FLEETNEWS #143

21.02.22 #143 21 ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ + EΖΕΣ + ΗΒ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ %ΜΕΡΊΔΙΟ1 ΜΟΝΆΔΕΣ %ΜΕΤ 22/21 %ΜΕΡΊΔΙΟ1 ΜΟΝΆΔΕΣ %ΜΕΤ 22/21 2022 2021 2022 2021 2022 2021 2022 2021 Volkswagen Group 25,1 25,4 206.018 213.954 -3,7 25,1 25,4 206.018 213.954 -3,7 Volkswagen 10,4 10,9 85.933 91.504 -6,1 10,4 10,9 85.933 91.504 -6,1 Skoda 5,4 5,5 44.173 46.751 -5,5 5,4 5,5 44.173 46.751 -5,5 Audi 5,3 4,8 43.638 40.092 +8,8 5,3 4,8 43.638 40.092 +8,8 Seat2 2,9 3,5 23.975 29.555 -18,9 2,9 3,5 23.975 29.555 -18,9 Porsche 0,9 0,7 7.752 5.610 +38,2 0,9 0,7 7.752 5.610 +38,2 Λοιποί3 0,1 0,1 547 442 +23,8 0,1 0,1 547 442 +23,8 Stellantis 19,1 21,2 156.673 178.931 -12,4 19,1 21,2 156.673 178.931 -12,4 Peugeot 6,3 7,2 52.160 60.913 -14,4 6,3 7,2 52.160 60.913 -14,4 Opel/Vauxhall 4,0 4,0 32.678 33.885 -3,6 4,0 4,0 32.678 33.885 -3,6 Fiat4 3,3 4,0 27.524 33.790 -18,5 3,3 4,0 27.524 33.790 -18,5 Citroen 3,2 3,8 26.692 32.030 -16,7 3,2 3,8 26.692 32.030 -16,7 Jeep 1,1 1,1 9.133 9.375 -2,6 1,1 1,1 9.133 9.375 -2,6 Lancia/Chrysler 0,4 0,5 3.268 4.052 -19,3 0,4 0,5 3.268 4.052 -19,3 DS 0,4 0,3 3.233 2.713 +19,2 0,4 0,3 3.233 2.713 +19,2 Alfa Romeo 0,2 0,2 1.648 1.807 -8,8 0,2 0,2 1.648 1.807 -8,8 Λοιποί5 0,0 0,0 337 366 -7,9 0,0 0,0 337 366 -7,9 Hyundai Group 10,3 7,4 84.789 62.434 +35,8 10,3 7,4 84.789 62.434 +35,8 Kia 5,7 4,0 47.137 33.971 +38,8 5,7 4,0 47.137 33.971 +38,8 Hyundai 4,6 3,4 37.652 28.463 +32,3 4,6 3,4 37.652 28.463 +32,3 Renault Group 9,3 9,2 76.712 77.395 -0,9 9,3 9,2 76.712 77.395 -0,9 Renault 5,1 5,8 42.219 48.586 -13,1 5,1 5,8 42.219 48.586 -13,1 Dacia 4,2 3,4 34.150 28.671 +19,1 4,2 3,4 34.150 28.671 +19,1 Alpine 0,0 0,0 189 77 +145,5 0,0 0,0 189 77 +145,5 Lada 0,0 0,0 154 61 +152,5 0,0 0,0 154 61 +152,5 Toyota Group 8,2 7,1 67.674 59.649 +13,5 8,2 7,1 67.674 59.649 +13,5 Toyota 7,8 6,7 64.365 56.312 +14,3 7,8 6,7 64.365 56.312 +14,3 Lexus 0,4 0,4 3.309 3.337 -0,8 0,4 0,4 3.309 3.337 -0,8 BMW Group 7,5 7,6 61.934 64.345 -3,7 7,5 7,6 61.934 64.345 -3,7 BMW 5,7 6,4 46.777 54.014 -13,4 5,7 6,4 46.777 54.014 -13,4 Mini 1,8 1,2 15.157 10.331 +46,7 1,8 1,2 15.157 10.331 +46,7 Mercedes-Benz 5,7 6,3 47.280 53.336 -11,4 5,7 6,3 47.280 53.336 -11,4 Mercedes 5,5 6,0 45.463 50.746 -10,4 5,5 6,0 45.463 50.746 -10,4 Smart 0,2 0,3 1.817 2.590 -29,8 0,2 0,3 1.817 2.590 -29,8 Ford 4,6 5,5 38.180 45.954 -16,9 4,6 5,5 38.180 45.954 -16,9 Volvo 2,4 2,9 19.421 24.341 -20,2 2,4 2,9 19.421 24.341 -20,2 Nissan 1,9 2,3 15.879 19.471 -18,4 1,9 2,3 15.879 19.471 -18,4 Mazda 1,3 1,0 10.512 8.204 +28,1 1,3 1,0 10.512 8.204 +28,1 Jaguar Land Rover Group 0,9 1,1 7.629 9.500 -19,7 0,9 1,1 7.629 9.500 -19,7 Land Rover 0,8 0,9 6.194 7.436 -16,7 0,8 0,9 6.194 7.436 -16,7 Jaguar 0,2 0,2 1.435 2.064 -30,5 0,2 0,2 1.435 2.064 -30,5 Honda 0,7 0,4 5.464 3.625 +50,7 0,7 0,4 5.464 3.625 +50,7 Mitsubishi 0,5 0,5 3.734 4.168 -10,4 0,5 0,5 3.734 4.168 -10,4 ΠΗΓΗ: ΜΕΛΗ ACEA 1 ΕκτίμησηACEAβασισμένη στις συνολικές ταξινομήσεις ανά χώρα - 2+Cupra, 3+Bentley, Lamborghini, Bugatti, RAM, 4 +Abarth, 5+Dodge, Maserati και αύξηση του μεριδίου αγοράς του κατά 2,9 μονάδες. Κερδισμένος και ο όμιλος Toyota, με 13,5% αύξηση ταξινομήσεων και 1,1 μονάδα πάνω στο μερίδιο αγοράς του. Ο όμιλος Volkswagen, ο κορυφαίος σε πωλήσεις στην Ευρώπη, σημείωσε πτώση πωλήσεων κατά 3,7%. Ωστόσο, οι πωλήσεις της Porsche αυξήθηκαν σημαντικά -κατά 38%- και της Audi κατά 8,8%, καθώς ο όμιλος χρησιμοποίησε τους διαθέσιμους ημιαγωγούς στα πιο κερδοφόρα μοντέλα του. Όσον αφορά στις μάρκες, μόνο το 1/3 από όσες συνολικά παράγονται στην Ευρώπη (μέλη ACEA) κατέγραψε αύξηση τον Ιανουάριο, και είναι κατά σειρά οι εξής: Lada με 154 μονάδες και 152,5% αύξηση, Alpine 189 μονάδες +145,5%, Honda 5.464 μονάδες +50,7%, Mini 15.157 μονάδες +46,7%, Kia 47.137 μονάδες +38,8%, Porsche 7.752 μονάδες +38,2%, Hyundai 37.652 μονάδες +32,3%, Mazda 10.512 μονάδες +28,1%, DS 3.233 μονάδες +19,2%, Dacia 34.150 μονάδες 34.150 μονάδες +19,1%, Toyota 64.365 μονάδες +14,3% και Audi 43.638 μονάδες +8,8%.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=