FLEETNEWS #220

06.11.23 #220 21 σμια παρουσίαση εκ μέρους της Mercedes, αλλά το κοινό του εκθεσιακού κέντρου Big Sight εντυπωσιάστηκε από την ηλεκτρική έκδοση EQG της G-Class. 4ΕΠΑΝΑΔΡΟΜΟΛΌΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑΣ ΥΔΡΟΓΌΝΟΥ Ο μεγαλύτερος υποστηρικτής υδρογόνου της Ιαπωνίας, η Toyota, δεν εγκαταλείπει τις κυψέλες καυσίμου ως εναλλακτική λύση μηδενικών εκπομπών επιβατικών αυτοκινήτων, αλλά αναθεωρεί τη στρατηγική της υπέρ των LCV, φορτηγών και pick-up. Διατείνεται πως η υποδομή για επαγγελματικά οχήματα αναπτύσσεται ευκολότερα, καθώς εκτελούν πιο προβλέψιμες διαδρομές. Παρουσιάζοντας την υδρογονοκίνητη έκδοση του διάσημου σκούτερ Burgman, η Suzuki εφαρμόζει την τεχνολογία της στον τομέα των δίτροχων. Όχι με κυψέλες καυσίμου αλλά με κινητήρα εσωτερικής καύσης. 5 ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΆ ΣΥΣΤΉΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΆΣ Τρεις κινεζικές πόλεις διαθέτουν ήδη αυτόνομο ride-hailing και η Honda ανακοίνωσε πως εντός διετίας θα φέρει ρομποταξί στο Τόκιο και θα ακολουθήσουν περισσότερες πόλεις, χάρη στη συνεργασία με τη θυγατρική της GM, Cruise, η οποία θα κατασκευάσει το ειδικό ευρύχωρο αυτό-οδηγούμενο όχημα Origin. Αμέσως μετά την ανακοίνωση, η άδεια λειτουργίας της Cruise ανεστάλη στη γενέτειρά της, Σαν Φρανσίσκο, για θέματα ασφαλείας. Η Subaru παρουσίασε ένα πρότυπο ιπτάμενου αυτοκινήτου. Ακολουθώντας τους ανταγωνιστές Hyundai, Audi και Porsche, φιλοδοξεί να καταστεί «εκπρόσωπος της επόμενης γενιάς εναέριας κινητικότητας», κάτι εφικτό, καθώς υφίσταται τμήμα αεροπλοΐας που συμμετέχει στο έργο. Ποιες είναι οι πόλεις με το χειρότερο μποτιλιάρισμα στον κόσμο αποφάσισε να μετρήσει η Compare the Market, αναλύοντας πάνω από 100 εκατομμύρια tweets σχετικά με τις μετακινήσεις από περισσότερες από 100 πόλεις σε όλο τον κόσμο. Τα tweets αναλύθηκαν ως προς το αρνητικό συναίσθημα και οι πόλεις με το μεγαλύτερο ποσοστό αρνητικών tweets κατατάχθηκαν στην κορυφή της λίστας. Η εταιρεία κατάρτισε έναν κατάλογο πόλεων σε όλο τον κόσμο. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήθηκε το Linkfluence, για να αντληθεί η βαθμολογία αρνητικού συναισθήματος (%) για αναζητήσεις «[ΠΟΛΗ] και μποτιλιάρισμα/μετακίνηση/κυκλοφορία» με βάση τα Tweets των τελευταίων 12 μηνών, για να αποκαλυφθεί ποια πόλη υποφέρει περισσότερο από τους χρόνους μετακίνησης και πόσο αρνητικά μιλούν οι άνθρωποι γι' αυτό στο διαδίκτυο. Και από ό,τι φαίνεται σε σχέση με την καθημερινότητά μας, οι Έλληνες δεν είναι μεταξύ εκείνων που γκρινιάζουν περισσότερο. Παγκοσμίως η πόλη με τη μεγαλύτερη κίνηση είναι το Λος Άντζελες με 46,5% αρνητικά tweets. Στην πρώτη δεκάδα ακολουθούν το Σίδνεϊ, το Βανκούβερ, η Νέα Υόρκη, το Χιούστον, το Κάλγκαρι, το Δουβλίνο, η Σμύρνη, η Μελβούρνη και η Βαρκελώνη. Στην ευρωπαϊκή ήπειρο, το Δουβλίνο παίρνει την πρωτιά με σχεδόν το 40% των tweets που αναφέρουν τους χρόνους μετακίνησης στην πόλη να είναι αρνητικά, ακολουθούμενο από τη Σμύρνη (36,5%) και τη Βαρκελώνη (34,1%). Οι γερμανικές πόλεις κυριαρχούν στην πρώτη δεκάδα της λίστας με μερικές από τις πιο αγχωτικές μετακινήσεις στην Ευρώπη. Οι ιταλικές και ισπανικές πόλεις κατατάσσονται επίσης ψηλά, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι μετακινήσεις μπορεί να αποτελούν ιδιαίτερα δύσκολο ζήτημα σε αυτές τις χώρες. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη κατατάσσονται μεταξύ των πόλεων με τα πιο πολλά αρνητικά tweets σχετικά με το μποτιλιάρισμα. Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι δύο ελληνικές πόλεις κατέλαβαν αντίστοιχα την 31η και 33η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη. Συγκεκριμένα, για την Αθήνα συγκεντρώθηκαν 329 tweets, με αρνητικά το 16,7% αυτών, και στη Θεσσαλονίκη 154 tweets, το 15,6% των οποίων ήταν αρνητικά. ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=