FLEETNEWS #210

24.07.23 #210 8 Την Ελλάδα επισκέφθηκε πρόσφατα ο Florian Huettl, CEO της μάρκας Opel στην Ευρώπη. Στο πλαίσιο της επίσκεψής του, ο κ. Huettl συναντήθηκε με τον Πολυχρόνη Συγγελίδη και στελέχη του ομώνυμου ομίλου ο οποίος έχει αναλάβει την εισαγωγή των μοντέλων Opel στην Ελλάδα από το 2021. Μετά τη μετάβασή της στον Όμιλο Συγγελίδη, η Opel έχει καταφέρει να επιδείξει σημαντική αύξηση μεριδίου αγοράς και βρίσκεται στη δεύτερη θέση των πωλήσεων στη χώρα μας, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023. «Από την αρχή του έτους έχουμε υπερδιπλασιάσει το μερίδιό μας στην αγορά των επιβατικών, συγκριτικά με την περσινή χρονιά. Βρισκόμαστε στη δεύτερη θέση των συνολικών πωλήσεων επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Μάλιστα, το Corsa μας είναι το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο στην ελληνική αγορά, ανεξαρτήτως κατηγορίας, κατά το πρώτο μισό του έτους», δήλωσε ο Florian Huettl. Η Opel είναι μια ιδιαίτερα δημοφιλής μάρκα στην Ελλάδα, χάρη στην ελκυστική γκάμα των μοντέλων της. Εξίσου επιτυχημένη είναι η εμπορική πορεία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της γερμανικής εταιρείας. Μάλιστα, η Opel κατέχει τη δεύτερη θέση στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, με τα μοντέλα Mokka και Grandland και μερίδιο αγοράς 10,4%, ποσοστό υψηλότερο από το συνολικό μερίδιό της στην ελληνική αγορά. «Πρόκειται για μια πολλά υποσχόμενη επίδοση, απόλυτα εναρμονισμένη με τη στρατηγική μας να γίνουμε μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη έως το 2028. Θέλουμε να κάνουμε την Opel ακόμα πιο επιτυχημένη στην ελληνική αγορά και να αυξήσουμε περαιτέρω το μερίδιό μας στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες της μάρκας μας», πρόσθεσε ο κ. Huettl. ΣΤΟΧΟΣ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ OPEL ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Ο Florian Huettl στην Ελλάδα Σε 345.432 ανήλθαν οι συνολικές πωλήσεις οχημάτων (επιβατικά + LCV) της Dacia για το πρώτο εξάμηνο 2023, καταγράφοντας 24,2% αύξηση σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2022. Οι πωλήσεις επιβατικών της Dacia με 342.809 μονάδες, αυξήθηκαν κατά 29,5% στην ευρωπαϊκή αγορά, 12,5 μονάδες πάνω από τη συνολική αύξηση της αγοράς. Το μερίδιο της Dacia έφτασε το 4,5%, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 0,4% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022. Στις πωλήσεις λιανικής η Dacia ισχυροποίησε τη θέση της, μεταξύ των τριών πρώτων της Ευρώπης, καταλαμβάνοντας για πρώτη φορά τη δεύτερη θέση στην περιοχή με μερίδιο αγοράς 8,4%. Οι πωλήσεις του Dacia Sandero αυξήθηκαν κατά 24%, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022, φτάνοντας τις 138.978 μονάδες. Το Sandero έχει εδραιωθεί ως best seller στην κατηγορία των ευρωπαϊκών λιανικών πωλήσεων από το 2017. Οι πωλήσεις του Dacia Duster αυξήθηκαν κατά 13% φθάνοντας τις 111.891 μονάδες, ενώ το μοντέλο διατήρησε τη θέση του στο βάθρο των λιανικών πωλήσεων της κατηγορίας SUV στην ευρωπαϊκή αγορά. Τα 50.569 αυτοκίνητα που πούλησε το Dacia Jogger το πρώτο εξάμηνο του 2023, ανέβασαν τον συνολικό αριθμό σε 100.000 μονάδες, από την μέρα που παρουσιάστηκε. Οι πωλήσεις του ηλεκτρικού Spring, που διατίθεται πλέον και στην ελληνική αγορά, σημείωσαν αύξηση 38%, φτάνοντας τις 27.438 μονάδες. Το Spring διατήρησε τη θέση του ανάμεσα στα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη, σε πωλήσεις λιανικής. Αναλυτικά στο fleetnews.gr DACIA: 24,2% ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=