FLEETNEWS #137

10.01.22 #137 4 Η αυτονομία και η απόδοση καθορίζουν την εποχή του ηλεκτρισμού. Η εξαιρετική αυτονομία θα καταστήσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατάλληλα για κάθε διαδρομή και θα επιταχύνει την υιοθέτησή τους. Η εξαιρετική απόδοση θα επιφέρει σμίκρυνση του μεγέθους και του βάρους της μπαταρίας και μεγαλύτερη αυτονομία. Η Mercedes-Benz είναι αποφασισμένη να πρωτοστατήσει. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το Vision EQXX είναι αποτέλεσμα του στόχου που έθεσε για να υπερπηδήσει κάθε τεχνολογικό εμπόδιο προς βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης. Καταδεικνύει τις δυνατότητες που δημιουργούνται με την επανεξέταση θεμελιωδών μεγεθών. Σε αυτές περιλαμβάνονται η πρόοδος στα στοιχεία του προηγμένου ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, καθώς και η χρήση ελαφρών και βιώσιμων υλικών. Πλήρες καινοτόμων και έξυπνων συστημάτων απόδοσης και με προηγμένο λογισμικό, το Vision EQXX επιτρέπει νέα όρια αποτελεσματικότητας. «Το Vision EQXX της Mercedes-Benz δείχνει πώς αντιλαμβανόμαστε το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πριν από ενάμιση χρόνο, ξεκινήσαμε αυτό το έργο που οδηγεί στην πιο αποδοτική Mercedes-Benz που κατασκευάστηκε ποτέ - με εξαιρετική κατανάλωση ενέργειας, μικρότερη από 10 kWh στα 100 χιλιόμετρα. Έχει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων [2] με μία μόνο φόρτιση, με μπαταρία που μπορεί να εξοπλίσει ακόμα και συμπαγές όχημα. Το Vision EQXX αποτελεί ένα προηγμένο αυτοκίνητο σε κάθε περίπτωση - και δείχνει πράγματι εκπληκτικό και φουτουριστικό. Μέσω αυτού, φαίνεται πού κατευθύνεται η εταιρεία μας: Θα κατασκευάσουμε τα πιο ελκυστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα στον κόσμο», δήλωσε ο Ola Källenius, πρόεδρος Δ.Σ. της Daimler AG και της Mercedes-Benz AG. Το Vision EQXX είναι πλήρες βελτιώσεων απόδοσης και διαθέτει προηγμένη τεχνολογία, μέσω εξειδικευμένης ομαδικής εργασίας. Εξ αυτών θα προκύψει ένα λιγότερο ενεργοβόρο διερευνητικό πρότυπο με μεγαλύτερη αυτονομία, περισσότερη πολυτέλεια και πρακτικότητα, με μικρότερες επιπτώσεις στο περιβάλλον και περισσότερη ηλεκτρική κινητικότητα, με λιγότερα απόβλητα. Θα διαθέτει επίσης ικανή γκάμα ψηφιακών συστημάτων και λειτουργίες βάσει λογισμικού. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Η νέαMercedes-Benz Vision EQXX Η RENAULT ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ AUSTRAL Στο τελικό στάδιο εξέλιξης, η Renault εξόπλισε το νέο της SUV, το Austral, με όλα τα συστήματα των ευρωπαϊκών δρόμων. Σκοπός είναι η διασφάλιση της αξιοπιστίας του μοντέλου και η ολοκλήρωση των επιλογών κινητήρων. Το νέο Renault Austral πρόκειται να πραγματοποιήσει σειρά δοκιμών γνωστών ως «Διαδρομές Επικύρωσης», κατά τις οποίες στόλος περίπου 100 οχημάτων διανύει 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Ως εκ τούτου, το νέο SUV της Renault θα διασχίσει τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Γερμανία και τη Ρουμανία, προκειμένου να επιβεβαιωθούν τα αποτελέσματα των προηγούμενων ελέγχων. Εννιακόσιοι οδηγοί θα διανύσουν 600.000 χιλιόμετρα ανοιχτών δρόμων υπό πραγματικές συνθήκες, ενώ τα υπόλοιπα 1.400.000 χιλιόμετρα θα πραγματοποιηθούν στην πίστα. Αυτές οι δοκιμές θα επιτρέψουν, π.χ., στις ομάδες να εγκρίνουν τις προσαρμογές που έγιναν στη νέα πλατφόρμα CMF-CD3 και στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, καθώς και στην ηχομόνωση και την άνεση της ανάρτησης, ώστε οι μελλοντικοί πελάτες να απολαμβάνουν τις καλύτερες δυνατές συνθήκες. Το μοντέλο θα διαθέτει γκάμα αποκλειστικά υβριδικών βενζίνης, νέων ως επί το πλείστον κινητήρων: έναν τελευταίας γενιάς υβριδικό E-TECH, έναν 1.3 TCe ήπιο υβριδικό 12 V και, για πρώτη φορά στη γκάμα της Renault, έναν 1.2 TCe ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, αυτή η γκάμα κινητήρων θα διαθέτει εξαιρετικές επιδόσεις, με μειωμένες εκπομπές CO2 -από 105 γρ. CO2/χλμ. (WLTP για τον κινητήρα E-TECH, υπό έγκριση)- και μέγιστη ισχύ έως 200 ίππους.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=