FLEETNEWS #143

21.02.22 #143 11 Η Jaguar Land Rover συνήψε πολυετή στρατηγική συνεργασία με την NVIDIA, ηγέτη στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) και την πληροφορική, προκειμένου να εξελίξουν και να δημιουργήσουν από κοινού την επόμενη γενιά συστημάτων αυτόνομης οδήγησης, καθώς και υπηρεσίες και εμπειρίες για τους πελάτες βασισμένες στην τεχνητή νοημοσύνη (AI). Αρχής γενομένης από το 2025, όλα τα νέα οχήματα Jaguar και Land Rover θα κατασκευάζονται στην πλατφόρμα που στηρίζεται στο λογισμικό NVIDIA DRIVE - προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα ενεργητικής ασφάλειας, αυτοματοποιημένων συστημάτων οδήγησης και στάθμευσης καθώς και συστημάτων υποστήριξης οδηγού. Μέσα στο όχημα το σύστημα θα προσφέρει χαρακτηριστικά AI, όπως παρακολούθηση οδηγού και επιβατών και προηγμένη οπτική απεικόνιση του περιβάλλοντος του οχήματος. Αυτή η πλήρως ολοκληρωμένη λύση βασίζεται στο NVIDIA DRIVE Hyperion, που διαθέτει Drive Orin κεντρικούς υπολογιστές AV, λογισμικό Drive AV και Drive IX, συστήματα ασφαλείας, προστασίας και δικτύωσης και επιπλέον περιμετρικούς αισθητήρες. Το Drive Orin είναι ο AI εγκέφαλος του αυτοκινήτου και «τρέχει» το λειτουργικό σύστημα της Jaguar Land Rover, ενώ το Drive Hyperion είναι το κεντρικό νευρικό σύστημα. Η Jaguar Land Rover θα αξιοποιήσει επίσης λύσεις κέντρου δεδομένων που έχουν αναπτυχθεί εσωτερικά με το NVIDIA DGX για την εκπαίδευση μοντέλων AI και λογισμικό DRIVE Sim βασισμένο στο NVIDIA Omniverse για προσομοίωση φυσικής ακρίβειας σε πραγματικό χρόνο. Οι λειτουργίες που καθορίζονται από το λογισμικό της Jaguar Land Rover και η αρχιτεκτονική επαλήθευσης και επικύρωσης από την αρχή μέχρι το τέλος (end-to-end) θα επιτρέψουν την παροχή καινοτόμων υπηρεσιών υποβοηθούμενης και αυτοματοποιημένης οδήγησης σε όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος μέσω over-theair (OTA) ενημερώσεων λογισμικού. ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΛΥΕΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗΤΗΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Jaguar Land Rover και NVIDIA Η Eurocell είναι αγγλοκορεατική εταιρεία μπαταριών επόμενης γενιάς και πρόκειται να κατασκευάσει το πρώτο της ευρωπαϊκό γιγάντιο εργοστάσιο μπαταριών EV «έτοιμων προς χρήση», σε μόλις 12 μήνες. Με αρχική επένδυση 600 εκατ. λιρών σε δύο φάσεις, η Eurocell σκοπεύει να προμηθεύσει ευρωπαϊκές εταιρείες αποθήκευσης ενέργειας, συστημάτων αυτοκινήτου και ηλεκτροκίνησης. Η πλήρης δυνατότητα παραγωγής θα επιτευχθεί το 2025. Δεν έχει αποφασιστεί ακόμα συγκεκριμένη τοποθεσία για το εργοστάσιο, αλλά εξετάζονται το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ολλανδία και η Ισπανία. Η Eurocell εξετάζει ήδη τοποθεσίες, και η τελική επιλογή εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το σωστό επίπεδο υποστήριξης και επενδύσεων των κυβερνήσεων. Οι μπαταρίες της Eurocell, που αναπτύχθηκαν στην Κορέα, έχουν τεχνικά πλεονεκτήματα, καθώς διαρκούν δέκα φορές περισσότερο από τις συμβατικές κυψέλες ιόντων λιθίου (όπως διατείνεται), καθιστώντας τις πιο βιώσιμες, χωρίς προβλήματα «τέλους κύκλου ζωής». Ο Recardo Bruins, CEO της Eurocell EMEA, δήλωσε: «Σχεδιάζουμε να επεκταθούμε γρήγορα στην Ευρώπη, προμηθεύοντας τις εταιρείες αποθήκευσης ενέργειας και συστημάτων αυτοκινήτου με τις τεχνολογίες μας, που διαρκούν περισσότερο, αποδίδουν καλύτερα και είναι 100% ασφαλείς. Αυτά τα προϊόντα μπορούν να κυκλοφορήσουν στην αγορά εντός μηνών, όχι ετών». Η Eurocell σκοπεύει να κατασκευάσει το νέο της εργοστάσιο σε δύο φάσεις. Η πρώτη θα αρχίσει να παράγει κυψέλες μπαταριών στις αρχές του 2023. Παράλληλα, θα κατασκευαστεί ειδική εγκατάσταση στην ίδια τοποθεσία, ικανή να παράγει πάνω από 40 εκατομμύρια κυψέλες ετησίως έως το 2025. EUROCELL: ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΓΙΓΑΝΤΙΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=