FLEETNEWS #154

09.05.22 #154 4 Η Volvo Cars ανακοίνωσε σταθερό οικονομικό αποτέλεσμα για το πρώτο τρίμηνο του 2022, με βαθμιαίες επιπτώσεις από την αναταραχή της αγοράς που προκλήθηκε εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία και των lockdown που επιβλήθηκαν λόγω του Covid-19 στην Ασία. Τα έσοδα της Volvo Cars ανήλθαν σε 74,3 δισ. SEK (7,148 δισ. ευρώ), από 68,6 δισ. SEK (6,599 δισ. ευρώ) την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τα λειτουργικά κέρδη για τις βασικές δραστηριότητες της Volvo ήταν 5,9 δισ. SEK (568 εκατ. ευρώ), με περιθώριο κέρδους 7,9%, και τα συνολικά λειτουργικά κέρδη ήταν 6,0 δισ. SEK (580 εκατ. ευρώ), με περιθώριο κέρδους 8,1%. Το πρώτο τρίμηνο, η Volvo Cars διέθεσε συνολικά 148.295 αυτοκίνητα, καθώς οι περιορισμοί στην αλυσίδα εφοδιασμού που επηρεάζουν την εταιρεία συνέχισαν να εξομαλύνονται με βραδύ ρυθμό. Ωστόσο, στο τέλος του τριμήνου η εταιρεία επλήγη από έλλειψη ενός συγκεκριμένου εξαρτήματος, το οποίο επηρέασε την παραγωγή και στη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου. Η Volvo Cars θεωρεί ότι πρόκειται για προσωρινό πρόβλημα και αναμένει βελτίωση στις εφοδιαστικές αλυσίδες κατά το δεύτερο ήμισυ του έτους. Η εταιρεία προσβλέπει σε οριακή αύξηση των πωλήσεών της για το σύνολο του 2022, σε σύγκριση με το 2021, παρόλο που το περιβάλλον είναι ευμετάβλητο. Η σειρά των plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων Recharge της Volvo Cars παρέμεινε δημοφιλής, με το μερίδιο των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων να συνεχίζει να αυξάνεται. Κατά το πρώτο τρίμηνο, το μερίδιο της σειράς Recharge στο σύνολο των πωλήσεων ήταν 34%, ενώ το αντίστοιχο μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων ανήλθε σε 8%, έχοντας διπλασιαστεί στο διάστημα των δύο τελευταίων τρίμηνων. Το εν λόγω μερίδιο θα συνεχίσει να διευρύνεται, καθώς η ετήσια παραγωγική ικανότητα της εταιρείας για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αυξηθεί στις 150.000 μονάδες μετά το καλοκαίρι. Για το σύνολο του 2022, η Volvo Cars αναμένει συνεχή αύξηση πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Ο αριθμός των ενεργών συνδρομητών το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκε κατά 174% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Η άνοδος οφείλεται στην αύξηση της ζήτησης, σε συνδυασμό με τη διευρυμένη προσφορά, καθώς λανσαρίστηκαν οι online εταιρικές πωλήσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και στην Ισπανία. Στο πρώτο τρίμηνο, οι online πωλήσεις ανήλθαν στο 13% των συνολικών πωλήσεων στις κύριες αγορές. Οι προσπάθειες της Volvo Cars να μειώσει το αποτύπωμα CO2 ανά αυτοκίνητο εντείνονται, όπως προβλέπει το σχετικό πλάνο. Κατά το πρώτο τρίμηνο, οι εκπομπές CO2 ήταν 13,4% χαμηλότερες σε σχέση με το 2018, ενισχύοντας την προσπάθεια επίτευξης του στόχου για το 2025, που προβλέπει 40% μείωση εκπομπών CO2 ανά αυτοκίνητο. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΕ ΑΣΤΑΘΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Το α’ τρίμηνο της Volvo Cars Ο CEO της Volkswagen, Herbert Diess, δήλωσε στους Financial Times πως τα μοντέλα EV της εταιρείας εξαντλήθηκαν για το 2022. Σύμφωνα με τους FT, τα διάφορα μοντέλα EV που κατασκευάζονται από το Volkswagen Group δεν θα είναι διαθέσιμα μέχρι το 2023 στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Το χειρότερο είναι πως οι κρατήσεις για EV αυξάνονται από σημαντικό αριθμό πελατών που επιθυμούν ηλεκτρικό όχημα. Η κάλυψη της ζήτησης μπορεί να αποδειχθεί δύσκολη για το Volkswagen Group, όπως και για πολλές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς η καθυστέρηση παραγωγής λόγω έλλειψης ημιαγωγών επιδεινώνεται από τους αυστηρούς περιορισμούς Covid-19 στην Κίνα. Αυτά τα δύο προβλήματα ανάγκασαν αρκετούς κατασκευαστές EV να μειώσουν ή να σταματήσουν την παραγωγή, συμπεριλαμβανομένων της Tesla και των κινεζικών BYD και SAIC. Από την άλλη, η Ford ανακοίνωσε πρόσφατα πως το F-150 δεν είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελίες λιανικής. Σύμφωνα με τα στοιχεία των FT, η VW πούλησε περίπου 100.000 EV το πρώτο εξάμηνο του 2022. Η Volkswagen ήταν από τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες που κάλυψαν την ζήτηση EV στην Ευρώπη, μαζί με τις Tesla, Hyundai και KIA. Η VW απέκτησε μερίδιο 17,6% στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV) το α΄ τρίμηνο, καθώς η ζήτηση για το Volkswagen ID.4 αυξήθηκε κατά 591% τον Φεβρουάριο του 2022, σε ετήσια βάση. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ EV ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=