FLEETNEWS #211

04.09.23 #211 10 Αποκαταστάθηκε η παραγωγή στα εργοστάσια της Toyota Motor με έδρα την Ιαπωνία στις 30 Αυγούστου, μετά από βλάβη συστήματος υπολογιστή την προηγουμένη, που επεξεργαζόταν παραγγελίες για εξαρτήματα οχημάτων, οδηγώντας στο κλείσιμο 14 εργοστασίων συναρμολόγησης. Το “e-kanban”, το σύστημα που επλήγη, το οποίο διαχειρίζεται τη ροή εργασιών των προμηθευτών και βασίζεται στο διαδίκτυο, βρίσκεται στον πυρήνα της λιτής παραγωγής της Toyota, ενός τρόπου μείωσης του αποθέματος και μεγιστοποίησης της απόδοσης παραγωγής τον οποίο καθιέρωσε η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία προ εικοσαετίας. Το σύστημα λιτής παραγωγής και παράδοσης εξαρτημάτων της Toyota έχει πλέον υιοθετηθεί ευρέως από ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία. Σύμφωνα με το Reuters, η διακοπή συνέβη κατά τη διάρκεια ενημέρωσης του συστήματος. Η Toyota δεν έδωσε λεπτομέρειες για το τι πήγε στραβά, ανακοίνωσε μόνο ότι δεν προκλήθηκε από επίθεση στον κυβερνοχώρο. Τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους, η Toyota χρειάστηκε επίσης να κλείσει τα ίδια 14 εργοστάσια όταν ένας από τους προμηθευτές της, η Kojima Industries, η οποία προμηθεύει πλαστικά και ηλεκτρονικά εξαρτήματα, ενημέρωσε ότι ένας από τους διακομιστές αρχείων της είχε μολυνθεί από έναν ιό που προήλθε από άγνωστο απειλητικό μήνυμα. Αφού επλήγη πέρυσι από τη διαταραχή των αλυσίδων εφοδιασμού και την έλλειψη ημιαγωγών, η παραγωγή της Τoyota επιταχύνθηκε θεαματικά στην αρχή της χρονιάς. Στις 30 Αυγούστου, η εταιρεία ανακοίνωσε τις πωλήσεις και την παραγωγή του Ιουλίου, σημειώνοντας πως «η παγκόσμια και η υπερπόντια παραγωγή έφθασαν σε υψηλά επίπεδα ρεκόρ ως αποτέλεσμα της βελτιωμένης παραγωγικής ικανότητας σε κάθε περιοχή, που ανταποκρίθηκε στη σταθερή ζήτηση. Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε προσεκτικά την κατάσταση προμήθειας εξαρτημάτων και θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να παραδώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα οχήματα στους πελάτες μας το συντομότερο δυνατό». ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΡΕΚΟΡ Αποκαταστάθηκε η παραγωγή της Toyota Το Hyundai Motor Group ανακοίνωσε την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με την Korea Zinc. Ο όμιλος θα συνεργαστεί με την Korea Zinc, την κορυφαία εταιρεία τήξης μη σιδηρούχων μετάλλων της Κορέας, σε όλη την αλυσίδα αξίας του νικελίου. Στην τελετή υπογραφής συμμετείχαν ο Heung-soo Kim, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και επικεφαλής παγκόσμιας στρατηγικής του Hyundai Motor Group και ο Ki Duk Park, πρόεδρος και συνδιευθύνων σύμβουλος της Korea Zinc. Η συνεργασία περιλαμβάνει κοινή προμήθεια πρώτης ύλης νικελίου, επεξεργασία της και διασφάλιση σταθερού εφοδιασμού επεξεργασμένου νικελίου και υλικών μπαταριών καθώς και εξερεύνηση νέων δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της ανακύκλωσης μπαταριών. Οι δύο εταίροι σχεδιάζουν να εργαστούν για τη δημιουργία σταθερής αλυσίδας εφοδιασμού νικελίου, κρίσιμης πρώτης ύλης για τις μπαταρίες EV. Επίσης, σχεδιάζουν να αγοράσουν από κοινού πρώτες ύλες νικελίου και να επενδύσουν σε έργα ανάπτυξης ορυχείων για την προμήθεια πρώτων υλών που πληρούν τις απαιτήσεις του IRA. Τον Απρίλιο, ο όμιλος αποκάλυψε το σχέδιό του να επιτύχει παγκόσμια ηγετική θέση στα ηλεκτρικά οχήματα, παράγοντας 3,64 εκατομμύρια EV, ώστε να τοποθετηθεί μεταξύ των τριών κορυφαίων παγκόσμιων κατασκευαστών EV έως το 2030. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ HYUNDAI MOTOR GROUP ΜΕ KOREA ZINC ΠΩΛΉΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΉ ΤΟΥ ΟΜΊΛΟΥ TOYOTA ΠΑΓΚΟΣΜΊΩΣ ΤΟ 2023 (ΠΟΣΆ ΣΕ ΜΟΝΆΔΕΣ) ΙΟΥΛΙΟΣ 2023 Toyota Daihatsu Hino Σύνολο Παγκόσμιες πωλήσεις 859.506 (7,8) 47.566 (-25,1) 11.273 (-6,6) 918.345 (5,2) Παγκόσμια παραγωγή 809.400 (14,6) 96.331 (-15,2) 12.616 (-16,2) 918.347 (10,0) ΙΑΝ-ΙΟΥΛ 2023 Toyota Daihatsu Hino Σύνολο Παγκόσμιες πωλήσεις 5.797.140 (5,5) 463.175 (9,1) 77.871 (-13,2) 6.338.186 (5,5) Παγκόσμια παραγωγή 5.703.171 (12,5) 745.548 (-2,7) 97.065 (-3,5) 6.545.784 (10,2) Πηγή: Toyota. Τα νούμερα σε παρένθεση δείχνουν την ποσοστιαία μεταβολή σε ετήσια βάση.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=