FLEETNEWS #212

11.09.23 #212 3 Τα οχήματα του πιλοτικού στόλου της BMW iX5 Hydrogen, ο οποίος τέθηκε σε λειτουργία τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, ολοκλήρωσαν ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών σε υψηλές θερμοκρασίες στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, για πρώτη φορά. Το σύστημα κίνησης κυψέλων καυσίμου του αυτοκινήτου απέδωσε εντυπωσιακά σε θερμοκρασίες που έφτασαν τους 45°C, σε άμμο και σκόνη, καθώς και σε μεταβαλλόμενες κλίσεις και σημαντικές διακυμάνσεις της υγρασίας. Το εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα κυψελών καυσίμου, οι δύο δεξαμενές υδρογόνου, ο ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία ισχύος συνεργάστηκαν με την κεντρική μονάδα ελέγχου του οχήματος, επιδεικνύοντας εξαιρετική απόδοση και ετοιμότητα. Η ομάδα εξέλιξης με έδρα το Μόναχο εξέτασε τόσο τη λειτουργικότητα όλων των ηλεκτρικών συστημάτων υπό ακραίες συνθήκες όσο και την παροχή της ψυκτικής ισχύος, για να καταστεί δυνατή η πλήρης απόδοση του οχήματος. Τα οχήματα κατάφεραν να αναπτύξουν τη δυναμική συμπεριφορά για την οποία φημίζεται η BMW. Οχήματα από τον πιλοτικό στόλο δοκιμάζονται σε Ευρώπη, Ιαπωνία, Κορέα, Κίνα, ΗΠΑ και Μέση Ανατολή. Στόχος είναι να τονιστεί η καθημερινή χρηστικότητα των οχημάτων που κινούνται με υδρογόνο και, πέραν αυτού, να αποκτηθούν σημαντικές γνώσεις για την ανάπτυξη ενός πιθανού μοντέλου ευρείας παραγωγής. Το BMW Group χρησιμοποιεί τον πιλοτικό στόλο για να παρέχει υποστήριξη σε περιφερειακό επίπεδο για την ανάπτυξη μιας υποδομής ανεφοδιασμού που μπορεί να χρησιμοποιηθεί υιοθετώντας τεχνολογία ανεφοδιασμού υπό πίεση 700 bar σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων - από επιβατικά αυτοκίνητα και μικρά van μέχρι λεωφορεία και βαρέα επαγγελματικά οχήματα. Οι συνέργειες μεταξύ των διαφόρων τομέων εφαρμογής προσφέρουν επίσης σημαντικό πεδίο για τη δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου προμηθευτών στην τεχνολογία υδρογόνου και τη μείωση του κόστους. Η BMW iX5 Hydrogen συνδυάζει την ικανότητα κάλυψης μεγάλων αποστάσεων και τις σύντομες στάσεις ανεφοδιασμού με τις μηδενικές εκπομπές ρύπων. Εφόσον υπάρχει το σχετικό πλαίσιο, η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου έχει τη δυνατότητα να αποτελέσει έναν ακόμη πυλώνα στο μελλοντικό χαρτοφυλάκιο συστημάτων κίνησης του BMW Group. H BMW iX5 HYDROGEN ΔΟΚΙΜΆΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΈΡΗΜΟ Ισχυρές επιδόσεις σε ακραίες συνθήκες Η BMW παρουσιάζει μία ακόμη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του νέου Sports Activity Vehicle (SAV) στην premium compact κατηγορία. Η BMW iX1 eDrive20 παρέχει τη δυνατότητα για μια ιδιαίτερα ελκυστική και ταυτόχρονα οικονομική είσοδο στον κόσμο της premium ηλεκτροκίνησης. Η δεύτερη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του compact SAV τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 150 kW/204 hp (με προσωρινή αύξηση ισχύος) και έχει αυτονομία 430 έως 475 χλμ. (προσωρινές τιμές κατά το πρότυπο WLTP). Η νέα BMW iX1 eDrive20 θα είναι διαθέσιμη από την έναρξη της παραγωγής της τον Νοέμβριο του 2023 με προτεινόμενη τιμή λιανικής 47.400 ευρώ (με ΦΠΑ) στην Ελλάδα. Όπως και η BMW iX1 xDrive30, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg. Η νέα BMW iX1 eDrive20 χρησιμοποιεί την τρέχουσα τεχνολογία BMW eDrive πέμπτης γενιάς. Μια ενσωματωμένη μονάδα κίνησης στον εμπρός άξονα του νέου entry-level μοντέλου παράγει άμεσα διαθέσιμη μέγιστη ροπή 247 Nm, σε συνδυασμό με μέγιστη ισχύ 150 kW/204 hp. Το compact SAV επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,6 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 170 χλμ/ώρα. Αναλυτικά στο fleetnews.gr Η ΝΕΑ BMW iX1 eDrive20

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=