FLEETNEWS #216

09.10.23 #216 2 FLEET NEWS #216 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr Το εργοστάσιο της Ford στο Saarlouis της Γερμανίας, που κατασκευάζει τα Focus, βρίσκεται για άλλη μια φορά σε κίνδυνο, αφού οι συνομιλίες με πιθανό επενδυτή -που φημολογείται πως πρόκειται για κινεζική εταιρεία- απέτυχαν. Η Ford δήλωσε ότι ο επενδυτής, του οποίου δεν αποκάλυψε το όνομα, αποφάσισε να μη συνεχίσει τις συνομιλίες για την ανάληψη του εργοστασίου, «μετά από λεπτομερή μελέτη σκοπιμότητας και εντατικές διαπραγματεύσεις». Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας, «κατά το περασμένο έτος, η Ford Ευρώπης διεξήγαγε εκτενή αναζήτηση επενδυτή, για να αναλάβει το εργοστάσιο στο Saarlouis της Γερμανίας. Τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, η Ford υπέγραψε μη δεσμευτική συμφωνία με πιθανό επενδυτή. Κατόπιν ενδελεχούς διαδικασίας δέουσας επιμέλειας και διαπραγμάτευσης, στην οποία συμμετείχε και η κυβέρνηση του Saarland, ο επενδυτής αποφάσισε να μην προχωρήσει. Η Ford θα εφαρμόσει πλέον εναλλακτικό σχέδιο. Όπως είχε ανακοινωθεί, θα διατηρήσουμε και θα δημιουργήσουμε 1.000 θέσεις εργασίας στη Ford Saarlouis. Αυτό μπορεί να χρησιμεύσει και ως θεμέλιο μελλοντικού τεχνολογικού κέντρου στο Saarlouis, με σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης του εργοστασίου και προσέλκυσης άλλων, μικρότερων επενδυτών». ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ FORD ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Η General Motors επιστρέφει στους ευρωπαϊκούς στόλους, ανοίγοντας βιβλίο παραγγελιών για Ελβετούς πελάτες. Μόνον το αμιγώς ηλεκτρικό SUV Cadillac Lyriq είναι προς πώληση και οι παραδόσεις του ξεκινούν τον Μάιο ή τον Απρίλιο του 2024. Θα ακολουθήσουν σύντομα η Γαλλία, η Σουηδία και τρεις αγορές που δεν έχουν ακόμα γνωστοποιηθεί. Η επιστροφή της GM στις ευρωπαϊκές αγορές είχε ήδη ανακοινωθεί την άνοιξη του 2023. Στο πλαίσιο της ηλεκτρικής της εκστρατείας, η αυτοκινητοβιομηχανία προέβλεπε να ξεκινήσει με την Cadillac στις σκανδιναβικές χώρες. Ωστόσο, επέλεξε την Ελβετία ως βασική αγορά επανεκκίνησης στις ευρωπαϊκές της δραστηριότητες. Πωλήσεις απευθείας στον πελάτη Το αρχικό μοντέλο Lyriq είναι SUV μήκους πέντε μέτρων, με κομψή εμφάνιση και αυτονομία 530 χιλιομέτρων, στην τιμή των 85.000 ευρώ. Οι πωλήσεις πραγματοποιούνται απευθείας στους πελάτες μέσω του ιστότοπου της εταιρείας και του καταστήματος της Ζυρίχης. Την είδηση γνωστοποίησε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της GM Ευρώπης, Jaclyn McQuaid. Μέχρι τώρα, οι ταξινομήσεις του Lyriq, που κατασκευάζεται στο Τενεσί, ήταν υποτονικές στην εγχώρια αγορά του και αναμένονται να φανούν οι επιδόσεις του στους ευρωπαϊκούς εταιρικούς στόλους με την premium τιμολόγηση, τον υψηλό πληθωρισμό και την επιβράδυνση των κινήτρων. Η General Motors αποχώρησε από την Ευρώπη το 2017, όταν πούλησε την Opel στην PSA, η οποία αργότερα απορροφήθηκε από τον όμιλο Stellantis. Παραμέλησε για λίγο τις κορυφαίες μάρκες της, όπως η Cadillac και η Chevrolet, προς όφελος μιας αναπνευστικής συσκευής στην Ευρώπη προτού τελικά τη διακόψει. Τα Chevrolet Equinox EV και Blazer EV είναι τα άλλα μοντέλα BEV που προβλέπεται να πωλούνται στην Ευρώπη. Η CADILLAC ΑΡΧΊΖΕΙ ΝΑ ΔΈΧΕΤΑΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΕΣ Το Lyriq στην Ευρώπη

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=