FLEETNEWS #197

24.04.23 #197 14 Η JLR ανακοίνωσε το σχέδιό της για επιτάχυνση της μετάβασής της, ώστε να αποτελέσει κορυφαίο παγκόσμιο κατασκευαστή σύγχρονων πολυτελών αυτοκινήτων, αποκαλύπτοντας ότι το εργοστάσιό της στο Halewood, στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα γίνει μονάδα παραγωγής αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων. Ακόμα, η επόμενη γενιά της SUV μεσαίου μεγέθους αρχιτεκτονικής, εξηλεκτρισμένης αρθρωτής αρχιτεκτονικής (EMA), θα είναι πλέον αμιγώς ηλεκτρική. Σε ενημέρωση των παγκόσμιων μέσων ενημέρωσης στο κέντρο της JLR στο Gaydon, ο CEO Adrian Mardell επιβεβαίωσε τη δέσμευση της επιχείρησης στη στρατηγική Reimagine, η οποία θα επανατοποθετήσει την εταιρεία ως πρωτίστως ηλεκτρική σύγχρονη εταιρεία πολυτελών αυτοκινήτων έως το 2030, καθώς η JLR προχωρά προς επίτευξη στόχων επίτευξης καθαρής ταμειακής θέσης έως το 2025 και διψήφιου EBIT έως το 2026. Ανακοινώνοντας τον οδικό χάρτη της επόμενης γενιάς ηλεκτροκίνησης, η JLR επιβεβαίωσε ότι θα αρχίσει να λαμβάνει παραγγελίες για το σύγχρονο πολυτελές αμιγώς ηλεκτρικό Range Rover αργότερα εντός του έτους. Το πρώτο από τα μεσαίου μεγέθους μοντέρνα πολυτελή SUV επόμενης γενιάς θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο από την οικογένεια Range Rover, που θα λανσαριστεί το 2025 και θα κατασκευαστεί στο Halewood στο Merseyside, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της JLR στο μέλλον της βιομηχανίας αυτοκινήτου του Ηνωμένου Βασιλείου. Η JLR θα επενδύσει 15 δισ. λίρες (17 δισ. ευρώ) τα επόμενα πέντε χρόνια στην ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης, στο πλαίσιο του σχεδίου της για αποδέσμευση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και κάλυψης της διαφοράς που τη χωρίζει από τους ανταγωνιστές της. ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ Η JLR θα επενδύσει 15 δισ. λίρες τα επόμενα πέντε χρόνια Η Volvo Cars είχε κεντρικό ρόλο στη συνάντηση των υπουργών Περιβάλλοντος των χωρών της Ε.Ε. Οι αξιωματούχοι συγκεντρώθηκαν έξω από τη Στοκχόλμη για test drive σε ευρεία σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, φορτηγών και εκσκαφέων. Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023, η Σουηδία έχει την προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και αυτή η δοκιμή αποτελούσε τμήμα του επίσημου προγράμματος μιας άτυπης συνάντησης των μελών του Συμβουλίου. Η εκδήλωση ήταν διοργάνωση των Volvo Cars, Volvo Group, Scania, Mobility Sweden και την κυβέρνηση της Σουηδίας. Οι υπουργοί της Ε.Ε., μαζί με τον επίτροπο της Ε.Ε. για το περιβάλλον, δοκίμασαν τα ηλεκτρικά Volvo C40 και XC40, φορτηγά και εκσκαφείς. Πριν από τα test drive προηγήθηκε παρουσίαση, μέρος της οποίας ήταν και ομιλία του CEO της Volvo Cars, Jim Rowan. «Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για να γίνουμε μια κλιματικά ουδέτερη εταιρεία έως το 2040 και εταιρεία αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030», ανέφερε ο Jim Rowan, προσθέτοντας: «Δεν το κάνουμε μόνο επειδή είναι σωστό, αλλά διότι έχει επίσης νόημα από εμπορική άποψη. Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους, τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητά μας αποτέλεσαν το 41% των πωλήσεών μας παγκοσμίως». «Ωστόσο, ο εξηλεκτρισμός των αυτοκινήτων μας δεν είναι αρκετός. Οι εκπομπές χρειάζεται να αντιμετωπιστούν σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων μας. Για αυτό, σκοπεύουμε επίσης να μειώσουμε κατά 40% το αποτύπωμα άνθρακα ανά αυτοκίνητο σε όλο τον κύκλο ζωής στο διάστημα μεταξύ 2018 και 2025, συμπεριλαμβανομένων των εκπομπών άνθρακα που προέρχονται από την εφοδιαστική αλυσίδα μας», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Rowan. Περισσότερα στο fleetnews.gr VOLVO CARS: EV TEST DRIVE ΓΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΤΗΣ E.E.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=