FLEETNEWS #191

13.03.23 #191 10 Η διεθνής φαρμακευτική εταιρεία Abbott Laboratories ανακοίνωσε τη δέσμευση της μετατροπής των 475 εταιρικών της αυτοκινήτων στο Η.Β. σε ηλεκτρικά μπαταρίας μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, επιταχύνοντας τα σχέδια απανθρακοποίησής της. Η εταιρεία αναφέρει πως η μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα υπαγορεύεται τόσο από περιβαλλοντικούς, όσο και από εμπορικούς στόχους. Δεσμεύτηκε να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα Πεδίου 1 και 2 κατά 30% έως το τέλος του 2030, έναντι του 2018 και είναι συνεπής με τους στόχους της πρωτοβουλίας Science Based Targets. Όσον αφορά στην απανθρακοποίηση του στόλου, η Abbott Laboratories ακολουθεί προσέγγιση ανά χώρα, με το Ηνωμένο Βασίλειο να πρωτοπορεί στην ηλεκτροκίνηση του στόλου και να έπονται άλλες χώρες, αναλόγως της εξέλιξης της αγοράς. Ο Les Muggeridge, διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού Ηνωμένου Βασιλείου της Abbott Laboratories, δήλωσε: «Ως ειδικοί του τομέα υγείας, προσπαθούμε διαρκώς να καταστήσουμε το στόλο μας όσο το δυνατόν φιλικότερο στο περιβάλλον, επειδή έτσι πρέπει, εξετάζοντας διαχρονικά τα τελευταία επιστημονικά επιτεύγματα, για μετάβαση από τη βενζίνη στο ντίζελ και στη συνέχεια από το ντίζελ στα υβριδικά και τώρα πλέον στα ηλεκτρικά. Αυτή η πολιτική εξηλεκτρισμού μας βοηθά και εμπορικά. Για παράδειγμα, το Εθνικό Σύστημα Υγείας (NHS) είναι ο μεγαλύτερος πελάτης μας στο Ηνωμένο Βασίλειο και οι προσφορές του βαθμολογούνται εν μέρει βάσει περιβαλλοντικών επιδόσεων. Η προσπάθεια χρήσης στόλου μηδενικών εκπομπών μας βοηθά να κερδίσουμε συμβόλαια». Αναλυτικά στο fleetnews.gr Η ABBOTT LABORATORIES ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟΝ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΤΗΣ ΣΤΟΛΟ ΣΕ 100% EV Δέσμευση μηδενικών εκπομπών Η Nissan αποκάλυψε τη νέα της προσέγγιση για την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων, την οποία αποκαλεί “X-in-1”. Σύμφωνα με αυτή, τα βασικά εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης EV και e-POWER θα μοιραστούν και θα διαμορφωθούν, με αποτέλεσμα τη μείωση κατά 30% του κόστους ανάπτυξης και κατασκευής έως το 2026, σε σύγκριση με το 2019. Μέσω της προσέγγισης X-in-1, η εταιρεία στοχεύει να αυξήσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα των οχημάτων της EV και e-POWER. Η Nissan έχει αναπτύξει ένα πρότυπο συστήματος μετάδοσης κίνησης 3-σε-1, που διαμορφώνει τον κινητήρα, το μετατροπέα και το μειωτήρα, το οποίο έχει προγραμματιστεί για χρήση σε EV. Ένα πρωτότυπο 5-σε-1, το οποίο διαμορφώνει επιπλέον τη γεννήτρια και τον ενισχυτή, σχεδιάζεται για χρήση σε οχήματα e-POWER. Η προσέγγιση X-in-1, η οποία καλύπτει το 3-σε-1, το 5-σε-1, καθώς και άλλες πιθανές παραλλαγές, αναπτύχθηκε για να επιτρέψει την παραγωγή βασικών εξαρτημάτων EV και e-POWER στην ίδια γραμμή. Η ΠΡΟΣΈΓΓΙΣΗ X-IN-1 ΈΧΕΙ ΤΑ ΑΚΌΛΟΥΘΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΉΜΑΤΑ: „ Μοιράζεται και διαμορφώνει τα βασικά εξαρτήματα, βελτιώνει την απόδοση της παραγωγής και μειώνει το κόστος του συστήματος μετάδοσης κίνησης κατά περίπου 30%. Στο e-POWER, στοχεύει να καταστεί το κόστος των οχημάτων ισοδύναμο με τα οχήματα ICE, έως το 2026 περίπου. „ Η μείωση μεγέθους και βάρους της μονάδας βελτιώνει την απόδοση του οχήματος και ελαχιστοποιεί το θόρυβο και τους κραδασμούς. „ Ο κινητήρας χρησιμοποιεί 1% λιγότερα βαριά στοιχεία σπάνιων γαιών. „ Η κοινή χρήση βασικών εξαρτημάτων και η τεχνολογία ελέγχου παρέχει ελκυστική οδηγική εμπειρία, μοναδική για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα της Nissan. Δείτε εδώ video με το νέο πρότυπο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. NISSAN: ΝΕΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ Les Muggeridge

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=