FLEETNEWS #197

24.04.23 #197 15 Οι πωλήσεις 291.721 οχημάτων της Toyota Motor Europe (TME) σηματοδότησαν το υψηλότερο πρώτο τρίμηνο από το 2008. Ο συνολικός όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά +2,5%, λόγω ισχυρής ζήτησης για υβριδικά οχήματα Toyota και Lexus. Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων της TME αυξήθηκαν κατά +4% σε ετήσια βάση και το μείγμα της έφτασε τα ρεκόρ του 72% στην Ευρώπη, 76% στη Δυτική Ευρώπη και 53% στην Ανατολική Ευρώπη. Η Toyota κατέλαβε τη 2η θέση στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, με μερίδιο αγοράς 6,6%. ΜΆΡΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΌΣΕΙΣ ΜΟΝΤΈΛΩΝ Η Toyota πούλησε 278.752 οχήματα το πρώτο τρίμηνο του 2022, σημειώνοντας αύξηση +3% σε ετήσια βάση. Οι κορυφαίες πωλήσεις της ήταν τα Yaris Cross, Yaris, C-HR, Corolla και RAV4, που αντιπροσωπεύουν το 74% του συνολικού όγκου. Το συνολικό ηλεκτρικό μείγμα της Toyota διευρύνθηκε κατά +5% σε ετήσια βάση, με 198.232 πωλήσεις, που αντιπροσωπεύουν το 71% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας. Η Lexus πούλησε 12.969 οχήματα την ίδια περίοδο, αυξάνοντας το συνολικό ηλεκτρικό μείγμα στο 83% των συνολικών πωλήσεών της. Η σειρά SUV RX, NX, UX, GX και LX αντιπροσωπεύει το 85% των συνολικών πωλήσεων. Η Lexus σημειώνει σημαντική αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη το 2023, λόγω βελτίωσης των περιορισμών εφοδιασμού και της προσφοράς νέων προϊόντων, συμπεριλαμβανομένης της νέας γενιάς RX, η οποία περιλαμβάνει τρία διαφορετικά ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης, το RX 350h hybrid, RX 450h+ plug-in hybrid και το νέο RX 500h turbo hybrid. Οι παραδόσεις της σημαντικής έκδοσης του νέου RZ 450e ξεκίνησαν. Πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας ειδικής πλατφόρμας της Lexus. Περισσότερα στο fleetnews.gr TOYOTA MOTOR EUROPE Αύξηση πωλήσεων 2,5% το α' τρίμηνο Η Dacia πούλησε 171.789 οχήματα το πρώτο τρίμηνο του 2023, σημειώνοντας εντυπωσιακή ανάπτυξη 34,3%. Το μερίδιο της μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες στο 4,6% - τη μεγαλύτερη αύξηση μεταξύ των 30 κορυφαίων μαρκών αυτοκινήτων. Ταξινομήθηκαν συνολικά 68.318 Dacia Sandero, αύξηση 26,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Το Sandero διατήρησε την πρώτη θέση στην ευρωπαϊκή λιανική αγορά. Με 57.660 πωλήσεις, το Dacia Duster σημείωσε 23,9% αύξηση σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2022 και διατηρεί τη θέση του στο βάθρο των SUV στη λιανική αγορά της Ευρώπης. Με 23.330 πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο, το Dacia Jogger είναι πλέον πιο δημοφιλές από ποτέ, έχοντας ξεπεράσει τις 80.000 πωλήσεις από την κυκλοφορία του. Διατηρώντας την ισχυρή του θέση στο ευρωπαϊκή κατάταξη λιανικής EV, το Dacia Spring διατήρησε τη δυναμική των πωλήσεών του με 14.494 μονάδες. DACIA: ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΣ ΟΓΚΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ Το πρώτο τρίμηνο, η Porsche παρέδωσε 80.767 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο - περισσότερα από ποτέ. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 18% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. «Είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα. Δείχνει την ισχυρή ζήτηση για τα προϊόντα μας και τη δύναμη της επωνυμίας μας». δήλωσε ο Detlev von Platen, μέλος του ΔΣ, με ευθύνη τις Πωλήσεις και το Μάρκετινγκ της Porsche AG, προσθέτοντας ότι «είναι ιδιαίτερα ευχάριστο το γεγονός ότι μπορέσαμε να σημειώσουμε κέρδη σε κάθε περιοχή πωλήσεων - παρά την ακόμα ασταθή οικονομική κατάσταση και την περιορισμένη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών». Στην Ευρώπη, η Porsche παρέδωσε 18.420 αυτοκίνητα το πρώτο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 14% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2022. Στη Γερμανία, ο αριθμός των παραδοθέντων οχημάτων αυξήθηκε επίσης σε 8.247, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 19%. Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη ενιαία αγορά της Porsche, ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων είχε 21.365 παραδόσεις το τρίμηνο Ιανουαρίου και Μαρτίου, σημειώνοντας αύξηση 21%. Σημαντικό ρόλο γι’ αυτό είχαν η συνέχιση της ανάκαμψης και ο αντίκτυπος που προκλήθηκε από την πανδημία. Στη Βόρεια Αμερική, η Porsche παρέδωσε 19.651 οχήματα στους πελάτες, ένα κέρδος 30%. Στις αγορές του εξωτερικού και στις αναδυόμενες αγορές, παραδόθηκαν 13.084 αυτοκίνητα στους πελάτες, σημειώνοντας αύξηση 5%. ΔΥΝΑΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ PORSCHE ΤΟ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=