FLEETNEWS #191

13.03.23 #191 6 Το BMW Group πέτυχε τους στόχους που είχε θέσει για το 2022 και είχε ισχυρές λειτουργικές επιδόσεις σε δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον. Ο κατασκευαστής premium αύξησε σημαντικά το EBT του ομίλου (23.509 εκατ. ευρώ/ +46,4%) και τα καθαρά κέρδη (18.582 εκατ. ευρώ/ +49,1%) σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αυτή η θετική εξέλιξη μπορεί να αποδοθεί στη βελτιωμένη τιμολόγηση και στα θετικά αποτελέσματα του μείγματος προϊόντων, καθώς και στην πλήρη ενοποίηση της κινεζικής κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd. (BBA). Η τελευταία συνεισέφερε επίσης με 5,01 δισ. ευρώ στις 11 Φεβρουαρίου 2022 στις αισθητά υψηλότερες ελεύθερες ταμειακές ροές των 11,07 δισ. ευρώ στον αυτοκινητιστικό τομέα. Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 107,7% το 2022, αντιπροσώπευαν το 9% των παραδόσεων του 2022 και συνέβαλαν στην περαιτέρω μείωση της τιμής των εκπομπών CO2 του στόλου νέων οχημάτων στην Ε.Ε. Βάσει προκαταρκτικών στοιχείων, η τιμή αυτή διαμορφώθηκε στα 105,0 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (WLTP). Πρόκειται για μία μείωση της τάξεως του (-)9,4% που υπερβαίνει αισθητά την τιμή του προηγούμενου έτους και τον ισχύοντα στόχο εκπομπών κατά 22,5 γρ/χλμ (προηγ. έτος: 115,9 γρ/ χλμ). Το BMW Group προχωρά με τον εξηλεκτρισμό της γκάμας των προϊόντων του και στοχεύει να αυξήσει το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στις συνολικές του παραδόσεις σε 15% φέτος. «Δύο είναι τα βασικά στοιχεία της επιτυχίας μας το 2022: μια ισχυρή και γεμάτη πάθος ομαδική προσπάθεια από το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού μας παγκοσμίως, και συναρπαστικά προϊόντα με τα οποία ανταποκρινόμαστε σε ένα περιβάλλον συνεχών προκλήσεων», δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος του ΔΣτης BMW AG, την Πέμπτη 9 Μαρτίου στο Μόναχο. «Δείχνει ότι όσοι αντιμετωπίζουν τον μετασχηματισμό με θάρρος και συνέπεια, διατηρώντας παράλληλα ένα υψηλό επίπεδο ευελιξίας, μπορούν να επιτύχουν σταθερές επιδόσεις, ακόμη και σε ασταθές περιβάλλον. Θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε στο ‘μονοπάτι’ της BMW στο μέλλον, κατευθύνοντας περαιτέρω την εταιρεία στο δρόμο προς την επιτυχία». ΠΕΤΥΧΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟ BMW GROUP Αύξηση καθαρών κερδών το 2022 H ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ BMW iDRIVE Tο BMW Group προχώρησε στο επόμενο στάδιο εξέλιξης του συστήματος BMW iDrive. Μια νέα αρχική οθόνη με σαφή διάταξη των λειτουργιών διευκολύνει τη χρήση του BMW Curved Display. Η φιλοσοφία QuickSelect του συστήματος προσφέρει επιπρόσθετα μια βελτιωμένη δομή μενού που είναι εμπνευσμένη από ηλεκτρονικές συσκευές ευρείας κατανάλωσης. Το νέο BMW iDrive είναι ζωτικής σημασίας, καθώς εξασφαλίζει τη συγκέντρωση και ασφάλεια του οδηγού πίσω από το τιμόνι, εμφανίζοντας τις σωστές πληροφορίες στο σωστό σημείο. Το νέο σύστημα BMW iDrive θα εισαχθεί σταδιακά στα τρέχοντα μοντέλα κατά τη διάρκεια του 2023. «Σήμερα, το BMW iDrive είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό σύστημα ελέγχου και λειτουργίας – είναι ένας ψηφιακός κόσμος εμπειριών που επιτρέπει στον άνθρωπο και το αυτοκίνητο να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και να ανταλλάσσουν πληροφορίες», επισημαίνει ο Stephan Durach, ανώτερος αντιπρόεδρος του BMW Group, τομέας Ανάπτυξης Συνδεδεμένης Εταιρείας. «Όπως είπαμε στην Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων στο Λας Βέγκας, τον Ιανουάριο του 2023, βελτιώνουμε συνεχώς τη σχετική εμπειρία χρήστη με βάση την τελευταία διαθέσιμη τεχνολογία». Αυτό μεταφράζεται σε μία ευρύτερη προσφορά ψηφιακού περιεχομένου για ενημέρωση και ψυχαγωγία, συντομότερους κύκλους ενημέρωσης λειτουργιών, καλύτερες πληροφορίες σχετικά με τα σημεία φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα και βελτιωμένη πρόσβαση σε μία σειρά από συγκεκριμένες διαδικτυακές υπηρεσίες. Με το νέο γραφικό περιβάλλον και τη βελτιστοποιημένη δομή του μενού, το BMW iDrive, μελλοντικά, θα εστιάζει ακόμη πιο ξεκάθαρα στην αλληλεπίδραση μέσω της οθόνης αφής και της φυσικής γλώσσας. Η κυρτή οθόνη BMW Curved Display θα συνεχίσει να χρησιμεύει ως σημείο αλληλεπίδρασης για την πολυαισθητηριακή εμπειρία του BMW iDrive. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=