FLEETNEWS #231

05.02.24 #231 17 Η Hyvia συμμετείχε για 4η φορά στην Έκθεση Hyvolution, σημαντική διεθνή συνάντηση των εταιρειών του κλάδου υδρογόνου, στο Παρίσι. Η Hyvia δραστηριοποιείται ιδιαιτέρως στον τομέα H2 και είναι η μόνη συμμετέχουσα γαλλική εταιρεία κατασκευής οχημάτων στα «Σημαντικά Έργα Κοινού Ευρωπαϊκού Ενδιαφέροντος - Hy2Tech» (IPCEI). Παράλληλα, η Hyvia ανακοίνωσε νέα συνεργασία μεταξύ Περιφέρειας Auvergne-Rhône-Alpes και HYmpulsion για να ξεκινήσουν, να ενθαρρύνουν και να επιταχύνουν την ανάπτυξη της κινητικότητας υδρογόνου στην περιοχή. Ως πρωτοπόρος στο υδρογόνο, η Περιφέρεια αυτή έχει θεσπίσει σημαντικές επιδοτήσεις για απόκτηση επαγγελματικών οχημάτων υδρογόνου. Η HYmpulsion αναπτύσσει στην Περιφέρεια πυκνό δίκτυο με περισσότερα από 15 πρατήρια ανεφοδιασμού υδρογόνου και την υποστηρίζει παρέχοντας εξυπηρέτηση στους επιχειρηματικούς πελάτες της. Ήδη αναπτύσσονται οι πρώτοι στόλοι, με την παράδοση περίπου πενήντα οχημάτων το 2024. Τέλος, η Hyvia παρουσίασε στην έκθεση τη νέα αρχιτεκτονική του Renault Master Van H2-Tech υπό μορφή οχήματος συνεργείου, με αμάξωμα Kollé. Οι πρώτες παραδόσεις προβλέπονται το β΄ τρίμηνο του 2024. Αυτή η προσφορά εξακολουθεί να βασίζεται στο οικοσύστημα της Hyvia, που περιλαμβάνει λύσεις επαναφόρτισης με την συνεργασία των Atawey και Hysetco, χρηματοδότησης από τη Hyvia Financial Services και υπηρεσία συντήρησης και σέρβις H2 μετά την πώληση, που επεκτείνεται πλέον στη Γερμανία και την Ισπανία, μετά τη Γαλλία και την Ολλανδία. Η απόδοση του Renault Master Van H2-Tech έλαβε θετικά σχόλια κατά τις δοκιμές και από τους πρώτους πελάτες στη Γαλλία και την Ολλανδία. ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ RENAULT MASTER VAN H2-TECH HYVIA @ Hyvolution 2024 BMW GROUP: ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 Το BMW Group συνεχίζει να μειώνει συστηματικά τις εκπομπές CO2 σε όλο το στόλο οχημάτων του για υλοποίηση των φιλόδοξων στόχων μείωσης των εκπομπών σε ολόκληρο τον όμιλο. Με βάση προκαταρκτικούς εσωτερικούς υπολογισμούς, οι εκπομπές ρύπων του BMW Group σε όλο το στόλο οχημάτων του στην Ε.Ε. ανήλθαν σε 102,1 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο (WLTP) για το 2023 (2022: 105 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο). Αυτό αντιπροσωπεύει μείωση της τάξεως του 2,8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Το BMW Group υπερκάλυψε επίσης το 2023 κατά 26,4 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο το ισχύον όριο στόχου για το στόλο οχημάτων της εταιρείας που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση των 27+2 χωρών (Ε.Ε., Νορβηγία, Ισλανδία), το οποίο είναι 128,5 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Η εφαρμογή της στρατηγικής εξηλεκτρισμού του BMW Group αποτελεί βασικό μοχλό των συνεχών προσπαθειών μείωσης των εκπομπών ρύπων στο στόλο του. Πέραν αυτού η συνεχής περαιτέρω ανάπτυξη των συμβατικών συστημάτων κίνησης συνέβαλε στη μείωση των εκπομπών CO2. Μετά την τελευταία αναβάθμιση η αποδοτικότητα των κινητήρων εσωτερικής καύσης ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο, ειδικά από το φθινόπωρο του 2022. Το BMW Group θεωρεί τη συνεχή μείωση των εκπομπών ρύπων σε όλο το στόλο οχημάτων του αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής του για τη βιωσιμότητα. Μέχρι το 2030, η εταιρεία σχεδιάζει να μειώσει τις συνολικές εκπομπές CO2 κατά τουλάχιστον 40% ανά όχημα σε σχέση με τα επίπεδα του 2019. Ο στόχος είναι να επιτευχθεί αυτό σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας - από την αλυσίδα εφοδιασμού και την παραγωγή έως και τη φάση χρήσης. Ο όμιλος σχεδιάζει να είναι κλιματικά ουδέτερος το αργότερο έως το 2050.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=