FLEETNEWS #154

09.05.22 #154 7 Το BMW Group απέκτησε μειοψηφικό μερίδιο, μέσω του επενδυτικού του βραχίονα BMW i Ventures, στην εταιρεία τεχνολογίας Kinexon, με την οποία συνεργάζεται εδώ και αρκετά χρόνια, με στόχο την προώθηση της ολοκληρωμένης ψηφιοποίησης του δικτύου παραγωγής του. Προκειμένου να βελτιωθεί ο συντονισμός εξαιρετικά περίπλοκων διαδικασιών στην παραγωγή αυτοκινήτων, αναπτύχθηκε η ολοκληρωμένη πλατφόρμα λογισμικού IPS-i IPS-i σε συνεργασία με την Kinexon. Η πλατφόρμα αυτή μπορεί να καταγράφει μία ευρεία ποικιλία δεδομένων θέσης (RFID, UWB, RTLS, GPS) και να τα μεταφέρει σε ένα εικονικό μοντέλο ή ψηφιακό δίδυμο όπως αποκαλείται (digital twin). Σε αυτή την εικονική βάση, το λογισμικό αναγνωρίζει, παρατηρεί και αυτοματοποιεί μία ευρεία ποικιλία διαδικασιών παραγωγής και logistics με απόλυτη ακρίβεια. Ως εκ τούτου, η πρωτοποριακή πλατφόρμα διευκολύνει την ψηφιακή επισκόπηση εξαιρετικά περίπλοκων διαδικασιών. Στην παραγωγή αυτοκινήτων, μερικές δεκάδες χιλιάδες εξαρτήματα πρέπει να διατίθενται ακριβώς στην κατάλληλη θέση της γραμμής παραγωγής, ακριβώς δίπλα στα εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν - και όλα αυτά στην ώρα τους. Το νέο, προηγμένο λειτουργικό σύστημα ενορχηστρώνει αναλόγως την λεπτό προς λεπτό υλοποίηση. Τα συστήματα εντοπισμού υψηλής ακρίβειας σε πραγματικό χρόνο της Kinexon, είναι επίσης σχεδιασμένα για χρήση σε ανταγωνιστικά αθλήματα και χρησιμοποιούνται από πολυάριθμους αθλητικούς συλλόγους της FiFA και του NBA, που καταγράφουν τα δεδομένα κίνησης των αθλητών και του εξοπλισμού τους μέσω φορητών συσκευών. Αυτό επιτρέπει την ανάλυση των δεδομένων θέσης, της τακτικής, των μοτίβων κίνησης και της απόδοσης κορυφαίων αθλητών και ολόκληρων ομάδων, καθώς και την εισαγωγή στοχευμένων μέτρων για τη βελτίωσή τους. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΑΠΟΚΤΗΣΗΜΕΙΟΨΗΦΙΚΟΥ ΜΕΡΙΔΙΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ Το BMWGroup στην Kinexon GmbH Με τον Jean-Michel Billig ως νέο Chief Technology Officer (CTO) και τον CEO της Opel Uwe Hochgeschurtz να διευθύνει, ως πρόσθετο καθήκον, την διαδικασία εμπορευματοποίησης οχημάτων κυψελών καυσίμου, η Stellantis αξιοποιεί τον τομέα υδρογόνου. Ο κ. Billig υπήρξε διευθύνων σύμβουλος του Naval Group, κορυφαίου ευρωπαϊκού ομίλου ναυτικών αμυντικών συστημάτων και αναλαμβάνει CTO κυψελών καυσίμου στις 27 Ιουνίου 2022. Ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares, σχολίασε: «Η εκτενής εμπειρία του Michel σε αεροσκάφη, αεροδιαστημική, συστήματα αυτοκίνησης και ναυτικά συστήματα θα συμβάλει στην ενίσχυση των επιδιώξεων της Stellantis για πωλήσεις κυψελών καυσίμου υδρογόνου και στην αντιμετώπιση των ευρύτερων απαιτήσεων κινητικότητας μηδενικών εκπομπών». Νέες ευθύνες συνοδεύουν τη μετακίνηση του κ. Billig στον τομέα του υδρογόνου για τον CEO της μάρκας Opel, Uwe Hochschurtz. Στο δελτίο τύπου, η Stellantis αναφέρει ότι «θα ηγηθεί ειδικής ομάδας για την ενίσχυση της εμπορικής εκστρατείας της εταιρείας, με ιδιαίτερη εστίαση στην ευρωπαϊκή αγορά αρχικά». Η τοποθέτηση του κ. Hochgeschurtz αποτελεί μάλλον έκπληξη, καθώς σε προηγούμενες περιπτώσεις αντιτάχθηκε στις κυψέλες καυσίμου για τα επιβατικά αυτοκίνητα. Αυτό μπορεί να υποδηλώνει ότι η Stellantis θα συνεχίσει να επιδιώκει την τεχνολογία κυρίως για τα βαν. Ως τώρα, η Stellantis αναπτύσσει κυψέλες καυσίμου, σε υβριδικό συνδυασμό με μπαταρίες, μόνο σε LCV. Διαθέτει δοκιμαστικά οχήματα με το Suez Group (Citroën ë-Jumpy) και τη Siemens (Opel e-Vivaro Hydrogen). Τα αρχικά ευρήματα είναι θετικά. Ιδιαίτερα στην βελτιστοποίηση του χρόνου χρήσης. Σε αντίθεση με τα LCV που λειτουργούν με μπαταρία, μια δεξαμενή υδρογόνου χρειάζεται μόνο λίγα λεπτά για να ξαναγεμίσει, ενώ το ωφέλιμο φορτίο επηρεάζεται πολύ λιγότερο. Η STELLANTIS ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ J.-M. Billig

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=