FLEETNEWS #235

04.03.24 #235 14 Η BYD, κορυφαίος κατασκευαστής οχημάτων νέας ενέργειας και μπαταριών ισχύος παγκοσμίως, όρισε τον Όμιλο Σφακιανάκη ως Επίσημο Διανομέα στην Ελλάδα. Η συνεργασία έχει ως στόχο να επιταχύνει την υιοθέτηση των NEVs στην Ελλάδα, παρέχοντας στους πελάτες πρόσβαση στα εξαιρετικά προηγμένα οχήματα της BYD μέσω ενός δικτύου φυσικών σημείων πώλησης και aftersales, καθώς και διαδικτυακά. Η συνεργασία μεταξύ του Ομίλου Σφακιανάκη και της BYD αντικατοπτρίζει το όραμα αειφορίας και των δύο εταιρειών. Η BYD είναι παγκοσμίως γνωστή για την πρωτοποριακή της τεχνογνωσία στην ανάπτυξη μπαταριών ισχύος και την καινοτομία στις φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες για ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Η BYD είναι ο μοναδικός κατασκευαστής με σημαντικές κατακτήσεις σε κορυφαίες τεχνολογίες ηλεκτρικών οχημάτων, μπαταρίες, κινητήρες και συστήματα ελέγχου κινητήρων. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η BYD είχε δεσμευτεί και το έπραξε, να έχει διαθέσει έως και τον Φεβρουάριο του 2024 περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια επιβατικά Οχήματα Νέα Ενέργειας, ενισχύοντας τα διαπιστευτήρια της μάρκας καθώς εισέρχεται σε νέες αγορές στην Ευρώπη. Το αποτύπωμα της BYD καλύπτει πλέον έξι ηπείρους, περισσότερες από 70 χώρες και πάνω από 400 πόλεις, εξοικονομώντας εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που ισοδυναμούν με 50 εκατομμύρια τόνους έως και τον Φεβρουάριο του 2024. Ο Όμιλος Σφακιανάκη έχει δεσμευτεί να επιταχύνει το μετασχηματισμό της Ελλάδας στην ηλεκτροκίνηση και να προσφέρει περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές μέσω σημαντικών επενδύσεων σε κανάλια διανομής και σχετικές υποδομές. Ο όμιλος επεκτείνει την παρουσία του σε νέους τομείς, προσφέροντας τις πάντα κορυφαίες υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών του σε ένα ευρύτερο κοινό και δημιουργώντας παράλληλα συναρπαστικές ευκαιρίες για την επαγγελματική εξέλιξη της ταχέως αναπτυσσόμενης ομάδας του. Ο Σταύρος Π. Τάκη, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Σφακιανάκη, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη συνεργασία μας με την BYD, τον κορυφαίο κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων (NEV) στον κόσμο, γνωστό για την πρωτοποριακή τεχνολογία μπαταριών, την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων του, τις υψηλές επιδόσεις τους στον τομέα της αυτονομίας και την ευρεία απήχηση του σχεδιασμού τους. Είμαι βέβαιος ότι θα διαδραματίσουμε κεντρικό ρόλο στο στρατηγικό σχέδιο της Ελλάδας για τη διάδοση της ηλεκτροκίνησης, παρέχοντας στους πελάτες μας προϊόντα επόμενης γενιάς που υποστηρίζονται από τα ανώτερα διαπιστευτήρια ασφάλειας της BYD και τη διασφάλιση της καλύτερης στην κατηγορία της υποστήριξης aftersales του ομίλου». Ο Michael Shu, γενικός διευθυντής και διευθύνων σύμβουλος, Εurope and International Cooperation Division της BYD, δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά καλωσορίζουμε τον Όμιλο Σφακιανάκη ως Επίσημο Διανομέα για τα επιβατικά αυτοκίνητα Νέας Ενέργειας (ΝΕV) της BYD στην Ελλάδα. Αυτή η συνεργασία δίνει τη δυνατότητα στους Έλληνες πελάτες να βιώσουν τις κορυφαίες στον κόσμο καινοτομίες της BYD στις ασφαλείς, έξυπνες και εξαιρετικά αποδοτικές τεχνολογίες EV μέσα από μια ποικίλη και προσιτή γκάμα ελκυστικών και φιλικών προς το περιβάλλον αυτοκινήτων. Δέσμευση της BYD είναι να συνεργάζεται με εταίρους υψηλού επιπέδου, οι οποίοι μοιράζονται το όραμά μας για την προώθηση της βιώσιμης ηλεκτροκίνησης, με αμοιβαία αφοσίωση στην παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών σε επίπεδο πωλήσεων και aftersales προς τους καταναλωτές». ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η BYD στον Όμιλο Σφακιανάκη Η APPLE ΑΚΥΡΩΣΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ EV Παρά το γεγονός ότι αφιέρωσε σχεδόν δέκα χρόνια και δισεκατομμύρια δολάρια στο έργο, η Apple ακύρωσε πλέον τα σχέδιά της κατασκευής ηλεκτρικού οχήματος (EV). Το Apple EV, το οποίο επρόκειτο να διαθέτει προηγμένα συστήματα αυτονομίας, θεωρήθηκε κάποια στιγμή πιθανός ανταγωνιστής της Tesla. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα μέλη της ειδικής ομάδας EV θα αναλάβουν καθήκοντα σε άλλα τμήματα, μεταξύ άλλων και της Τεχνητής Νοημοσύνης. Το Bloomberg και οι New York Times πληροφορήθηκαν τα νέα από ανώνυμη πηγή της Apple. Η ίδια η εταιρεία αρνήθηκε να σχολιάσει. Η Apple δεν προέβη ποτέ σε δημόσια συζήτηση για το EV της, στο οποίο αναφέρονταν εσωτερικά με τις κωδικές ονομασίες «Titan» και «Project 172», αλλά το Apple EV είχε αποκτήσει το παρατσούκλι «το χειρότερα κρυμμένο μυστικό της Silicon Valley», καθώς το πρότυπο είχε θεαθεί τακτικά σε δοκιμές σε δημόσιους δρόμους. Η ακύρωση μεγάλου έργου είναι σπάνια για την Apple, η οποία προσπαθεί να καινοτομήσει και να βρει νέους τρόπους ανάπτυξης, έχοντας ξοδέψει 113 δισεκατομμύρια δολάρια σε έρευνα και ανάπτυξη την τελευταία πενταετία.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=