FLEETNEWS #195

10.04.23 #195 15 Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ηγούνται της ανάπτυξης τον Φεβρουάριο στην Ευρώπη. Σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO Dynamics, το μήνα αυτόν ταξινομήθηκαν 118.329 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη (28) - αύξηση 33% σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2022. Ο Felipe Munoz, παγκόσμιος αναλυτής της JATO Dynamics, σχολίασε: «Η Νορβηγία δεν συμβάλλει πλέον στην ανάπτυξη των BEV στην Ευρώπη, παρά το γεγονός ότι υπήρξε ηγέτης στον κλάδο για πολλά χρόνια». Η Νορβηγία ήταν η πέμπτη μεγαλύτερη αγορά BEV το μήνα αυτό, ακολουθώντας τη σημαντική ανάπτυξη της Γερμανίας, της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ολλανδίας - των τεσσάρων μεγαλύτερων αγορών BEV τον Φεβρουάριο. Η ταχεία υιοθέτηση των BEV σε όλη την περιοχή έρχεται ως αποτέλεσμα ανταγωνιστικών συμφωνιών και προσφορών στην αγορά, παράλληλα με τη μείωση της ανησυχίας των καταναλωτών σχετικά με την αυτονομία της μπαταρίας και το άγχος φόρτισης. Το μερίδιο αγοράς των BEV αυξήθηκε σε 25 αγορές. Η Φινλανδία πρωτοστάτησε με αύξηση σχεδόν 18 μονάδων τον Φεβρουάριο του 2023 συγκριτικά με τον περσινό. Διψήφιο μερίδιο αγοράς καταγράφηκε για τα BEV σε 14 χώρες: Ιρλανδία, Γαλλία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Αυστρία, Πορτογαλία, Νορβηγία, Σουηδία, Ολλανδία, Δανία , Φινλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Ελβετία. Αυτή η αυξητική τάση για τα BEV φαίνεται επίσης στη συνολική κατάταξη. Το Tesla Model Y ήταν το αυτοκίνητο με τις κορυφαίες πωλήσεις στην Ευρώπη τον Φεβρουάριο του 2023 - παρόλο που ο Φεβρουάριος είχε συνήθως λιγότερες ταξινομήσεις Tesla. Ο κ. Munoz πρόσθεσε: «Εάν συνεχιστεί αυτή η τάση, μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους το Model Y θα μπορούσε εύκολα να εξασφαλίσει μια θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη των 10 κορυφαίων σε πωλήσεις αυτοκινήτων». Το Model Y ήταν στα 5 κορυφαία μοντέλα στην Αυστρία, τη Δανία, τη Φινλανδία, τη Γερμανία, το Λουξεμβούργο, την Ολλανδία, τη Νορβηγία και την Πορτογαλία. Ήταν επίσης το 10ο πιο ταξινομημένο επιβατικό αυτοκίνητο στην ετήσια κατάταξη μέχρι σήμερα. Ωστόσο, η άνοδος της δημοτικότητάς του είχε ως αποτέλεσμα μικρότερο όγκο για το Model 3 - το οποίο κατέγραψε πτώση 49% σε αντίθεση με τις ταξινομήσεις του Φεβρουαρίου 2022. Παρά την πρόσφατη δημοτικότητα των κινεζικών αυτοκινήτων, τα αποτελέσματα ανά περιοχή συναρμολόγησης αποκάλυψαν ότι οι πωλήσεις δεν αυξήθηκαν τόσο σημαντικά σε σύγκριση με άλλες περιοχές. Τον Φεβρουάριο, μόνο το 2,7% των νέων αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη κατασκευάστηκαν στην Κίνα, μειωμένα ελαφρώς από το 2,9% του Φεβρουαρίου 2022. «Η είσοδος κινεζικών οχημάτων στην Ευρώπη δεν πραγματοποιείται τόσο γρήγορα όσο περίμεναν πολλοί. Είναι σαφές ότι πρέπει να γίνει περισσότερη δουλειά για τα μοντέλα, τα σχέδια παραγωγής και το μάρκετινγκ προτού αυτές οι μάρκες μπορέσουν να επεκταθούν με επιτυχία στην περιοχή», κατέληξε ο κ. Munoz. ΤΟ TESLA MODEL Y ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ Η ανάλυση της JATO Dynamics ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ PHEV & BEV - ΕΥΡΩΠΗ-28 Φεβρουάριος 2023 ΟΙ 25 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ-28 ΤΑ 25 ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗ-28

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=