FLEETNEWS #188

20.02.23 #188 15 Η Ford Ευρώπης ανακοίνωσε ότι συνεχίζει το μετασχηματισμό της δραστηριότητάς της, ανταποκρινόμενη στις ταχέως μεταβαλλόμενες συνθήκες και στους αυξανόμενους ανταγωνιστές ηλεκτρικών οχημάτων της αγοράς. Η εταιρεία περιέγραψε τις ενέργειες που θα αναζωογονήσουν τις ευρωπαϊκές της δραστηριότητες και θα της επιτρέψουν να ανταγωνιστεί επικερδώς με νέα σειρά εμβληματικών επιβατικών οχημάτων, καθιστώντας παράλληλα τη Ford Pro την μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων. «Επαναπροσδιορίζουμε πλήρως τη Ford στην Ευρώπη. Σαφώς αμερικανική, εξαιρετικής σχεδίασης και συνδεδεμένων υπηρεσιών, που θα διαφοροποιήσουν τη Ford και θα ενθουσιάσουν τους Ευρωπαίους πελάτες», δήλωσε ο Martin Sander, Γενικός Διευθυντής της FordModel e στην Ευρώπη. «Είμαστε έτοιμοι να ανταγωνιστούμε και να κερδίσουμε στην Ευρώπη. Το πρώτο μας ηλεκτρικό επιβατικό όχημα ευρωπαϊκής κατασκευής παρουσιάζεται αυτή την άνοιξη και σίγουρα θα τραβήξει τα βλέμματα». Οι ενέργειες που ανακοινώθηκαν ευθυγραμμίζουν την οργάνωση ανάπτυξης προϊόντων και τις διοικητικές λειτουργίες της Ford στην Ευρώπη, με μικρότερο, πιο εστιασμένο και όλο και πιο ηλεκτροκίνητο χαρτοφυλάκιο προϊόντων. Τα σχέδια περιλαμβάνουν την κατάργηση περίπου 3.800θέσεων εργασίας και την δημιουργία πιο λιτής, πιο ανταγωνιστικής δομής. Η Ford θα ξεκινήσει διαβουλεύσεις με τους ευρωπαίους κοινωνικούς εταίρους της για να επιτύχει τις περικοπές μέσω προγραμμάτων εθελουσίας εξόδου. «Η επίτευξη βιώσιμου κερδοφόρου μέλλοντος για τη Ford στην Ευρώπη απαιτεί ευρείς δράσεις και αλλαγές στον τρόπο ανάπτυξης, κατασκευής και πώλησης οχημάτων Ford. Αυτό θα επηρεάσει την οργανωτική δομή, τα ταλέντα και τις δεξιότητες που θα χρειαστούμε μελλοντικά», δήλωσε ο Martin Sander, Γενικός Διευθυντής της FordModel e στην Ευρώπη. Μέχρι το 2025, η Ford σχεδιάζει να μειώσει το ευρωπαϊκό της δυναμικό, με αποτέλεσμα 2.800 λιγότερες θέσεις εργασίας. Αυτές οι αλλαγές οφείλονται στη μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης και στη μειωμένη πολυπλοκότητα του οχήματος. Η εταιρεία θα διατηρήσει περίπου 3.400 θέσεις μηχανικών στην Ευρώπη, επικεντρωμένων στη σχεδίαση και ανάπτυξη οχημάτων και στη δημιουργία συνδεδεμένων υπηρεσιών. Επιπλέον, θα δημιουργηθεί πιο λιτή δομή κόστους διοικητικών υπηρεσιών, λειτουργιών μάρκετινγκ, πωλήσεων και διανομής, που προβλέπει την κατάργηση περίπου 1.000θέσεων. «Πρόκειται για δύσκολες αποφάσεις. Αναγνωρίζουμε την αβεβαιότητα που δημιουργείται για την ομάδα μας και τους διαβεβαιώ για την πλήρη υποστήριξή μας τους επόμενους μήνες. Θα ξεκινήσουμε διαβουλεύσεις με τους κοινωνικούς μας εταίρους, ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε μαζί στην οικοδόμηση ενός ακμάζοντος μέλλοντος για την επιχείρησή μας στην Ευρώπη», δήλωσε ο Sander. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ 3800 ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Η Ford συνεχίζει τον μετασχηματισμό της Η AUDI ΣΤΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ Από το 2023, η Audi είναι ο πρώτος κατασκευαστής premium αυτοκινήτων που εντάσσεται στη Συμμαχία για τη Διαχείριση των Υδάτων (AWS). Η AWS, παγκόσμιος συνασπισμός εταιρειών, ΜΚΟκαι του δημόσιου τομέα έχει ως κύριο έργο τη διαχείριση του νερού σε όλη την αλυσίδα παραγωγής. Αυτή η κίνηση θα επιτρέψει στο εργοστάσιο της Audi στο San José Chiapa στοΜεξικό να διεκδικήσει πιστοποίηση σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο Διαχείρισης Ύδατος, γνωστό και ως Πρότυπο AWS. ΤοΠρότυπο AWS είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πλαίσιο για εταιρείες και οργανισμούς που θέλουν να χρησιμοποιούν το νερό όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά και δίνουν προσοχή σε όλες τις σχετικές ομάδες που διατηρούν συμφέροντα σε συγκεκριμένες περιοχές με λεκάνες απορροής υδάτων. Η επιτυχής εφαρμογή του προτύπου σημαίνει βελτίωση των τοπικών κοινωνικών και των οικολογικών και οικονομικών πτυχών. Για να γίνει αυτό, το AWS δίνει έμφαση σε μια προσέγγιση διαχείρισης των υδάτων, η οποία περιλαμβάνει πέντε σημαντικούς τομείς: καλή διοίκηση των εταιριών των υδάτων, βιώσιμο ισοζύγιο νερού, καλή κατάσταση της ποιότητας νερού, καταγραφή σημαντικών περιοχών που σχετίζονται με το νερό και εξασφάλιση μιας ασφαλούς αλυσίδας για το νερό, την αποχέτευση και την υγιεινή (WASH). Βήματα προς τη βιώσιμη διαχείριση του νερού είναι σε εξέλιξη και σε άλλα εργοστάσια της Audi. Η Audi Brussels, σε συνεργασία με τη βελγική εταιρεία Hydria, επενδύει στο έργο «Re-Use» για την ενσωμάτωση της μονάδας επεξεργασίας λυμάτων South Wastewater στις Βρυξέλλες στην παροχή νερού που θα διοχετεύεται στο εργοστάσιο. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=