FLEETNEWS #207

03.07.23 #207 21 της επόμενης τριετίας: υβριδικά οχήματα (HEV), plug-in υβριδικά (PHEV) και ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV). Το 50% των εταιρειών διαθέτουν ήδη τουλάχιστον μία τεχνολογία εναλλακτικών καυσίμων στο στόλο τους σήμερα. Η τάση είναι η ίδια, ανεξαρτήτως μεγέθους της εταιρείας. Αυτή η ενεργειακή μετάβαση είναι σε εξέλιξη σε όλες τις χώρες. Οι λόγοι υιοθέτησης αυτών των τεχνολογιών είναι ο μικρότερος περιβαλλοντικός αντίκτυπος (37%), η μείωση των εξόδων καυσίμων (33%), η συμμόρφωση με την πολιτική CSR (27%) και το ίδιο ή χαμηλότερο TCO έναντι των οχημάτων ICE (26%). Όλοι αυτοί οι λόγοι αναφέρονται λιγότερο από πέρυσι, πιθανώς λόγω εξομάλυνσης της κατάστασης: οι εταιρείες γνωρίζουν ότι η ενεργειακή μετάβαση είναι αναπότρεπτη. Τα ηλεκτροκίνητα επιβατικά θα αντιπροσωπεύουν σημαντικό μέρος του μίγματος οχημάτων στο άμεσο μέλλον. Όντως, οι εταιρείες προβλέπουν περίπου τέσσερα στα δέκα αυτοκίνητα (39%) και το 26% των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων να είναι ηλεκτροκίνητα σε τρία χρόνια. Το 18% του στόλου επιβατικών προβλέπεται να είναι BEV σε τρία χρόνια. Αυτή η άποψη ισχύει για στόλους όλων των μεγεθών. 4 Οι εταιρείες αναπτύσσουν κατά κόρον λύσεις κινητικότητας: το 71% έχει ήδη υιοθετήσει τουλάχιστον ένα πρόγραμμα κινητικότητας. Το 84% των εταιρειών είναι ενημερωμένες για τις λύσεις κινητικότητας. Μεταξύ αυτών, παγκοσμίως, το 71% έχει ήδη υιοθετήσει τουλάχιστον ένα πρόγραμμα κινητικότητας για τους εργαζομένους (εταιρικό διαμοιρασμό αυτοκινήτου, μίσθωση ποδηλάτων ή προϋπολογισμό κινητικότητας). Το 88% έχει ήδη υιοθετήσει ή σκοπεύει να επενδύσει σε παρόμοια προγράμματα κινητικότητας την επόμενη τριετία. Όσον αφορά στους διάφορους τύπους κινητικότητας, το 16% των εταιρειών έχει ήδη υιοθετήσει «αυτοκίνητο ή επίδομα αυτοκινήτου», το 13% private lease ή συμψηφισμό μισθού, το 16% προϋπολογισμό κινητικότητας και το 20% μερική κάλυψη δαπανών δημόσιας μεταφοράς. Στις λύσεις κινητικότητας, οι συνηθέστερες είναι διαμοιρασμός / leasing ποδηλάτων (15%), βραχυπρόθεσμη ή μεσοπρόθεσμη ενοικίαση (18%) και ride sharing (19%). Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν ή ενδέχεται να χρησιμοποιήσουν αυτές τις λύσεις κινητικότητας, τις θεωρούν συμπληρωματικές του εταιρικού στόλου και το ενδεχόμενο να αντικαταστήσουν ολόκληρο ή μέρος του στόλου τους με αυτές είναι αμελητέο. 5 Επιτάχυνση της συνδεσιμότητας με αύξηση 10 ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με πέρυσι. Σχεδόν μία στις δύο εταιρείες διαθέτει τηλεματική στο στόλο της, έναντι του περσινού 38%. Το ποσοστό τηλεματικής στα LCV είναι υψηλότερο από ό,τι στα επιβατικά (36% έναντι 31%). Οι συνδεδεμένες υπηρεσίες αυξάνονται αναλόγως του μεγέθους της εταιρείας: 42% για τις μικρές εταιρείες και 54% για τις μεγάλες. Οι κύριοι λόγοι ύπαρξης συνδεδεμένων οχημάτων, ανεξαρτήτως τύπου, είναι ο εντοπισμός τους ή η βελτίωση της ασφάλειας οχήματος (41%), η βελτίωση της ασφάλειας οδηγού (34%), η βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης (29%) και η μείωση κόστους του στόλου (25%). Περισσότερα στο fleetnews.gr Η First Hydrogen ανακοίνωσε ότι το όχημά της κυψελών καυσίμου υδρογόνου (FCEV) παραδόθηκε στη βρετανική δημόσια υπηρεσία SSE, η οποία διαχειρίζεται έναν από τους μεγαλύτερους στόλους του Ηνωμένου Βασιλείου. Το FCEV θα ξεκινήσει δοκιμές σε πραγματικό περιβάλλον στις εγκαταστάσεις της SSE, στο Aberdeen της Σκωτίας και τις γύρω περιοχές, που διαθέτουν από τις καλύτερες υποδομές υδρογόνου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η υποδομή θα επιτρέψει στην SSE εύκολο και γρήγορο ανεφοδιασμό εντός 5-7 λεπτών, αναδεικνύοντας το σημαντικό πλεονέκτημα του FCEV της εταιρείας έναντι των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV), τα οποία απαιτούν ώρες επαναφόρτισης. Αναγνωρίζοντας τον κρίσιμο ρόλο της απανθρακοποίησης των μεταφορών στην επίτευξη μηδενικών στόχων, η SSE έχει ήδη δεσμευτεί να αλλάξει 2.500 οχήματά της σε ηλεκτρικά. Τα δεδομένα θα συλλέγονται μέσω των συσκευών ανάλυσης κατανάλωσης καυσίμου, χρήσης και απόδοσης των οχημάτων. Οι πληροφορίες θα υπολογίζουν το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας, βασικό στοιχείο για τις εταιρείες διαχείρισης στόλου κατά την αγορά οχημάτων. Η SSE είναι η πρώτη δημόσια υπηρεσία που δοκιμάζει το FCEV της First Hydrogen, σε συντονισμό με την Aggregated Hydrogen Freight Consortium (AHFC). Ο οργανισμός συνεργάζεται με μεγάλες εταιρείες διαχείρισης στόλου του Ηνωμένου Βασιλείου προς επιτάχυνση της υιοθέτησης των μεταφορών υδρογόνου, μέσω ανάπτυξης οχημάτων και υποδομής ανεφοδιασμού. Οι δοκιμές θα πραγματοποιηθούν από 16 μεγάλες εταιρείες διαχείρισης στόλου που ενδιαφέρονται για το όχημα της First Hydrogen, συμπεριλαμβανομένων παντοπωλείων, δημόσιων υπηρεσιών, εταιρειών παράδοσης δεμάτων και ιατροφαρμακευτικών. ΣΤΟΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΣΚΩΤΙΑΣ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΣΤΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=