεν ισχύει σήμερα, πρέπει να επιβληθούν δασμοί στις μπαταρίες. Σε σύγκριση με τις ΗΠΑ και την Κίνα, η Ε.Ε. διαθέτει σήμερα τους χαμηλότερους δασμούς μπαταριών. Η Julia Poliscanova δήλωσε: «Οι μπαταρίες αφορούν στα νέα ηλιακά συστήματα. Η Κίνα είναι μπροστά και οι εταιρείες της, που υποστηρίζονται από το κράτος, έχουν τεράστια παραγωγική ικανότητα. Εάν σκοπεύουμε σοβαρά να αποκτήσουμε ποικιλόμορφη και ανθεκτική αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών στην Ευρώπη, πρέπει να προχωρήσουμε άμεσα σε επενδύσεις. Δεν θα μας δοθεί δεύτερη ευκαιρία». Το έργο Sinfonica προχωρά προς πιο περιεκτικές, δίκαιες και προσβάσιμες υπηρεσίες κινητικότητας με την έναρξη μιας έρευνας για καλύτερη κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεων των χρηστών που σχετίζονται με τις αναδυόμενες έννοιες κινητικότητας, όπως οι υπηρεσίες Connected, Cooperative and Automated Mobility (Συνδεδεμένη, Συνεργατική και Αυτοματοποιημένη Κινητικότητα - CCAM). Η έρευνα διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην προώθηση της αποστολής του έργου για τη διασφάλιση δίκαιης εγκατάστασης αυτοματοποιημένων δημόσιων και κοινών συστημάτων μεταφορών στην Ευρώπη, προσβάσιμων σε όλους. Μετά από στοχευμένα εργαστήρια και περισσότερες από 100 συνεντεύξεις με πολίτες με ειδικές ανάγκες κινητικότητας στις τέσσερις Ομάδες Ενδιαφέροντος του έργου στις πόλεις Τρίκαλα (Ελλάδα), Noord-Brabant (Ολλανδία), Αμβούργο (Γερμανία) και West Midlands (Ηνωμένο Βασίλειο), η Sinfonica αναζητά τώρα συμβολή πολιτών από όλη την Ευρώπη. Συγκεκριμένα, η έρευνα στοχεύει στη μέτρηση της εξοικείωσης των συμμετεχόντων με το CCAM, τη στάση τους απέναντι σε αυτό, την τρέχουσα συμπεριφορά και χρήση των μέσων μεταφοράς, το βαθμό εμπιστοσύνης τους στα αυτοματοποιημένα συστήματα, τις ανάγκες τους σχετικά με νέες υπηρεσίες κινητικότητας όπως το CCAM πριν και κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής, συμπεριλαμβανομένων της ευκολίας χρήσης, της οικονομικής προσιτότητας, των ανησυχιών για την ασφάλεια κ.λπ., και πόσο πιθανό θα ήταν να χρησιμοποιήσουν δημόσια ή κοινόχρηστα μέσα μεταφοράς χρησιμοποιώντας αυτοματοποιημένα ή ημιαυτόματα οχήματα, εάν και όταν είναι διαθέσιμες τέτοιες υπηρεσίες. Τα δεδομένα που συλλέγονται από την έρευνα θα χρησιμεύσουν για τη δημιουργία του Χάρτη Εξερεύνησης Γνώσης Sinfonica και θα βοηθήσουν στον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών και συστάσεων για την ανάπτυξη υπηρεσιών CCAM χωρίς αποκλεισμούς. Η έρευνα είναι ανώνυμη και διαθέσιμη σε οκτώ γλώσσες: αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ελληνικά, ισπανικά, ιταλικά, ολλανδικά και πολωνικά. Χρειάζονται περίπου 20 λεπτά για να ολοκληρωθεί και είναι προσβάσιμη μέχρι τις 30 Απριλίου. Οι συμμετέχοντες έχουν επίσης την ευκαιρία να κερδίσουν ένα Samsung Galaxy Tab A9+ ή ένα Samsung Galaxy Watch 6 ή ένα από δέκα τραπεζικά εμβάσματα των 10 ευρώ. Λάβετε μέρος στην έρευνα εδώ και βοηθήστε στη διαμόρφωση του μέλλοντος της κινητικότητας! SINFONICA: ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΣΕ ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=