FLEETNEWS #187

13.02.23 #187 21 κ. Munoz, «ανταγωνιστική προσφορά προϊόντων και λογικοί στόχοι πωλήσεων επιτρέπουν στις κινεζικές μάρκες να διεισδύσουν στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου. Το επόμενο βήμα είναι η ευαισθητοποίηση και η ενθάρρυνση της απομάκρυνσης από το αρνητικό συναίσθημα που ιστορικά έχει αποθαρρύνει ορισμένους καταναλωτές από την αγορά κινεζικών προϊόντων». HYUNDAI-KIA ΚΑΙ TOYOTA ΞΕΧΏΡΙΣΑΝ Οι Hyundai-Kia και Toyota είχαν επίσης καλή απόδοση το 2022. Η πρώτη σημείωσε αύξηση του όγκου της κατά 3,8% σε 1,05 εκατομμύρια μονάδες - κλείνοντας τη διαφορά από το Renault Group που κατέλαβε την τρίτη θέση στην κατάταξη ομίλων. Η Kia ήταν ο κύριος συντελεστής σε αυτά τα αποτελέσματα, ξεπερνώντας τις πωλήσεις της Hyundai. Οι τελευταίες γενιές του Kia Sportage και του Hyundai Tucson αποδείχθηκαν δημοφιλείς στους καταναλωτές, ξεπερνώντας τις προσφορές SUV άλλων κορυφαίων κατασκευαστών όπως το Volkswagen Tiguan, το Peugeot 3008 και το Nissan Qashqai. Τα αποτελέσματα της Toyota οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχημένη πρώτη ολοκληρωμένη χρονιά του Yaris Cross - του τέταρτου B-SUV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία εξασφάλισε τη δεύτερη θέση στην κατάταξη ανά μάρκα - την ξεπέρασε σε πωλήσεις μόνο η Volkswagen. Η TESLA ΣΥΝΕΧΊΖΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΊΝΕΙ Το μερίδιο αγοράς της Tesla εκτινάχθηκε από 1,43% το 2021 σε 2,06% το 2022, ξεπερνώντας τις πωλήσεις των Seat, Mini και Suzuki, ενώ υστερεί από τη Nissan κατά 4.300 μονάδες. Αυτή η ανάπτυξη οφείλεται στο Model Y, το ηλεκτρικό όχημα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη με μόλις πάνω από 138.000 ταξινομημένες μονάδες. Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV ήταν το 13ο αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2022 και όπως ήταν αναμενόμενο, η αυξανόμενη δημοτικότητα του Μοντέλου Y ήταν εις βάρος του Model 3 - του 17ου οχήματος με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2021. ΛΙΓΌΤΕΡΕΣ ΠΩΛΉΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ STELLANTIS, SUZUKI ΚΑΙ VOLKSWAGEN Κατασκευαστές όπως η Stellantis, η Suzuki και ο Όμιλος Volkswagen μείωσαν το μερίδιο αγοράς τους το 2022. Η πιο σημαντική πτώση έγινε αισθητή στη Stellantis - από 20,23% το 2021 σε 18,22% το 2022. Οι ταξινομήσεις μειώθηκαν κατά 14% σε 2,06 εκατομμύρια μονάδες - η μεγαλύτερη πτώση μεταξύ των δέκα μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών της Ευρώπης κατ’ όγκο. Και οι τέσσερις μεγάλες μάρκες της Stellantis ΤΑΞΙΝΟΜΉΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ ΕΥΡΏΠΗ-30 2022 50 κορυφαίες μάρκες ΤΑΞΙΝΟΜΉΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ ΕΥΡΏΠΗ-30 2022 50 κορυφαία μοντέλα ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΟΝΑΔΕΣ 2022 vs 2021 ΜΑΡΚΑ ΜΟΝΑΔΕΣ 2022 vs 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=