FLEETNEWS #209

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 17 ΙΟΥΛΙΟΥ 2023 #209 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Fleet Europe Days 2023 Euro NCAP: Η NIO θέτει τον πήχυ ψηλά Σημαντική ανάκαμψη της ελληνικής αγοράς

17.07.23 #209 2 Η βρετανική Caterham παρουσίασε το Project V, ένα ελαφρύ αμιγώς ηλεκτρικό πρότυπο coupé, που μπορεί να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2025 ή στις αρχές του 2026. Το Project V έκανε το δημόσιο ντεμπούτο του στο περίπτερο της εταιρείας στο Goodwood Festival of Speed. Σχεδιασμένο εξ αρχής ως ηλεκτρικό όχημα, το Project V είναι δημιουργία του νέου Chief Designer, Anthony Jannarely. Το όραμά του έλαβε μορφή από την παγκοσμίου φήμης ιταλική εταιρεία μηχανικής, Italdesign. Το Project V διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης μπαταρίας, με κινητήρα 200 kW (272 PS) στον οπίσθιο άξονα. Συνδυάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου USOC 55 kWh, προηγμένης διαχείρισης θερμότητας και δυνατότητα επαναφόρτισης 20-80% σε μόλις 15 λεπτά, με ταχυφορτιστή DC 150 kW. Με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα μικρότερη των 4,5 δευτερολέπτων, το Project V μπορεί να επιτύχει τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα, με αυτονομία WLTP 400 χλμ. Η μινιμαλιστική σχεδίασή του καθιστά το Project V, όπως και το Seven, ελαφρύ και απλό. Η Caterham επιδιώκει απόβαρο 1.190 κιλών (διαμόρφωση 2+1) το οποίο θα επιτευχθεί μέσω καινοτόμου πλαισίου ανθρακονημάτων και αλουμινίου. Περισσότερα στο fleetnews.gr CATERHAM PROJECT V Το Ioniq 5 N της Hyundai Motor Company -το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων της μάρκας N- έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Goodwood Festival of Speed. Το Ioniq 5 N αντιπροσωπεύει μια νέα κατηγορία EV υψηλών επιδόσεων με επίκεντρο τον οδηγό μέσω καινοτόμων τεχνολογιών και αυξημένων δυνατοτήτων σε πίστες. Σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα στη στρατηγική εξηλεκτρισμού των μοντέλων N, αναβαθμίζει τους τρεις πυλώνες επιδόσεών τους -Corner Rascal, Racetrack Capability (ικανότητα σε πίστα) και Everyday Sportscar (καθημερινό σπορ αυτοκίνητο)- αξιοποιώντας τεχνολογίες που έχουν αναπτυχθεί στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και στα χρόνια εξέλιξης του ηλεκτροκίνητου «Rolling Lab». „Corner Rascal: Οι ενισχύσεις του αμαξώματος και του πλαισίου εξασφαλίζουν μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και άμεση αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης, επιτρέποντας το εμπνευσμένο από τα ράλι στρίψιμο χάρη στους δύο κινητήρες και την τετρακίνηση „Ικανότητα σε πίστα αγώνων: Έως 478 kW / 650 PS με ενεργοποιημένο το N Grin Boost, αυξημένη αντοχή με κορυφαία θερμική διαχείριση και ανάκτηση κατά την πέδηση „Καθημερινό σπορ αυτοκίνητο: Το N e-shift και το N Active Sound + προσφέρουν την αίσθηση και τους ήχους της οδήγησης αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης υψηλών επιδόσεων Μεταξύ των πολλών αποκλειστικών χαρακτηριστικών επιδόσεων του Ioniq 5 N περιλαμβάνονται τα N Battery Preconditioning, N Race, N Pedal, N Brake Regen, N Drift Optimizer, N Torque Distribution, N Launch Control, N Grin Boost, N Active Sound +, N e-shift, N Road Sense και Track SOC. «Οι βασικές εξελίξεις του συγκεκριμένου μοντέλου θα ενισχύσουν περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα όλων των αυτοκινήτων της Hyundai στο μέλλον. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υπάρχει η μάρκα N», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Jaehoon Chang, President και CEO της Hyundai Motor Company. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΣΤΟ GOODWOOD FESTIVAL OF SPEED Ioniq 5 N, EV υψηλών επιδόσεων FLEET NEWS #209 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr

17.07.23 #209 4 Η LEVC (London Electric Vehicle Company), εταιρεία κατασκευής των εμβληματικών μαύρων ταξί του Λονδίνου, παρουσίασε το TX Access. Εκμεταλλευόμενο τον κορυφαίο εσωτερικό χώρο του TX, το TX Access διαθέτει απαράμιλλη προσβασιμότητα, που το καθιστά ιδανικό για διάφορους νέους τομείς, όπως τα κέντρα εκπαίδευσης και περίθαλψης. Το όχημα θέτει πρότυπα απρόσκοπτης μεταφοράς, με άφθονο χώρο για χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων με ράμπα πρόσβασης ταχείας ανάπτυξης και προσαρμοστικότητας, που αναδιπλώνεται στο δάπεδο, ενώ μπορεί να φιλοξενήσει έως και έξι επιβάτες. Το εσωτερικό του TX Access είναι αρκετά μεγάλο για τη διαχείριση αναπηρικού αμαξιδίου. Συμμορφούμενο με τα πρότυπα ISO 10542, το σύστημα ακινητοποίησης επιτρέπει στους χρήστες να παραμένουν καθισμένοι με ασφάλεια καθ’ όλην τη διάρκεια της μετακίνησης. Το εντελώς επίπεδο δάπεδο, καλυμμένο με αντιολισθητικό υλικό, εξασφαλίζει σταθερότητα και ασφάλεια. Επιπλέον, το TX Access διαθέτει καινοτόμο κάθισμα που περιστρέφεται εκτός οχήματος, διευκολύνοντας απρόσκοπτη πρόσβαση, καθώς και μεγάλο άνοιγμα πόρτας για εύκολη είσοδο των χρηστών αναπηρικών αμαξιδίων. Το όχημα διαθέτει επίσης χειρολαβές και άκρα καθισμάτων υψηλής ευκρίνειας (προαιρετικά), καθώς και ευρύ φάσμα επιλογών επικοινωνίας, όπως σύστημα επαγωγικών ακουστικών, χειριστήρια μπράιγ και μικρόφωνο, που επιτρέπουν την απρόσκοπτη επαφή μεταξύ επιβατών και οδηγού. Με την εμβληματική ακτίνα περιστροφής, τους εμπρόσθιους και οπίσθιους αισθητήρες απόστασης, την κάμερα οπισθοπορείας και τις λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού, το TX Access εξασφαλίζει ασφαλή λειτουργία και ευελιξία, ακόμα και σε περιορισμένα αστικά περιβάλλοντα. Το όχημα διαθέτει το επαναστατικό σύστημα κίνησης eCity της LEVC, με μηδενικές εκπομπές ρύπων χωρίς το άγχος της αυτονομίας. Συνδυάζει βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκίνηση, με συνολική αυτονομία 333 μιλίων, αυτονομία EV 78 μιλίων και εκπέμπει μόλις 14 γρ/χλμ CO2. Η τεχνολογία eCity της LEVC μειώνει το λειτουργικό κόστος και βοηθά τις επιχειρήσεις να επιτύχουν τους πράσινους στόχους τους. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η LEVC ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ TX ACCESS Προϊόν αναβάθμισης που κρύβει πίσω του πάνω από 20 χρόνια αγωνιστικής πείρας και τεχνογνωσίας στη βελτίωση των επιδόσεων, το XC60 Recharge T8 Polestar Optimised της Volvo, με το πανίσχυρο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης των 455 ίππων, μπορεί να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερες οδηγικές συγκινήσεις. Οι κορυφαίες για την κατηγορία τιμές ισχύος και ροπής (455 ίπποι και 709 Nm) συνδυάζονται με στοχευμένες παρεμβάσεις σε μια σειρά από παραμέτρους στον κινητήρα και τη μετάδοση, οι οποίες κάνουν το XC60 Recharge T8 Polestar Optimised δυναμικότερο και απολαυστικότερο στην οδήγηση. Το XC60 Recharge T8 αποτελεί ξεχωριστή πρόταση χάρη και στις επιδόσεις του, επιταχύνοντας από 0-100 km/h σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα. Με το λογισμικό αναβάθμισης Polestar Engineered Optimisation, προσφέρει στον οδηγό μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και μία ακόμη πιο συναρπαστική αίσθηση. Ο μειωμένος χρόνος απόκρισης του κινητήρα στο πάτημα του γκαζιού παρέχει αυξημένο, πιο διαισθητικό έλεγχο των αντιδράσεων του αυτοκινήτου. Το ίδιο ισχύει και για το χρόνο που μεσολαβεί κατά την αλλαγή σχέσεων. Το άμεσο και χωρίς δισταγμό πέρασμα στην επόμενη σχέση επιτρέπει στον οδηγό να αξιοποιεί στο έπακρο τη δύναμη του XC60 Recharge T8 Polestar Optimised, χωρίς την παραμικρή υστέρηση. Σε απαιτητικές διαδρομές, όπως η κατάβαση σε ένα δρόμο με στροφές, το αυτοκίνητο διατηρεί την ίδια σχέση όταν ο οδηγός αφήσει το γκάζι, ενισχύοντας την αίσθηση σταθερότητας, αλλά και δίνοντας τη δυνατότητα άμεσης επιτάχυνσης μέχρι την επόμενη στροφή ή σε αλλεπάλληλα προσπεράσματα. Το ίδιο ισχύει και μετά το φρενάρισμα: ο κινητήρας διατηρεί την κατάλληλη σχέση και αποκρίνεται ταχύτερα μόλις ο οδηγός επανέλθει στο γκάζι. Στο Volvo XC60 Recharge T8 Polestar Optimised, όπως και σε κάθε μοντέλο της μάρκας τελευταίας γενιάς, μετά την εγκατάσταση αυτού του πακέτου αναβάθμισης, η σχετική επιλογή προστίθεται στο μενού με τα προγράμματα οδήγησης, στην κεντρική οθόνη του αυτοκινήτου. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ Volvo XC60 Recharge T8 Polestar Optimised

17.07.23 #209 6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ OPEL EXPERIMENTAL Μετά την πρόσφατη αποκάλυψη του ονόματος του νέου μοντέλου της Opel, η μάρκα έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του. «Το Opel Experimental σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου για τη μάρκα μας. Σχεδιάστηκε για να αποδώσει απτά το όραμα για το μέλλον της μάρκας Opel. Σύντομα θα αποκαλύψουμε περισσότερες λεπτομέρειες, γι’ αυτό μείνετε συντονισμένοι», δήλωσε ο CEO Florian Huettl. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά που αποκαλύπτονται, είναι η εξέλιξη του Opel Compass, του κυρίαρχου στοιχείου της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της μάρκας. Το νέο φωτιζόμενο Opel Blitz τοποθετείται στο κέντρο της «πυξίδας» σε μια νέα εκδοχή του Opel Vizor, της χαρακτηριστικής μπροστινής μάσκας της Opel. Πλαισιώνεται από τον επιμήκη φωτισμό σχήματος φτερού στον οριζόντιο άξονα, ενώ η φωτιζόμενη κεντρική πτυχή δίνει ακόμα μεγαλύτερη ένταση. Η αεροδυναμική απόδοση αποτελεί εδώ και καιρό χαρακτηριστικό των επιβατικών αυτοκινήτων Opel και η κατασκευή που μοιάζει με πτερύγιο στους τροχούς τονίζει αυτό το χαρακτηριστικό. Φουτουριστικά στοιχεία υπάρχουν στο εσωτερικό, όπου η δομή του προφίλ των καθισμάτων υποδηλώνει περισσότερο βιώσιμη προσέγγιση. H παγκόσμια πρεμιέρα του μοντέλου θα πραγματοποιηθεί στη φετινή Έκθεση IAA Mobility. Η AMAZON ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ 5.000+ RIVIAN EDV ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ Η ΕΥΡΩΠΗ Η πολυεθνική εταιρεία τεχνολογίας Amazon χρησιμοποιεί περισσότερα από 5.000 ηλεκτρικά βαν παράδοσης (EDV) στις ΗΠΑ, της εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων της Καλιφόρνια, Rivian. Η εταιρεία παραδόσεων, που σχεδιάζει να παραγγείλει 100.000 e-van Rivian έως το 2030 για παραδόσεις παγκοσμίως, άρχισε να παραδίδει δέματα με EDV το 2021. Μέχρι τα μέσα του 2023, παρέδωσαν περισσότερα από 150 εκατομμύρια δέματα. Η Amazon ανακοίνωσε ότι πρόκειται να χρησιμοποιήσει αρχικά πάνω από 300 EDV στην Ευρώπη. Τα βαν Rivian διαθέτουν πλήρη σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού και σχεδίαση καμπίνας που περιορίζει τα τυφλά σημεία. Η Amazon χρησιμοποιεί τα βαν Rivian σε περισσότερες από 800 περιφέρειες και πόλεις των ΗΠΑ. Το πρότυπο Scenic Vision, που παρουσιάστηκε πέρυσι κατά το Συνέδριο ChangeNOW στο Παρίσι, έκανε γνωστό στο ευρύτερο κοινό το όραμα της Renault για το επόμενο, ηλεκτρικό της βήμα στη δημοφιλή κατηγορία C. Το Scenic Vision άνοιξε το δρόμο για πιο βιώσιμη, ασφαλή και συμπεριληπτική κινητικότητα, επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση. Με όραμα και διάθεση για εξερεύνηση, ενσωμάτωσε τις πιο προχωρημένες τεχνολογίες που οδηγούν στην απελευθέρωση των μετακινήσεων από το διοξείδιο του άνθρακα. Το ηλεκτρικό Allnew Renault Scénic E-Tech θα συνεχίσει στο δρόμο που χάραξε το Scenic Vision, ως το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που ενσωματώνει τη νέα στρατηγική της εταιρείας στον τομέα αυτό. Το νέο μοντέλο αποκαλύπτει την τελική του σιλουέτα, καθώς ένας στόλος από αυτοκίνητα προ-παραγωγής θα αρχίσουν να οδηγούνται στους δημόσιους δρόμους από τους μηχανικούς της Renault, αυτό το καλοκαίρι. Κατασκευασμένα στο εργοστάσιο ElectriCity, στο Douai της Γαλλίας, τα αυτοκίνητα προ-παραγωγής θα είναι καλυμμένα με ένα -ειδικά σχεδιασμένο για την περίσταση- μοτίβο της Renault, το οποίο θυμίζει το εμβληματικό λογότυπο της μάρκας, ενώ αποτίει φόρο τιμής στο αντίστοιχο μοτίβο που χρησιμοποιήθηκε και στο νέο Megane E-Tech. Η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου μοντέλου θα πραγματοποιηθεί κατά της διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου του Μονάχου, στις 4 Σεπτεμβρίου. ΤΟ ALL-NEW RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC Πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο

17.07.23 #209 7 Η Ford παρουσίασε τις πιο καυτές, νέες εκδόσεις για χρήση σε δημόσιο δρόμο αλλά και τις αγωνιστικές παραλλαγές της εμβληματικής οικογένειας Mustang, καθώς η εταιρεία επέστρεψε το 2023 στο Goodwood Festival of Speed. Η νέα, αγωνιστική Mustang GT3, που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά πριν από τον αγώνα αντοχής των 24 Ωρών του Le Mans τον περασμένο μήνα, αλλά και η νέα Mustang Dark Horse, ο νόμιμος για χρήση σε δημόσιους δρόμους και έτοιμος να κατακτήσει τις πίστες προπομπός μιας νέας οικογένειας αγωνιστικών αυτοκινήτων που περιλαμβάνει τις Mustang GT3 και Mustang GT4, έκαναν το δυναμικό τους ντεμπούτο, με τους V8 κινητήρες να ξεσηκώνουν με τον βρυχηθμό τους το κοινό. Η Ford έκανε ακόμα το ντεμπούτο του νέου αμιγώς ηλεκτρικού, μεσαίου μεγέθους crossover Ford Explorer. Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος, θα φτάσει στους πελάτες το 2024, ανοίγοντας το δρόμο για ένα νέο κύμα τολμηρών εμβληματικών ηλεκτρικών οχημάτων, τα οποία είναι συνδεδεμένα με τις αμερικανικές ρίζες της Ford και σχεδιασμένα για την Ευρώπη. Η εξαιρετική ψηφιακή εμπειρία του νέου Explorer περιλαμβάνει ένα προηγμένο σύστημα infotainment, κινητή οθόνη 15 ιντσών και ασύρματη ενσωμάτωση εφαρμογών, ενώ το εσωτερικό διαθέτει κρυφό ντουλαπάκι και κεντρική κονσόλα με χωρητικότητα 17 λίτρων, αρκετά μεγάλη για να χωρέσει ένα laptop. Οι θεατές του Goodwood Festival of Speed είχαν την ευκαιρία να δουν στη θρυλική ανάβαση το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Ford, το οποίο αντλεί έμπνευση από τους αγώνες ράλι. «Η Mustang Mach-E κληρονόμησε το ελεύθερο πνεύμα και τον διασκεδαστικό χαρακτήρα της Mustang και την απάλλαξε από τις εκπομπές ρύπων. Τώρα, με τη Mustang Mach-E Rally, προσφέρουμε στους πελάτες μας την ελευθερία να βγουν εκτός ασφάλτου, σε διαδρομές εκτός της πεπατημένης», δήλωσε ο Darren Palmer, Vice President, Electric Vehicle Programs, Ford Model e. Η Mustang Mach-E Rally -η πρώτη, εμπνευσμένη από αγώνες ράλι πενταθέσια Ford Mustang- θα διατίθεται σε ΗΠΑ και Ευρώπη. MUSTANG GT3, MUSTANG DARK HORSE, FORD EXPLORER Νέες εκδόσεις Ford στο Goodwood TO FORD E-TRANSIT VAN ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η Ford ανακοίνωσε άμεση διαθεσιμότητα για περιορισμένο αριθμό οχημάτων στην ελληνική αγορά του νέου E-Transit Van, της ηλεκτρικής έκδοσης του δημοφιλούς βαν μοντέλου, μειώνοντας συγχρόνως τα λειτουργικά κόστη για τους διαχειριστές στόλων και τους επαγγελματίες οδηγούς. Με προηγμένες τεχνολογίες συνδεδεμένου οχήματος, καινοτόμους υπηρεσίες υποστήριξης και ικανότητες μεταφοράς φορτίου εφάμιλλες με εκείνες των υπόλοιπων μοντέλων της δημοφιλούς οικογένειας Transit, το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό E-Transit Van είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ισχύος, με απόδοση 184PS και 269PS, όλες με μέγιστη ροπή 430 Nm και κίνηση στους πίσω τροχούς για καλύτερη πρόσφυση με πλήρες φορτίο, οι οποίες αντλούν ενέργεια από μία συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 67 kWh, που εξασφαλίζει ελευθερία κινήσεων σε κάθε μετακίνηση και αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση που φτάνει τα 350 km στον μικτό κύκλο σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP - απόσταση που είναι τριπλάσια από εκείνη που καλύπτει κατά μέσο όρο καθημερινά ένας οδηγός επαγγελματικού οχήματος στην Ευρώπη. Παρέχει χώρο φόρτωσης με όγκο έως και 15,1 m3, τιμή που είναι ταυτόσημη με εκείνη ενός πετρελαιοκίνητου Transit με κίνηση στους πίσω τροχούς. Το ωφέλιμο φορτίο του φτάνει τα 1.616 kg. Το E-Transit διαθέτει μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών που σχεδιάστηκαν για να βοηθήσουν τους εταιρικούς πελάτες να μειώσουν τα ασφαλιστικά κόστη τους. Μεταξύ των τεχνολογιών αυτών είναι οι Pre-Collision Assist, Blind Spot Information System με Lane Change Warning & Aid καθώς και μία κάμερα 360 μοιρών με Reverse Brake Assist. Μαζί με το Intelligent Adaptive Cruise Control, τα στοιχεία αυτά βοηθούν να διατηρούνται τα πρότυπα ασφάλειας του στόλου μειώνοντας τον κίνδυνο ατυχημάτων.

17.07.23 #209 8 Ο Pierre-Martin Bos εντάσσεται στην ανώτερη διευθυντική ομάδα της Kia Europe ως νέος διευθυντής Purpose Built Vehicles (Οχήματα Ειδικού Σκοπού - PBV). Θα αναλάβει τα νέα καθήκοντα στα περιφερειακά κεντρικά γραφεία της Kia Europe στη Φρανκφούρτη. Ως Director Kia PBV, ο κ. Bos αναλαμβάνει τη διοίκηση της ειδικής ομάδας που δραστηριοποιείται από το 2021 στην Ευρώπη. Κύριο καθήκον του είναι η προετοιμασία της ευρωπαϊκής αγοράς για τα PBV, προς υποστήριξη της συνεχούς ανάπτυξης B2B της επιχείρησης. Η εξαιρετικά καινοτόμος κατηγορία περιλαμβάνει οχήματα μαζικής παραγωγής που μπορούν να βελτιστοποιηθούν για συγκεκριμένο σκοπό. Η Kia σχεδιάζει να λανσάρει ένα μεσαίου μεγέθους ειδικό μοντέλο PBV το 2025, στην ειδική μονάδα παραγωγής PBV του Hwaseong. Αυτά τα πλήρως συνδεδεμένα PBV μπαταρίας αποτελούν ενδιαφέρουσα επιλογή, ιδιαίτερα ως ελαφρά επαγγελματικά οχήματα και μεταφοράς επιβατών. Η Kia είναι νεοεισερχόμενη στην ευρωπαϊκή αγορά LCV. Ο κ. Bos θα βοηθήσει στην προετοιμασία της αγοράς τα επόμενα χρόνια και θα δημιουργήσει βιώσιμο δίκτυο για το νέο οικοσύστημα. Διαθέτει πάνω από είκοσι χρόνια τεχνογνωσίας και εμπειρίας στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, έχοντας αναλάβει επιτυχώς διάφορα διεθνή καθήκοντα στην Stellantis και τις προκατόχους της εταιρείες, από το 1999. Στην τελευταία του θέση ως επικεφαλής LCV & B2B, διαχειρίστηκε όλες τις αντίστοιχες κατηγορίες μαρκών της Stellantis στη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Ο κ. Bos σπούδασε μηχανολόγος μηχανικός στο ISAT και αποφοίτησε το 1998, με μεταπτυχιακό στην Ανάπτυξη Κινητήρων στο IFP στο Παρίσι. Ακολούθησε διεθνή διευθυντική καριέρα στη Fiat, τη Fiat Chrysler και τη Stellantis, στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Ως διευθύνων σύμβουλος της Fiat Professional, ανέπτυξε δραστηριότητες LCV σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές. Προσφάτως, ως επικεφαλής LCV & B2B της Stellantis, συνέπραξε στη δημιουργία ηγετικής θέσης στην αγορά του ομίλου στη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Ανέλαβε τα καθήκοντά του στην Kia Europe στις 10 Ιουλίου 2023. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΕΠΙΚΕΦΑΛHΣ PBV ΤΗΣ KIA EUROPE Ο Pierre-Martin Bos στην Kia Αλλαγές στα ανώτατα στελέχη της Toyota Motors North America (TMNA) από τη Δευτέρα 3 Ιουλίου, προς υποστήριξη του στόχου της επίτευξης βιώσιμης μετακίνησης επόμενης γενιάς και τις μάρκες Toyota και Lexus στην περιοχή. Ο Mike Sweers ανέλαβε εκτελεστικός αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης και διευθυντής Τεχνολογίας της TNMA και η Susan Elkington ανώτερη αντιπρόεδρος Προμήθειας Ηλεκτρικών Οχημάτων, σύμφωνα με την ανακοίνωση. Ο κ. Sweers, ο οποίος ήταν αντιπρόεδρος Ανάπτυξης Προϊόντων και παγκόσμιος επικεφαλής μηχανικός φορτηγών, αναφέρεται πλέον στον CEO της TMNA, Ted Ogawa. Αντικαθιστά τον πρώην επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης, Shinichi Yasui, ο οποίος συνεχίζει ως επικεφαλής έργου του εργοστασίου υδρογόνου της Toyota Motor Corporation. Η κ. Elkington, η οποία ήταν πρόεδρος της Toyota Motor Manufacturing Kentucky (TMMK), αναφέρεται πλέον στον εκτελεστικό αντιπρόεδρο μηχανικής και παραγωγής, Takefumi Shiga. Είναι υπεύθυνη για την επιτάχυνση του ηλεκτρικού μετασχηματισμού της Toyota, με έμφαση στη στρατηγική παραγωγής και προμήθειας μπαταριών και ηλεκτρικών οχημάτων. ΆΛΛΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΉΣΕΙΣ „Ο Kerry Creech, ο οποίος ήταν αντιπρόεδρος Παραγωγής της TMMK, ανέλαβε πρόεδρος της TMMK (αναφερόμενος στην κ. Elkington). „Ο Norm Bafunno, ο οποίος ήταν ανώτερος αντιπρόεδρος Παραγωγής και Μηχανικής, ανέλαβε ανώτερος διευθυντής Παραγωγής (αναφερόμενος στον κ. Shiga). „Ο Chris Nielsen, ο οποίος ήταν εκτελεστικός αντιπρόεδρος Υποστήριξης Προϊόντων και επικεφαλής Ποιότητας της TMNA, ανέλαβε και τις προμήθειες και ανάπτυξη προμηθευτών της Βόρειας Αμερικής. ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ TOYOTA ΒΟΡΕΙΑΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ Πρόσωπα Pierre-Martin Bos Mike Sweers Susan Elkington

17.07.23 #209 9 Οι Arval, Element Fleet Management και Sumitomo Mitsui Auto Service (SMAS) υπέγραψαν νέα τριμερή συμφωνία, επεκτείνοντας τη γεωγραφική τους κάλυψη και το πεδίο εφαρμογής τους στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Η συμφωνία, που διευκολύνεται μέσω της Παγκόσμιας Συμμαχίας Element-Arval, καθιερώνει πλαίσιο εξυπηρέτησης της Ιαπωνίας, της Ταϊλάνδης, της Ινδίας και της Ινδονησίας. Η συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας προσβλέπει στην παροχή βελτιωμένης πρόσβασης σε ολοκληρωμένες υπηρεσίες leasing και διαχείρισης στόλου για παγκόσμιους πελάτες στις αναφερόμενες αγορές, μέσω της Sumitomo Mitsui Auto Service. Επιπλέον, η συμφωνία υπογραμμίζει την κοινή δέσμευση των τριών εταιρειών για καθοδήγηση των πελατών σε βιώσιμους στόλους και υποστήριξη για επίτευξη των Περιβαλλοντικών, Κοινωνικών και στόχων Διακυβέρνησης (ESG). Οι πελάτες της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού θα έχουν πρόσβαση σε συμβουλές ειδικών για την ηλεκτροκίνηση στόλου και την κινητικότητα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Με τη διαχείριση 4,4 εκατομμυρίων οχημάτων και δραστηριοτήτων σε 56 χώρες και πέντε ηπείρους, η Συμμαχία, που αποτελείται από εννέα οργανισμούς-μέλη, συμπεριλαμβανομένων των Arval, Element και SMAS, προσβλέπει στη βιώσιμη ανάπτυξη και στη δημιουργία διαρκούς αξίας για παγκόσμιους πελάτες. Ο Alain van Groenendael, πρόεδρος και CEO της Arval, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη σταθερή και παραγωγική συνεργασία με την SMAS, δίνοντας έμφαση στην παροχή καινοτόμων υπηρεσιών, εργαλείων και συμβουλευτικής τεχνογνωσίας σε παγκόσμιους πελάτες. Ο Kei Sato, διοικητικός εκπρόσωπος, πρόεδρος και CEO της SMAS, δήλωσε ότι η ενισχυμένη συνεργασία μεταξύ των τριών κορυφαίων εταιρειών παροχής υπηρεσιών στόλου θα οδηγήσει τη συμμαχία σε ανώτερο επίπεδο. Τόνισε επίσης τη σημασία της αντιμετώπισης των προκλήσεων πελατών στο εξελισσόμενο περιβάλλον κινητικότητας, μέσω ολοκληρωμένων προτάσεων λύσεων. Ο David Madrigal, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και εμπορικός διευθυντής της Element Fleet Management, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για την αναβαθμισμένη σχέση της Element-Arval Global Alliance. Τόνισε τη συλλογική τεχνογνωσία και τους πόρους των τριών εταιρειών και την καλή θέση τους για προώθηση αμοιβαίας επιτυχίας και βιώσιμης ανάπτυξης παγκοσμίως. ΤΡΙΜΕΡΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΣΙΑΣ-ΕΙΡΗΝΙΚΟΥ Arval, Element Fleet Management και SMAS Μετά τη συμφωνία-πλαίσιο του Νοεμβρίου 2022, το Geely Holding Group, η Geely Auto και το Renault Group υπέγραψαν συμφωνία 50/50 για τη δημιουργία νέας εταιρείας τεχνολογίας συστημάτων κίνησης, με επιδίωξη να καταστεί παγκόσμιος ηγέτης ανάπτυξης, κατασκευής και προμήθειας των βέλτιστων υβριδικών συστημάτων κίνησης ICE υψηλής απόδοσης. Η Aramco, η οποία υπέγραψε την επιστολή προθέσεων με τη Renault και την Geely στις 2 Μαρτίου 2023, εξετάζει στρατηγική επένδυση στη νέα εταιρεία. Η επένδυση της Aramco θα υποστηρίξει την ανάπτυξη της εταιρείας και θα συμβάλει στη βασική έρευνα και ανάπτυξη λύσεων συνθετικών καυσίμων και τεχνολογιών υδρογόνου επόμενης γενιάς. Τα συνθετικά καύσιμα, συμπεριλαμβανομένων των e-fuels και του υδρογόνου, αποτελούν μέρος της λύσης απανθρακοποίησης της αυτοκινητοβιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων ICE που κυκλοφορούν. Η κοινοπραξία θα διευθύνεται από κοινού με το Renault Group και την Geely, με αντίστοιχα μέλη στο Δ.Σ., προς διαμόρφωση και εκτέλεση των στρατηγικών και της πορείας της εταιρείας. Η αρχική οργάνωση θα εξασφαλίσει τις δραστηριότητες της επιχείρησης σε δύο επιχειρησιακά κέντρα: Μαδρίτη για το Renault Group και Hangzhou Bay για την Geely. Η εκτελεστική ομάδα θα εδρεύει στα κεντρικά γραφεία της νέας εταιρείας, η οποία θα ιδρυθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα συντονίζει τις δραστηριότητες, θα δημιουργεί συνέργειες και θα καταρτίζει τα μελλοντικά σχέδια. Το Renault Group και η Geely θα μεταφέρουν τα πνευματικά δικαιώματα στα επιχειρησιακά κέντρα, δίνοντάς τους τη δυνατότητα πλήρους αυτονομίας για ανάπτυξη τεχνολογιών κινητήρων για τις ανάγκες της αγοράς. Το συμπληρωματικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων και το περιφερειακό αποτύπωμα της νέας κοινοπραξίας μπορούν να προσφέρουν λύσεις για το 80% της παγκόσμιας αγοράς οχημάτων ICE και υβριδικών. Η νέα εταιρεία προβλέπεται να προμηθεύει πολλούς βιομηχανικούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των Renault Group, Geely Auto, Volvo Cars, Proton, Nissan, Mitsubishi Motors Company και PUNCH Torino. Στο μέλλον, η κοινοπραξία θα μπορεί να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις τεχνολογιών κίνησης σε διάφορες μάρκες αυτοκινήτων και θα δεχτεί συνεργάτες προς περαιτέρω ενίσχυση της αλυσίδας αξίας. ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ RENAULT GROUP - GEELY

17.07.23 #209 10 Το BMW Group παρέδωσε συνολικά 88.289 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI σε πελάτες το δεύτερο τρίμηνο του 2023, επιτυγχάνοντας για άλλη μια φορά να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις BEV σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους (+117,5%). Σε όλες τις βασικές περιοχές υπήρξε αξιοσημείωτη αύξηση των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας. «Η ισχυρή ανάπτυξη των πωλήσεων γενικά και ειδικά για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματά μας δείχνει ότι διαθέτουμε τα σωστά προϊόντα στην αγορά την κατάλληλη στιγμή. Το BMW Group θα συνεχίσει την επιτυχημένη επιτάχυνση στην ηλεκτροκίνηση με υψηλούς ρυθμούς το δεύτερο εξάμηνο του έτους», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, υπεύθυνος για τους τομείς Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. «Κερδίζουμε πελάτες σε όλο τον κόσμο με τη νέα και ελκυστική γκάμα προϊόντων μας. Χάρη στην ποικιλόμορφη προσφορά μας -που κυμαίνεται από οχήματα με εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης έως πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα- καλύπτουμε με ιδανικό τρόπο τις ποικίλες ανάγκες των πελατών σε όλο τον κόσμο», πρόσθεσε ο κ. Nota. Συνολικά παραδόθηκαν 626.726 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce το δεύτερο τρίμηνο, επιτυγχάνοντας σημαντική αύξηση +11,3% σε ετήσια βάση για την εταιρεία. Στο σύνολο του πρώτου εξαμήνου, οι πωλήσεις του BMW Group ανήλθαν σε 1.214.864 μονάδες (+4,7%). „ Το δεύτερο τρίμηνο, η μάρκα BMW παρέδωσε 553.369 οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο - αύξηση +11,5% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Χάρη στην ελκυστική γκάμα προϊόντων της, η μάρκα είχε ισχυρή ζήτηση και επιβεβαίωσε και πάλι τη θέση της ως Νο. 1 στην premium κατηγορία παγκοσμίως. „ Με 48.257 πωλήσεις το δεύτερο τρίμηνο του 2023, η BMW M GmbH σημείωσε ετήσια αύξηση +14,5% και εδραίωσε τη θέση της στον τομέα αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων „ Η μάρκα MINI παρέδωσε 71.816 οχήματα σε πελάτες το δεύτερο τρίμηνο - αύξηση +10,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Κατά την ίδια περίοδο, οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας αυξήθηκαν κατά +8,8%. „ Η Rolls-Royce Motor Cars ανακοίνωσε πωλήσεις 3.181 αυτοκινήτων το πρώτο εξάμηνο του 2023 (-0,3%), κατά το οποίο σταμάτησε η παραγωγή των Wraith και Dawn. Ωστόσο, η ζήτηση παραμένει ισχυρή. „ Η BMW Motorrad παρέδωσε συνολικά 64.936 μοτοσικλέτες το διάστημα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου του 2023, του έτους της εκατονταετηρίδας της (+8,0%). ΠΩΛΉΣΕΙΣ BMW ΚΑΙ MINI ΑΝΆ ΠΕΡΙΟΧΉ Στην Κίνα, το BMW Group πούλησε συνολικά 197.807 οχήματα BMW και MINI κατά το δεύτερο τρίμηνο (+16,2%). Στις ΗΠΑ, 95.533 οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν την ίδια περίοδο (+13,7%). Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις οχημάτων BMW και MINI το β’ τρίμηνο ανήλθαν σε 232.706 μονάδες (+9,0%). Στη Γερμανία, 76.962 οχήματα BMW και MINI ταξινομήθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ BMW Group: Iσχυρή δυναμική το β’ τρίμηνο Οι πωλήσεις επιβατικών ηλεκτρικών μπαταρίας Mercedes-Benz αυξήθηκαν στις 56.300 μονάδες το δεύτερο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 123% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Αυτή η αύξηση οφείλεται κυρίως στη ζήτηση για το EQA (+73%) και το EQB (+83%) και το EQE Sedan (+157%). Το πρώτο εξάμηνο του 2023, η Mercedes-Benz Passenger Cars πούλησε 102.600 BEV παγκοσμίως (+121%). Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσωπεύουν πλέον το 11% των συνολικών πωλήσεων. Συμπεριλαμβανομένων των plug-in υβριδικών η Mercedes-Benz πούλησε 187.600 ηλεκτροκίνητα οχήματα (+36%), που αντιστοιχεί σε παγκόσμιο μερίδιο xEV 18% στα τέλη Ιουνίου. Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε πρόσφατα ότι οι πελάτες στη Βόρεια Αμερική θα αποκτήσουν πρόσβαση στο δίκτυο Tesla Supercharger, ένα ακόμη βήμα προς την επιτάχυνση της στροφής προς τα ηλεκτρικά οχήματα. «Με την εστίασή μας στη βιώσιμη ανάπτυξη, σημειώσαμε υψηλότερες πωλήσεις σε όλες τις κύριες περιοχές και τμήματα - ειδικά στα ηλεκτρικά και κορυφαία οχήματά μας. Η σειρά των MERCEDES-BENZ: ΙΣΧΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΑ EV ΚΑΙ TOP-END

17.07.23 #209 11 Το Volkswagen Group αύξησε τις παραδόσεις του σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV) κατά 48% το πρώτο εξάμηνο του έτους σε σχέση με το περσινό, με 321.600 οχήματα. Το μερίδιο BEV στις συνολικές παραδόσεις αυξήθηκε στο 7,4%, από 5,6% το πρώτο εξάμηνο του προηγούμενου έτους. To Volkswagen Group πέτυχε την υψηλότερη ανάπτυξή του στην Ευρώπη, όπου οι παραδόσεις αυξήθηκαν κατά 68%, στα 217.100 BEV και ο Όμιλος κέρδισε μερίδιο αγοράς. Αυξημένες ήταν οι πωλήσεις (76%) αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ με 29.800 οχήματα. Στην Κίνα, οι παραδόσεις ήταν περίπου 2% χαμηλότερες από το επίπεδο του προηγούμενου έτους, 62.400 BEV σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον αγοράς. Πρόσφατα, ωστόσο, η τάση ήταν θετική. Μετά από ένα χαμηλότερο πρώτο τρίμηνο, 18% περισσότερα BEV παραδόθηκαν στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο το δεύτερο τρίμηνο σε σχέση με την περίοδο του προηγούμενου έτους. Παγκοσμίως, η αύξηση το δεύτερο τρίμηνο ήταν 53% σε 180.600 οχήματα (118.000) και το μερίδιο BEV στις συνολικές παραδόσεις αυξήθηκε στο 7,7% (από 6%) σε αυτήν την περίοδο. Η Volkswagen Passenger Cars παρέδωσε 164.800 οχήματα μέχρι το τέλος Ιουνίου, ελαφρώς περισσότερα από τα μισά BEV του ομίλου. Ακολούθησαν η Audi με 75.600 οχήματα (μερίδιο ομίλου 24%), η Škoda με 31.300 οχήματα (μερίδιο ομίλου 10%), η Seat/Cupra με 18.900 οχήματα (μερίδιο ομίλου 6%), η Porsche με 18.000 οχήματα (μερίδιο ομίλου 6%) και Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα με 12.300 οχήματα (μερίδιο ομίλου 4%). Τα πιο επιτυχημένα μοντέλα BEV το πρώτο εξάμηνο του 2023 ήταν: Volkswagen ID.4/ID.5: 101.200, Volkswagen ID.3: 49.800, Audi Q4 e-tron (+ Sportback): 48.000, Škoda Enyaq iV (+ Coupé): 31.300, Audi Q8 e-tron (+ Sportback): 19.500. VOLKSWAGEN GROUP: ΑΥΞΗΣΕ 50% ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ επιθυμητών προϊόντων μας ανανεώνεται διαρκώς, π.χ. με την εισαγωγή των νέων E-Class και CLE. Ο μετασχηματισμός του δικτύου πωλήσεών μας συνεχίζεται με την επιτυχή εισαγωγή του μοντέλου απευθείας πωλήσεων στη Γερμανία και την Τουρκία το β’ τρίμηνο, μετά το Ηνωμένο Βασίλειο νωρίτερα φέτος», δήλωσε η Britta Seeger, μέλος του Δ.Σ. της Mercedes-Benz Group AG, αρμόδια για το Μάρκετινγκ και τις Πωλήσεις. Οι πωλήσεις στην κατηγορία Top-End αυξήθηκαν κατά 12% σε 84.800 μονάδες το δεύτερο τρίμηνο και 15% σε 176.600 οχήματα το πρώτο εξάμηνο του 2023. Οι πωλήσεις στον τομέα Core αυξήθηκαν κατά 2% στις 276.600 μονάδες το δεύτερο τρίμηνο. Οι πωλήσεις στην κατηγορία Entry αυξήθηκαν κατά 11% στις 154.100 μονάδες το δεύτερο τρίμηνο και κατά 19% το πρώτο εξάμηνο του 2023, φτάνοντας τα 317.500 οχήματα. Στην Ευρώπη οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5% στις 157.100 μονάδες το δεύτερο τρίμηνο και έφθασαν τις 321.000 μονάδες (+7%) το πρώτο εξάμηνο του έτους. Στην Ασία οι πωλήσεις αυξήθηκαν 10% στις 239.200 μονάδες το δεύτερο τρίμηνο και στις 486.900 μονάδες (+7%) το πρώτο εξάμηνο. Στη Βόρεια Αμερική οι πωλήσεις έφτασαν τις 98.800 μονάδες (+3%) το δεύτερο τρίμηνο και τις 173.900 μονάδες (+2%) το πρώτο εξάμηνο. Οι πωλήσεις εξαμήνου στον υπόλοιπο κόσμο (-18%) είναι χαμηλότερες από το προηγούμενο έτος, λόγω της απόφασης της Mercedes-Benz να σταματήσει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες στη Ρωσία από τον Μάρτιο του 2022 και μετά. Το δεύτερο τρίμηνο οι πωλήσεις επηρεάστηκαν από εποχιακές επιπτώσεις. MERCEDES-BENZ VANS Το δεύτερο τρίμηνο του 2023, η Mercedes-Benz Vans πούλησε 119.500 βαν και αύξησε τις πωλήσεις κατά 19% και κατά 16% το πρώτο εξάμηνο του έτους, επιτυγχάνοντας το καλύτερο δεύτερο τρίμηνο και εξάμηνο στην ιστορία της. Ιδιαίτερα ισχυρή ήταν η συνεισφορά των premium επαγγελματικών οχημάτων, με 101.600 μονάδες και αύξηση 23% το β’ τρίμηνο. Τα ιδιωτικά βαν σημείωσαν πωλήσεις 18.000 μονάδων (+4%). Το μερίδιο των ηλεκτρικών βαν αυξήθηκε κατά 18% στα 5.100 οχήματα. Οι πωλήσεις Mercedes-Benz Vans αυξήθηκαν σε όλες τις στρατηγικές αγορές το β’ τρίμηνο: τον κύριο όγκο πωλήσεων καταλαμβάνουν οι περιοχές της Ευρώπης (+24%) με 74.000 ιδιωτικά και επαγγελματικά βαν. Στην Ασία πωλήθηκαν 12.100 μονάδες συνολικά (+22%). Οι ΗΠΑ πέτυχαν το καλύτερο β’ τρίμηνο πωλήσεων στην περιοχή (+5%) με 20.300 μονάδες. Η Γερμανία κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 25% με 30.600 μονάδες.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=