FLEETNEWS #204

12.06.23 #204 14 στις σημαντικές προνομιακές αγορές του Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους, οι οποίες οδήγησαν σε μείωση των νέων ταξινομήσεων τον Ιανουάριο. Στη Δυτική Ευρώπη, προβλέπεται οικονομική ανάπτυξη μόλις 0,8% για φέτος, παράλληλα με επίμονα υψηλό ποσοστό πληθωρισμού σχεδόν 6%. Οι λόγοι της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης περιλαμβάνουν τη συνεχιζόμενη πολιτική αβεβαιότητα (π.χ. πόλεμος στην Ουκρανία), τις υψηλές πιέσεις στις τιμές ενέργειας, τη διάβρωση της αγοραστικής δύναμης των νοικοκυριών, το ασθενέστερο εξωτερικό οικονομικό περιβάλλον, τις τεταμένες εμπορικές σχέσεις με την Κίνα, τους πιο περιοριστικούς όρους χρηματοδότησης και τις οικονομικές συνέπειες της πανδημίας Covid-19. „ Η βελτιωμένη ικανότητα παράδοσης των κατασκευαστών και η συνακόλουθη μείωση των ανεκτέλεστων παραγγελιών επέφεραν σημαντική αύξηση των ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων τους τελευταίους μήνες. Η μείωση των εκκρεμών παραγγελιών θα συνεχίσει να έχει θετικό αντίκτυπο στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων μέχρι τον Ιούνιο και θα επισκιάσει τη μείωση της ζήτησης λόγω των σημαντικών αυξήσεων κόστους ενέργειας και διαβίωσης. „ Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες προβλέπονται λίγες νέες ταξινομήσεις. Μόνον προς τα τέλη του έτους προβλέπεται και πάλι αύξηση στη Δυτική Ευρώπη. „ Συνολικά, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στη Δυτική Ευρώπη προβλέπεται να αυξηθούν κατά 10,2%, στα 11,2 εκατομμύρια οχήματα φέτος. Πολλοί καταναλωτές πιστεύουν ότι τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα πρόκειται σύντομα να διατεθούν στις αγορές, αλλά προς το παρόν δεν διατίθενται στην ευρωπαϊκή αγορά. Ωστόσο, πολλά νέα αυτοκίνητα είναι ήδη εξοπλισμένα με την πρωτοποριακή τεχνολογία που επιτρέπει την αυτοματοποιημένη λειτουργία τους. Αυτή η τεχνολογία υπάρχει ως προαιρετική επιλογή υποβοηθούμενης οδήγησης στο 90% περίπου των νέων αυτοκινήτων και βοηθά στην ασφάλεια των οδηγών. Στο πλαίσιο του προγράμματος αξιολόγησης, το Euro NCAP εξετάζει τα συστήματα υποβοηθούμενης οδήγησης την τελευταία τριετία και οι τελευταίες αξιολογήσεις αποκαλύπτουν την ποιότητα αυτών των συστημάτων. Το Euro NCAP δημοσίευσε τα αποτελέσματα τριών οχημάτων - των Renault Austral, Nissan Ariya και Alfa Romeo Tonale. Οι έρευνες επισημαίνουν πως η ακούσια έξοδος από τη λωρίδα κυκλοφορίας και τον αυτοκινητόδρομο λόγω απόσπασης της προσοχής ή υπνηλίας ή σύγκρουσης με το προπορευόμενο αυτοκίνητο, είναι τα πιο κοινά ατυχήματα που μπορούν να συμβούν σε αυτοκινητόδρομο. Όταν τα συστήματα υποβοηθούμενης οδήγησης χρησιμοποιούνται σωστά, βοηθούν στην αντιμετώπιση αυτών των συμβάντων, διατηρώντας τους οδηγούς σε εγρήγορση και αντιμετωπίζοντας καταστάσεις που προκύπτουν από κόπωση. Τα συστήματα αυτά μπορούν να κρατήσουν το αυτοκίνητο στη λωρίδα του και να διατηρήσουν ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, επιτρέποΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του Euro NCAP

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=