FLEETNEWS #231

05.02.24 #231 16 Το Renault Group δημιούργησε την Ampere, μοναδική ευρωπαϊκή εταιρεία EV και λογισμικού, με στόχο τον ταχύτερο εκδημοκρατισμό των EV στην Ευρώπη. Η στρατηγική προέβλεπε ξεχωριστή δραστηριότητα, με ομάδα ειδικευμένη στα ηλεκτρικά οχήματα και στο λογισμικό για μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα, ευελιξία και καινοτομία. Από την 1η Νοεμβρίου 2023, η Ampere λειτουργεί ως αυτόνομη επιχείρηση και ο όμιλος χαίρει των λειτουργικών και βιομηχανικών πλεονεκτημάτων της. Το 2022, το Renault Group ανακοίνωσε την πρόθεσή του να προβεί σε IPO (αρχική δημόσια προσφορά) για την εταιρεία. Η τελευταία απόφαση αναφερόταν στο πρώτο εξάμηνο του 2024, αναλόγως των συνθηκών αγοράς. Ο όμιλος θεωρεί ότι οι τρέχουσες συνθήκες δεν ενδείκνυνται για τη συνέχιση της διαδικασίας IPO προς όφελος του Renault Group, των μετόχων του και της Ampere. Όπως ανακοινώθηκε, το στρατηγικό σχέδιο του Renault Group, Renaulution, είναι αυτοχρηματοδοτούμενο και τα αποτελέσματα του 2023 επιβεβαιώνουν την ικανότητα του ομίλου για δημιουργία βιώσιμων ταμειακών ροών, προς χρηματοδότηση του μέλλοντός του (συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης της Ampere). Τα τελευταία εξάμηνα, το Renault Group βελτίωσε σημαντικά τις επιδόσεις του άνω των αρχικών προσδοκιών, γεγονός που παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία και απόλυτη ελευθερία δράσης. Επομένως, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς μετοχών και την ισχυρότερη εισροή μετρητών, ο όμιλος αποφάσισε να ακυρώσει τη διαδικασία IPO της Ampere. Η ομάδα της Ampere έχει δεσμευτεί στην εκτέλεση της στρατηγικής της και στη δημιουργία επιδόσεων, με σκοπό: „Σαφή οδικό χάρτη δραστικής μείωσης του κόστους των EV κατά 40% εντός μιας γενιάς (με σταδιακή βελτίωση της τιμής οχημάτων). „Τεχνολογικό σχέδιο διαφοροποίησης με λογισμικό και λύσεις τεχνητής νοημοσύνης (OpenR Link, Reno Avatar, Software-Defined-Vehicle…). „Σημαντικό νέο λανσάρισμα των Scenic, Renault 5, Renault 4, Twingo και δύο επιπλέον αυτοκινήτων. „Ανάπτυξη του πλέον συμπαγούς και αποδοτικού βιομηχανικού οικοσυστήματος EV στην Ευρώπη. Το Renault Group θα συνεχίσει να χρηματοδοτεί την ανάπτυξη της Ampere έως ότου ισοσκελιστεί το 2025. Οι στόχοι που ανακοινώθηκαν την Ημέρα Κεφαλαιαγοράς της Ampere επιτεύχθηκαν. Επιπλέον, αυτή η απόφαση δεν έχει καμιά επίδραση στα χρηματοοικονομικά του ομίλου και στη στρατηγική κατανομής κεφαλαίου. «Είμαι εξαιρετικά υπερήφανος για τις ομάδες μας, που σε λιγότερο από δύο χρόνια δημιούργησαν με την Ampere τον καλύτερο ανταγωνισμό έναντι κορυφαίων διεθνών εταιρειών. Ιδρύοντας μια απολύτως εστιασμένη επιχείρηση EV και λογισμικού, δημιουργήσαμε μια ευέλικτη και ανταγωνιστική εταιρεία σε χρόνο ρεκόρ. Διαθέτουμε νοοτροπία start-up, που μας επιτρέπει να καινοτομούμε συνεχώς. Αυτό ακριβώς θα καταστήσει επιτυχή την Ampere στο νέο προκλητικό περιβάλλον. Σήμερα, λάβαμε μια ρεαλιστική απόφαση. Επικεντρωνόμαστε στη στρατηγική μας και στην οικοδόμηση επιδόσεων δημιουργίας αξίας για τα ενδιαφερόμενα μέρη μας», δήλωσε ο Luca de Meo, CEO Renault Group & Ampere. ΤΟ RENAULT GROUP ΑΚΥΡΩΣΕ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ Στρατηγική αυτοχρηματοδότησης της Ampere VOLVO GROUP: ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ PROTERRA Το Volvo Group ολοκλήρωσε σήμερα τη συναλλαγή που είχε ανακοινωθεί προηγουμένως, σύμφωνα με την οποία ο όμιλος εξαγόρασε τις επιχειρήσεις μπαταριών από την Proterra Inc. και την Proterra Operating Company Inc. Η εξαγορά, η οποία ανήλθε στα 210 εκατομμύρια USD, περιλαμβάνει κέντρο ανάπτυξης μονάδων και συστοιχιών μπαταριών στην Καλιφόρνια και εργοστάσιο συναρμολόγησης στο Greer της Νότιας Καρολίνας. «Τα πάγια, οι δεξιότητες και οι ικανότητες της ομάδας της Proterra συμπληρώνουν εξαιρετικά το υπάρχον αποτύπωμά μας και μας δίνουν τη δυνατότητα να επιταχύνουμε ακόμα περισσότερο τη μετάβαση σε ηλεκτρικά μπαταρίας», δήλωσε ο Lars Stenqvist, CTO του Volvo Group. Η Volvo θα συνεχίσει την τρέχουσα διαχείριση της Proterra και θα παραδίδει σε επιλεγμένους πελάτες. Η συναλλαγή δεν έχει σημαντική επίδραση στις οικονομικές επιδόσεις του Volvo Group.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=