FLEETNEWS #199

08.05.23 #199 4 Η Citroën ανεβάζει τους ρυθμούς της και ενισχύει τη θέση της, με επιπλέον προσφορές των σειρών ë-C4 και ë-C4 X, με ισχυρότερο κινητήρα και εκτεταμένη αυτονομία έως και 420 χλμ. Ο κινητήρας και η μπαταρία του νέου συστήματος κίνησης σχεδιάστηκαν για καλύτερη απόδοση και διαθέτουν σημαντικές τεχνολογικές εξελίξεις. Ο νέος υβριδικός σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας (HSM) 115 kW (156 hp) αντικαθιστά τον σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη. Αποδίδει 15 kW (20 hp) επιπλέον, με υψηλό επίπεδο απόδοσης και άμεση ροπή 260 Nm, παρέχοντας άμεση απόκριση και οδηγική απόλαυση. Η νέα μπαταρία 54 kWh αποδίδει 4 kWh περισσότερες από την προηγούμενη. Συμπαγής, υδρόψυκτη και με στάνταρ αντλία θερμότητας για γρήγορη φόρτιση, διαθέτει διαφορετική χημική σύνθεση και περιλαμβάνει 102 κυψέλες και 17 μονάδες. Αντί της σύνθεσης 60% νικέλιο, 20% μαγγάνιο και 20% κοβάλτιο, αυτή η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης διαθέτει υψηλότερη αναλογία νικελίου (80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο και 10% κοβάλτιο), με αποτέλεσμα βελτιωμένη πυκνότητα ενέργειας και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Όλες αυτές οι αναβαθμίσεις ενισχύουν την αυτονομία, η οποία αυξάνεται κατά 17% και φτάνει τα 420 χλμ. WLTP και βελτιώνουν την ενεργειακή απόδοση, μειώνοντας τη μέση κατανάλωση στα 12 kW/ώρα. Επιπλέον, υπάρχουν σημαντικά οφέλη πραγματικής χρήσης, τα οποία μεταφράζονται σε +30 χλμ. υπό συνθήκες αστικής κυκλοφορίας ακόμα και με θερμοκρασίες κοντά στους 0°C. Παρά την αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας, οι χρόνοι επαναφόρτισης δεν αυξάνονται. Ακόμα, οι πελάτες εξακολουθούν να επωφελούνται τηλεπρογραμματιζόμενων υπηρεσιών, μέσω της εφαρμογής MyCitroën smartphone, που διευκολύνουν την καθημερινότητα. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Citroën ë-C4 και ë-C4 X Αποκτώντας νέα μπροστινή όψη, το νέο Master ανανεώνεται και στο εσωτερικό του, προσφέροντας αναβαθμισμένη απτή ποιότητα, μέσα σε έναν πιο λειτουργικό και πιο πρακτικό χώρο επιβατών, με διακοσμητικά χρωμίου, νέες ταπετσαρίες και εξοπλισμό ανάλογο ενός κινητού γραφείου. Ο νέος κινητήρας πετρελαίου 2,3 Blue dCi Twin Turbo παρέχει αυξημένη ισχύ και ροπή αλλά και μειωμένη κατανάλωση. Το πλήρως ανασχεδιασμένο ντιζάιν εναρμονίζεται με την κοινή αισθητική ταυτότητα των υπόλοιπων μοντέλων της γκάμας επαγγελματικών οχημάτων της Renault. Το νέο Master ενισχύει την αίσθηση στιβαρότητας που αποπνέει χάρη στην πιο εκφραστική και δυναμική μπροστινή όψη, η οποία προσδιορίζεται από: „ τη νέα μπροστινή μάσκα κάθετης σχεδίασης, „ τη φωτεινή υπογραφή σε σχήμα C (C-Shape), „ μια ανυψωμένη γραμμή καπό και „ τον αναβαθμισμένο προφυλακτήρα, μαζί με τα μπροστινά φτερά. Το νέο Master υιοθετεί τα πρότυπα των επιβατικών οχημάτων. Το εσωτερικό αναβαθμίζεται με τη χρήση υλικών υψηλότερης ποιότητας, που είναι πιο σκούρα και λιγότερο γυαλιστερά. Οι σχεδιαστές επανασχεδίασαν τις γραμμές, κάνοντάς τις πιο οριζόντιες, πιο απλές και πιο καθαρές. Κομψό και λειτουργικό, το νέο εσωτερικό διαθέτει: „ Επανασχεδιασμένο ταμπλό με μεγάλους ανοιχτούς ή κλειστούς αποθηκευτικούς χώρους „ Διακοσμητικά χρωμίου στους αεραγωγούς, τα κουμπιά κλιματισμού και το νέο τιμόνι „ Νέα λαβή μοχλού ταχυτήτων, μαύρη με πλαίσιο χρωμίου „ Νέες ταπετσαρίες, πιο hightech „ Πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη TFT 3,5 ιντσών „ Πλήρη ενσωμάτωση της οθόνης πλοήγησης στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό, ανεξαρτήτως του συστήματος πολυμέσων που χρησιμοποιείται (R-LINK Evolution ή Media Nav Evolution). Το νέο Master εξοπλίζεται με νέο κινητήρα πετρελαίου 2.3 Blue dCi Twin Turbo, που ανταποκρίνεται ακόμη καλύτερα στις ανάγκες του επαγγελματία. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΙΣΧΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ RENAULT MASTER

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=