FLEETNEWS #237

19.03.24 #237 15 Η διαδικασία ξεκινά με ισχυρό κρότο. Στα 60 χλμ/ώρα, η συσκευή πρόσκρουσης κτυπά πλευρικά την πορτοκαλί C-Class saloon. Οι δοκιμές πρόσκρουσης έχουν πάντα κάτι το ιδιαίτερο, ακόμα και για τους ειδικούς. Αλλά το αξιοπρόσεκτο μέρος της δοκιμής πλευρικής πρόσκρουσης βρίσκεται στην οροφή, πάνω από το όχημα: Ένας γραμμικός επιταχυντής χρησιμεύει ως κάμερα ακτίνων Χ. Από κοινού με το Ινστιτούτο Fraunhofer Υψηλών Ταχυτήτων, το EMI (Ernst Mach Institute) του Freiburg, η Mercedes-Benz πραγματοποίησε την πρώτη πρόσκρουση αυτοκινήτου με ακτίνες Χ στον κόσμο. Στην αριστερή θέση του οχήματος υπήρχε ομοίωμα SID II γυναικείας ανατομίας, ειδικά σχεδιασμένο για δοκιμές πλευρικής πρόσκρουσης. Αυτή η τεχνολογική εφαρμογή στο ερευνητικό κέντρο δοκιμών πρόσκρουσης του EMI κατέδειξε ότι η τεχνολογία ακτίνων Χ υψηλής ταχύτητας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να απεικονίσει την εσωτερική παραμόρφωση. Οι μέχρι πρότινος μη ανιχνεύσιμες παραμορφώσεις γίνονται πλέον αντιληπτές. Οι πολυάριθμες εικόνες υψηλής ευκρίνειας επιτρέπουν ακριβή ανάλυση. «Η πρόσκρουση της MercedesBenz με ακτίνες X θέτει νέα όρια στα μελλοντικά εργαλεία ανάπτυξης. Η άμεση απεικόνιση του εσωτερικού μπορεί να βοηθήσει στην εξαγωγή σημαντικών συμπερασμάτων για την περαιτέρω βελτίωση της ασφάλειας οχημάτων. Η Mercedes-Benz επιβεβαιώνεται έτσι ως πρωτοπόρος στην ασφάλεια της αυτοκινητοβιομηχανίας», δήλωσε ο Markus Schäfer, Chief Technology Officer και μέλος του Δ.Σ. της Mercedes-Benz Group AG. MERCEDES-BENZ: AΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ ΣΕ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ Η Nissan Motor και η Honda Motor ανακοίνωσαν την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας, βάσει του οποίου θα ξεκινήσουν μελέτη σκοπιμότητας στρατηγικής συνεργασίας στον τομέα των εξηλεκτρισμένων οχημάτων. Για να επιταχυνθούν περαιτέρω οι προσπάθειες ουδετερότητας των εκπομπών άνθρακα και τα μηδενικά θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, είναι απαραίτητο να ενισχυθούν οι τεχνολογίες για το περιβάλλον και την ηλεκτροκίνηση καθώς και η ανάπτυξη λογισμικού. Οι δύο εταιρείες κατέληξαν σε συμφωνία με την πεποίθηση ότι είναι απαραίτητο να συνδυάσουν τα δυνατά τους σημεία και να διερευνήσουν την πιθανότητα μελλοντικής συνεργασίας. Το πεδίο εφαρμογής της μελέτης σκοπιμότητας περιλαμβάνει πλατφόρμες λογισμικού αυτοκινήτων, βασικά κατασκευαστικά μέρη που σχετίζονται με τα EV, καθώς και βασικά συμπληρωματικά προϊόντα. Ο Makoto Uchida, πρόεδρος και CEO της Nissan, δήλωσε: «Είναι σημαντικό να προετοιμαστούμε για τον αυξανόμενο ρυθμό μετασχηματισμού της κινητικότητας μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, και είναι σημαντικό ότι καταλήξαμε σε αυτήν τη συμφωνία βάσει της αμοιβαίας κατανόησης ότι η Honda και η Nissan αντιμετωπίζουν κοινές προκλήσεις. Ανυπομονούμε για περαιτέρω συζητήσεις και στοχεύουμε να εντοπίσουμε αμοιβαία επωφελείς λύσεις με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη». Ο Toshihiro Mibe, διευθυντής, πρόεδρος και εκτελεστικός εκπρόσωπος της Honda, δήλωσε: «Σε αυτήν την περίοδο μετασχηματισμού, που συμβαίνει μία φορά τον αιώνα στην αυτοκινητοβιομηχανία, θα εξετάσουμε τις δυνατότητες συνεργασίας μεταξύ της Nissan και της Honda. Τα κριτήρια της μελέτης μας θα είναι εάν οι συνέργειες των τεχνολογιών και της γνώσης που έχουν καλλιεργήσει οι εταιρείες μας θα μας επιτρέψουν να καταστούμε ηγέτες του κλάδου, δημιουργώντας νέα αξία για την αυτοκινητοβιομηχανία». ΞΕΚΙΝΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑ EV Στρατηγική συνεργασία Nissan - Honda

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=