FLEETNEWS #170

03.10.22 #170 8 Τα Qashqai e-POWER και Juke Hybrid μπαίνουν στην παραγωγή, με μια νέα εγκατάσταση συναρμολόγησης μπαταριών 10 εκατομμυρίων λιρών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το Qashqai προσφέρεται τώρα με το μοναδικό σύστημα e-POWER της Nissan, για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Το Juke είναι πλέον εξοπλισμένο με ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Αυτά τα νέα κινητήρια σύνολα εγκαινιάστηκαν σε μια περίοδο που η συνδυασμένη παραγωγή των δύο εμβληματικών crossovers ξεπέρασε τα πέντε εκατομμύρια αυτοκίνητα στο Sunderland. Στο ίδιο εργοστάσιο όπου κατασκευάζεται και το LEAF, έτσι, κάθε μοντέλο που κατασκευάζει η Nissan στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει πλέον μια «εξηλεκτρισμένη» έκδοση. Ο Alan Johnson, αντιπρόεδρος Παραγωγής της Nissan στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε: «Με περισσότερους από πέντε εκατομμύρια πελάτες, τα Qashqai και Juke είναι δύο από τα πιο επιτυχημένα και δημοφιλή μοντέλα του εργοστασίου μας. Τόσο οι τεχνολογίες e-POWER όσο και οι υβριδικές είναι οι πρώτες για το προσωπικό του Sunderland, επομένως είναι φανταστικό να βλέπεις τις “εξηλεκτρισμένες” εκδόσεις να βγαίνουν από τις δύο γραμμές παραγωγής μας». Τα δύο «εξηλεκτρισμένα» μοντέλα αποτελούν μέρος μιας επένδυσης 500 εκατομμυρίων λιρών που είχε ανακοινωθεί προηγουμένως από τη Nissan στο εργοστάσιο, για την κατασκευή των σημερινών γενεών Qashqai και Juke. Οι νέες εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν μια υπερσύγχρονη εγκατάσταση συναρμολόγησης μπαταριών αξίας 10 εκατομμυρίων λιρών, όπου κατασκευάζονται πακέτα μπαταριών τόσο για το e-POWER όσο και για τα υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, προκειμένου να τοποθετηθούν σε οχήματα, ενώ το δυναμικό του εργοστασίου ολοκληρώνει δύο εκατομμύρια ώρες εκπαίδευσης στις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης. Η NISSAN «ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΖΕΙ» ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΣΤΟ ΗΒ Μέχρι το 2030, η Sixt θέλει να εξηλεκτρίσει τουλάχιστον το 70% και, ει δυνατόν, το 90% του ευρωπαϊκού της στόλου. Αυτός είναι ο εντυπωσιακός κύριος στόχος του «360 Degrees Sustainable», του ολιστικού έργου βιωσιμότητας που εγκρίθηκε από το Δ.Σ. της εταιρείας και στοχεύει στην επιτάχυνση της μείωσης CO2 και την αύξηση της ζήτησης έξυπνης ηλεκτροκίνησης. Βασικά στοιχεία του προγράμματος: „ Μέχρι το τέλος του 2023, το μερίδιο των EV στον παγκόσμιο στόλο της Sixt θα φτάσει στο 12% - 15%. Μέχρι το 2030, θα αυξηθεί στο 70% - 90% και όλα τα οχήματα θα κλείνονται μέσω της εφαρμογής Sixt. Αυτό συμπίπτει με την επιθυμία των πελατών: το 70% δηλώνει πως η επιλογή ενοικίασης είναι ο σωστός τρόπος περιορισμού των αρνητικών τάσεων για τα EV. „ Όπως είχε ήδη ανακοινωθεί πέρυσι, η Sixt θα επενδύσει 50 εκατ. ευρώ για υποδομές φόρτισης στα δικά της υποκαταστήματα. „ Το 2023, το νέο προϊόν Sixt charge θα παρέχει στους πελάτες πρόσβαση στα περισσότερα δημόσια σημεία φόρτισης των ευρωπαϊκών αγορών της Sixt - σήμερα περίπου 300.000. „ Η Sixt charge θα ενσωματωθεί στη Sixt ONE, την πλατφόρμα κινητικότητας που υποστηρίζει την εφαρμογή Sixt, η οποία ήδη προσφέρει ευέλικτες επιλογές ενοικίασης, διαμοιρασμού, hail και συνδρομής για αυτοκίνητα και LCV. „ Η Sixt θα εγκαταστήσει ηλιακούς συλλέκτες και άλλα βιώσιμα συστήματα παραγωγής ενέργειας, για να καταστήσει τη λειτουργία των υποκαταστημάτων και εγκαταστάσεών της κλιματικά ουδέτερη έως το τέλος του 2023 - πέντε χρόνια νωρίτερα από τα προηγούμενα σχέδια. «Στη Sixt, πιστεύουμε στην καινοτομία, την πρόοδο και την ελευθερία. Αυτό ισχύει και για την κλιματική αλλαγή. Δεδομένου ότι κάθε ενοικίαση ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί δοκιμή οδήγησης επί πληρωμή, η Sixt θα επιταχύνει την επιθυμία ηλεκτροκίνησης», δήλωσε ο Alexander Sixt, συν-CEO της εταιρείας. ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ SIXT Εξηλεκτρισμός του ευρωπαϊκού στόλου

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=