FLEETNEWS #190

06.03.23 #190 2 Άνοδο που ξεπερνά το 18% σημείωσαν οι ταξινομήσεις τον Φεβρουάριο στη χώρα μας, ξεπερνώντας τις 10.000 μονάδες, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από την αγορά. Στην πρώτη δεκάδα ξεχωρίζουν κατά σειρά οι Peugeot, Toyota, Citroen, Opel, Hyundai, BMW, Volkswagen, Ford, Kia και Audi. Σχεδόν το 1/3 της αγοράς καταλαμβάνουν οι μάρκες του Ομίλου Συγγελίδη (Peugeot -πρώτη στην κατάταξη- Citroën, Opel, DS και Mazda). Ακολουθεί συνδυαστικά ο όμιλος Autohellas με τις αρχικές του μάρκες (Hyundai, Kia, Seat, Cupra) σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες της Stellantis στην Ελλάδα - που αντιπροσωπεύει από κοινού με την Samelet (Abarth, Alfa Romeo Fiat, Fiat Professional και Jeep), καταλαμβάνοντας το 18% σχεδόν της ελληνικής αγοράς. Τρίτος ο όμιλος της Toyota (+Lexus), που αγγίζει το 13% των ταξινομήσεων Φεβρουαρίου, ενώ ακολουθεί η Kosmocar (Volkswagen, Audi, Skoda, Bentley) με σχεδόν 11%. Πέμπτος, κοντά στο 7%, ο όμιλος BMW (+MINI). Ανανεωμένος σχεδιασμός, υλικά υψηλής ποιότητας και συστήματα υποβοήθησης τελευταίας γενιάς: αυτό είναι το νέο ID.3. Δυόμισι χρόνια μετά το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς, το αμιγώς ηλεκτρικό ευπώλητο Volkswagen διατίθεται πλέον στην αγορά με ολοκληρωμένη αναβάθμιση. Εκτός από το τελευταίου τύπου λογισμικό, το μοντέλο διατίθεται με δυναμικό εξωτερικό και εκλεπτυσμένο εσωτερικό σχεδιασμό. Η χρωματική γκάμα έχει εμπλουτισθεί με νέες αποχρώσεις. Τα βιώσιμα υλικά αντικατοπτρίζουν τη στρατηγική της Volkswagen για το αμιγώς ηλεκτρικό οικογενειακό ID. Η Imelda Labbé, μέλος του Δ.Σ. της Volkswagen, υπεύθυνη Πωλήσεων, Μάρκετινγκ και Υπηρεσιών μετά την Πώληση, δήλωσε: «Με τη δεύτερη γενιά ID.3, συνεχίζουμε την επιτυχημένη σειρά ID. Η σχεδίαση εξελίχθηκε και τα υλικά του εσωτερικού αναβαθμίστηκαν σημαντικά. Το νέο ID.3 καταδεικνύει τη σαφή δέσμευσή μας στην ποιότητα, το σχεδιασμό και τη λειτουργικότητα και έχουμε λάβει υπόψη τις επιθυμίες των πελατών μας». Το νέο ID.3 είναι ένα από τα δέκα ηλεκτρικά μοντέλα που θα κυκλοφορήσει η VW μέχρι το 2026. Το εξωτερικό του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της συμπαγούς κατηγορίας τραβάει τα βλέμματα με την ανανεωμένη και δυναμική εμφάνιση: βελτιστοποιημένοι αεραγωγοί και μεγάλες βαμμένες επιφάνειες στο εμπρόσθιο μέρος το καθιστούν στιβαρό και ελκυστικό. Ο νέος προφυλακτήρας συντελεί σε αυτό. Το καπό φαίνεται μακρύτερο, γιατί η μαύρη λωρίδα κάτω από το παρμπρίζ αφαιρέθηκε και οι πλαϊνές εσοχές επεκτείνουν το εμπρόσθιο μέρος. Η VW βελτιστοποίησε την αεροδυναμική χάρη στη βελτιωμένη ροή αέρα πέριξ των εμπρόσθιων τροχών, γνωστή ως «αεροπέτασμα». Στο οπίσθιο μέρος, υπάρχουν φωτιστικά δύο τμημάτων. Το εσωτερικό του νέου ID.3 συνδυάζει σύγχρονη σχεδίαση και βιώσιμα υλικά. Επιπλέον, συγκεντρώθηκαν και εφαρμόστηκαν πολλές προτάσεις πελατών για βελτίωση του βασικού πακέτου εξοπλισμού. ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ, ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ, ΨΗΦΙΑΚΟ Παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID.3 Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ CHIEF ΕDITOR FLEET UNIT ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr ΠΡΩΤΗ Η PEUGEOT ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=