FLEETNEWS #210

24.07.23 #210 11 Η Renault προσθέτει τέσσερις νέες δωρεάν ψυχαγωγικές λειτουργίες. Για τη βελτίωση της εμπειρίας σε οχήματα με το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας openR link, διατίθενται τέσσερις νέες δωρεάν εφαρμογές: SongPop για Renault1, Karacal για Renault2, Kabriol2 και Les Incollables για Renault2. Οι χρήστες θα βρουν τις λεπτομέρειες για τις αποκλειστικές παροχές της Renault στην εφαρμογή MY Renault. Με αυτές, διατίθενται συνολικά έντεκα εφαρμογές στο σύστημα πολυμέσων openR link, ειδικά για πελάτες της μάρκας. «Συνεχίζουμε τη διεύρυνση του καταλόγου εφαρμογών μας, για να προσφέρουμε συνεχώς στους πελάτες μας περισσότερες δυνατότητες και πλεονεκτήματα. Προσπαθούμε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία τους αναπτύσσοντας νέες συνεργασίες με εξειδικευμένες εταιρείες τεχνολογίας. Οι οδηγοί και οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν την ευρεία γκάμα διαδραστικής ψυχαγωγίας που θα κάνει το ταξίδι τους πιο ευχάριστο και ενδιαφέρον», δήλωσε ο Jean-François Labal, επικεφαλής Ψηφιακών Συνεργασιών του Renault Group. Η RENAULT ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Μετά από τέσσερα χρόνια σχεδίασης, διαμόρφωσης και προσομοίωσης, 25μελής ομάδα μηχανικών και ερευνητών από το CNRS (Γαλλικό Εθνικό Κέντρο Επιστημονικής Έρευνας), τη Stellantis και τη Saft παρουσίασαν ένα καινοτόμο πρότυπο μπαταρίας αποθήκευσης ενέργειας, με ενσωματωμένο εναλλάκτη και φορτιστή. Η ενσωμάτωση εναλλάκτη και φορτιστή δημιουργεί αποδοτικότερη μπαταρία, που αυξάνει την αυτονομία του ηλεκτρικού οχήματος, είναι πιο αξιόπιστη και λιγότερο δαπανηρή. Απελευθερώνει επίσης χώρο στο όχημα. Το συλλογικό ερευνητικό έργο είναι γνωστό ως Intelligent Battery Integrated System (IBIS). Η συσκευή επίδειξης, η οποία λειτουργεί από το καλοκαίρι του 2022, αποτελεί αντικείμενο πολυάριθμων διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και διαφέρει σημαντικά από τα συστήματα μετατροπής ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα. Το έργο κατέστησε δυνατή την επικύρωση, τον έλεγχο και τη λειτουργία πολλών νέων τεχνικών διεργασιών για αυτοκινητοβιομηχανίες ή αποθήκευση ενέργειας. Στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, το έργο IBIS θα επιφέρει πραγματική αλλαγή στον σχεδιασμό ηλεκτρικών κινητήρων. Με το IBIS, οι ηλεκτρονικές πλακέτες του εναλλάκτη ισχύος και του φορτιστή τοποθετούνται όσο το δυνατόν πιο κοντά στις κυψέλες ιόντων λιθίου. Ένα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου επιτρέπει την παραγωγή εναλλασσόμενου ρεύματος απευθείας από την μπαταρία. Οι εταίροι του έργου IBIS επικεντρώνονται τώρα στην κατασκευή ενός πλήρως λειτουργικού πρότυπου οχήματος, που θα δοκιμαστεί στα εργαστήρια και τις πίστες δοκιμών της Stellantis και στο δρόμο. Η ομάδα του IBIS θα διαθέσει αυτήν την τεχνολογία στα οχήματα της Stellantis εντός αυτής της δεκαετίας. «Η μετάβασή μας στην ηλεκτροκίνηση διακρίνεται για την καινοτομία και την ερευνητική αριστεία, με χρήση της πλέον πρόσφατης τεχνολογίας για την ικανοποίηση των πραγματικών αναγκών των πελατών μας EV, όπως αυτονομία, ευρυχωρία και προσιτή τιμή, με παράλληλη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα και βελτίωση της απόδοσης», δήλωσε ο Ned Curic, επικεφαλής Μηχανικής και Τεχνολογίας της Stellantis. «Αυτό το επαναστατικό σύστημα μπαταρίας μπορεί να ενισχύσει αποφασιστικά τη δέσμευση της Stellantis για παροχή χρήσιμης, εύκολης και προηγμένης τεχνολογίας σε όλους». Περισσότερα στο fleetnews.gr ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Stellantis και Saft για το έργο IBIS

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=