FLEETNEWS #170

03.10.22 #170 4 NISSAN ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ, ΝΕΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Κατά τη νέα φάση του στρατηγικού της πλάνου για την πράσινη ενέργεια η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης ξεκινά να νέο έργο, που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους. Αυτό θα αφορά στην επέκταση των φωτοβολταϊκών της συγκροτημάτων, με επιπλέον ηλιακά πάνελ στις εγκαταστάσεις της στην Αθήνα. Με την επέκταση της επένδυσης σε φωτοβολταϊκά πάνελ, η εταιρεία θα καλύψει ένα ποσοστό που θα αγγίζει πλέον το 80% των υφιστάμενων ενεργειακών αναγκών της (από 70% που είναι σήμερα) και με απώτερο στόχο την πλήρη ενεργειακή κάλυψη. Παράλληλα, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης επενδύει σε συστήματα και τεχνολογίες για επιπλέον εξοικονόμηση ενέργειας (φωτισμός LED, αυτοματισμοί, συστήματα κλιματισμού κ.ά.), ενέργειες οι οποίες επιφέρουν μειώσεις της τάξης του 20% της συνολικής κατανάλωσης σε ηλεκτρικό ρεύμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα υφιστάμενα φωτοβολταϊκά συγκροτήματα, συνολικής ονομαστικής ισχύος 700kW, συνεισφέρουν σε μια ετήσια αποφυγή εκπομπών CO₂ (σε σχέση με ενέργεια προερχόμενη από ορυκτά καύσιμα) που ανέρχεται ήδη αθροιστικά σε 678 τόνους. Παράλληλα, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, είναι εφικτή η φόρτιση των πρωτοποριακών ηλεκτρικών μοντέλων της, με ηλεκτρικό ρεύμα προερχόμενο από τα φωτοβολταϊκά συγκροτήματα, εξυπηρετώντας με αυτό τον τρόπο τόσο τον ιδιόκτητο στόλο των ηλεκτρικών οχημάτων της, όσο και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των πελατών / επισκεπτών της. Η Citroën αποκάλυψε νέα εταιρική ταυτότητα και λογότυπο, σηματοδοτώντας μια τολμηρή, συναρπαστική και δυναμική νέα εποχή για τη μάρκα των 103 ετών που βρίσκεται σε εξέλιξη, καθώς επιταχύνει την αποστολή της να κάνει την ηλεκτρική κινητικότητα προσβάσιμη σε όλους και επεκτείνει στον πυρήνα του DNA της τις προσιτές τιμές, την τόλμη και την ευημερία των πελατών της, όπως ανακοίνωσε. Το κομψό νέο λογότυπο σηματοδοτεί τη μετάβαση και την εξέλιξη της μάρκας και έκανε το ντεμπούτο του σε ένα σημαντικό πρότυπο οικογενειακό όχημα Citroën, το Oli (βλ. σελ.2). Συμπλήρωμα του νέου λογότυπου είναι ένα νέο πρόγραμμα εταιρικής ταυτότητας και η εμφάνιση μιας νέας υπογραφής μάρκας, η οποία υπόσχεται ότι «τίποτα δεν μας κινεί όπως η Citroën». Ο CEO της Citroën, Vincent Cobée, δήλωσε: «Καθώς ξεκινάμε πιθανώς το πιο συναρπαστικό κεφάλαιο στη λαμπρή 103χρονη ιστορία μας, είναι η κατάλληλη στιγμή για τη Citroën να υιοθετήσει μια σύγχρονη νέα εμφάνιση. Η νέα μας ταυτότητα είναι ένα κομψό σύμβολο προόδου, καθώς μετακινούμε τους πελάτες μας με τολμηρά, στραμμένα προς το μέλλον οχήματα που αμφισβητούν τους παραδοσιακούς κανόνες του κλάδου, διασφαλίζοντας πως ολόκληρη η εμπειρία τους -ιδιαίτερα η ηλεκτρική κίνηση- είναι πιο προσιτή, άνετη και ευχάριστη όπως επιθυμούν και χρειάζονται. Η κληρονομιά μας, να εμπνέουμε τους καταναλωτές με τολμηρά και επαναστατικά οχήματα, μάς δίνει ενέργεια να υιοθετήσουμε μια διαφορετική, πιο περιεκτική προσέγγιση στη μελλοντική οικογενειακή κινητικότητα και πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι πελάτες του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος θα συμφωνήσουν ότι τίποτα δεν μας κινεί όπως η Citroën». KOSMOMOVE Στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξης και του μετασχηματισμού της εταιρείας και με άξονα την παροχή κορυφαίων υπηρεσιών προς τους πελάτες της, η Kosmocar δημιούργησε την Kosmomove, μια νέα διεύθυνση στην οργανωτική δομή της. Η Kosmomove ενσωματώνει τα υπάρχοντα τμήματα της εταιρείας Luxury Hire, Εταιρικών Πωλήσεων και Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων, και έχει ως βασικό σκοπό την ανάπτυξη νέων καινοτόμων υπηρεσιών που απευθύνονται στους πελάτες της Kosmocar, λιανικής και εταιρικούς, μέσω του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της Volkswagen Bank και των εταιρειών Leasing. Επικεφαλής της νέας διεύθυνσης αναλαμβάνει από τις 3 Οκτωβρίου ο Σταμάτης Μπογέας, που επιστρέφει στην Kosmocar έχοντας θητεύσει στην εταιρεία από το 2003 έως το 2018 ως Key Accounts Manager. ΝΈΑ ΕΤΑΙΡΙΚΉ ΤΑΥΤΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΥΠΟ Νέα εποχή Citroën

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=