FLEETNEWS #192

20.03.23 #192 12 AUDI AG Προς την μεγαλύτερη προϊοντική εξέλιξη Στην ετήσια συνέντευξη Τύπου της Audi AG ο CEO Markus Duesmann και ο CFO Jürgen Rittersberger αναφέρθηκαν στα βασικά οικονομικά στοιχεία του 2022 και επικεντρώθηκαν στις στρατηγικές αποφάσεις, στην προβολή της ολιστικής βιωσιμότητας και στην επερχόμενη νέα εποχή για τα μοντέλα. ΙΣΧΥΡΈΣ ΕΠΙΔΌΣΕΙΣ Markus Duesmann: «Ακόμα και στη Γερμανία, αισθανόμαστε τις επιπτώσεις του ρωσικού επιθετικού πολέμου κατά της Ουκρανίας κυρίως λόγω των ενεργειακών ελλείψεων, των δυσχερειών στον εφοδιασμό και της δύσκολης γεωπολιτικής κατάστασης. Λαμβάνοντας υπόψη το ασταθές περιβάλλον, μπορούμε να είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για όσα πετύχαμε πέρυσι. Το αποτέλεσμα αυτό απαιτούσε πολύ σκληρή δουλειά και στενή συνεργασία». Jürgen Rittersberger: «Τα λειτουργικά μας κέρδη ανήλθαν στο ρεκόρ των 7,6 δισ. ευρώ. Η λειτουργική μας απόδοση επί των πωλήσεων ήταν ισχυρή και έφτασε το 12,2%. Όλα αυτά δείχνουν ότι αντιμετωπίσαμε επιτυχώς την ταραχώδη χρονιά του 2022 και αξιοποιήσαμε με συνέπεια τις ευκαιρίες που παρουσιάστηκαν. Το ίδιο ισχύει και για την ισχυρή καθαρή ταμειακή ροή μας, η οποία έφτασε στο δεύτερο υψηλότερο επίπεδο στην ιστορία της εταιρείας. Το 2022 ήταν μια εντυπωσιακή απόδειξη του πόσο δυνατό και κερδοφόρο είναι πραγματικά το σύνολο των μαρκών μας Audi, Bentley, Lamborghini και Ducati». ΠΡΟΪΌΝΤΑ «Βρισκόμαστε στην απαρχή της μεγαλύτερης προϊοντικής εξέλιξης στην ιστορία μας. Μέχρι το 2025, θα έχουμε λανσάρει περίπου 20 νέα μοντέλα, εκ των οποίων περισσότερα από δέκα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Έχουμε ορίσει τη πορεία μας για 100% ηλεκτροκίνηση. Μέχρι το 2027, επιδιώκουμε να προσφέρουμε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα σε κάθε βασική κατηγορία. Πρόσφατα αποφασίσαμε να λανσάρουμε και ένα επιπλέον ηλεκτρικό εισαγωγικό μοντέλο κάτω από το Audi Q4 e-tron». ΠΡΟΟΠΤΙΚΈΣ «Η ζήτηση για την ηλεκτροκίνηση παραμένει υψηλή. Τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2023, οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μας παγκοσμίως αυξήθηκαν κατά σχεδόν 40% σε σύγκριση με τους ίδιους μήνες το 2022. Ο Φεβρουάριος σηματοδότησε επίσης το λανσάρισμα του Q8 e-tron στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Έχουμε περίπου 20.000 προπαραγγελίες, επιβεβαιώνοντας ότι η ζήτηση για βιώσιμη ηλεκτροκίνηση βρίσκεται σε πλήρη άνθηση». Περισσότερα στο fleetnews.gr Η Volvo Buses αλλάζει το επιχειρηματικό της μοντέλο στην Ευρώπη, εφαρμόζοντας το ίδιο μοντέλο που έχει σε πολλές άλλες αγορές. Ως εκ τούτου, η Volvo Buses αποφάσισε να κλείσει το εργοστάσιο αμαξωμάτων της στο Βρότσλαβ της Πολωνίας, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024. Η Volvo Buses υπέγραψε Επιστολή Πρόθεσης σχετικά με την εκχώρηση των εγκαταστάσεών της στη Vargas Holding. Μια πρόβλεψη αναδιάρθρωσης ύψους 1,3 δισ. SEK θα επηρεάσει αρνητικά τα λειτουργικά έσοδα το πρώτο τρίμηνο του 2023. «Η επιχείρησή μας στην Ευρώπη είναι ζημιογόνος εδώ και χρόνια. Με αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο, που ήδη εφαρμόζουμε σήμερα με επιτυχία σε πολλές αγορές, θα βελτιώσουμε την κερδοφορία και θα εξασφαλίσουμε τη μακροπρόθεσμη ανταγωνιστικότητά μας», δήλωσε η Anna Westerberg, πρόεδρος της Volvo Buses. Στο μέλλον, η Volvo Buses θα συνεχίσει να προσφέρει στους πελάτες στην Ευρώπη μια πλήρη γκάμα λεωφορείων και πούλμαν σε συνεργασία με επιλεγμένους εξωτερικούς κατασκευαστές αμαξωμάτων, διασφαλίζοντας παράλληλα υψηλό επίπεδο ασφάλειας και ποιότητας και μικρούς χρόνους ακινησίας. Αυτό θα δώσει στα Volvo Buses μια πιο λιτή δομή, βελτιωμένη ευελιξία και τη δυνατότητα να ανταποκρίνονται καλύτερα στις απαιτήσεις της αγοράς και των πελατών. Η κατασκευή αμαξωμάτων στο Βρότσλαβ έχει προγραμματιστεί να συνεχιστεί μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2024. Οι παραγγελίες για ολόκληρα λεωφορεία και πούλμαν στην Ευρώπη θα παραδοθούν από το εργοστάσιο του Βρότσλαβ, σύμφωνα με το σχέδιο. Η Volvo Buses θα συνεχίσει να παρέχει πλήρη εξυπηρέτηση και υποστήριξη στον υπάρχοντα στόλο καθώς και στη νέα προσφορά. Μετά από συζητήσεις, υπογράφηκε επιστολή προθέσεων (LoI), σύμφωνα με την οποία οι εγκαταστάσεις της Volvo Buses στο Βρότσλαβ θα εκχωρηθούν στη Vargas Holding. Η Vargas Holding θα επαναχρησιμοποιήσει και θα αναπτύξει σταδιακά την παραγωγική μονάδα. Η παραγωγή θα ξεκινήσει το 2024 και θα επεκταθεί τα επόμενα χρόνια. Η επιστολή περιλαμβάνει το στόχο της τελευταίας να προσφέρει απασχόληση σε ορισμένους εργαζομένους της Volvo, ορισμένους ήδη από το τρίτο τρίμηνο του 2023. Η VOLVO BUSES ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΒΡΟΤΣΛΑΒ ΤΟ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=