FLEETNEWS #137

10.01.22 #137 14 Η General Motors (GM) προωθεί σε μεγάλο βαθμό την ηλεκτροκίνηση του χαρτοφυλακίου της, σύμφωνα με τη CEO Mary Barra, η οποία επεσήμανε διάφορες σχετικές επιχειρηματικές συμφωνίες κατά την ομιλία της στη CES 2022. Εκτός του ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πραγματοποιεί συμφωνίες μέσω της εταιρείας της ηλεκτρικών οχημάτων (EV) Brightdrop, που διαθέτει ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV) για στόλους, η GM ανακοίνωσε επίσης δύο εταιρείες που ενδιαφέρονται για το pickup της Silverado EV, που θα κυκλοφορήσει το 2023. Όσον αφορά στο πρώτο, μεταξύ άλλων συμφωνιών, η Walmart υπέγραψε συμφωνία για την απόκτηση 5.000 ηλεκτρικών βαν παράδοσης EV600 και των μικρότερων EV410 της BrightDrop, για να ενισχύσει το αναπτυσσόμενο δίκτυό της τελικών παραδόσεων και να αποκτήσει στόλο logistics μηδενικών εκπομπών έως το 2040. Η FedEx υπέγραψε επίσης συμφωνία με την BrightDrop, για απόκτηση κατά προτεραιότητα 2.000 ηλεκτρικών βαν παράδοσης τα αμέσως επόμενα χρόνια, επιπλέον της αρχικής παραγγελίας 500 μονάδων που ανακοινώθηκε πέρυσι. Εν τω μεταξύ, ο όμιλος ενοικίασης οχημάτων Enterprise και η ενεργειακή εταιρεία Quanta δήλωσαν πως το Silverado EV αποτελεί αποτελεσματική και βιώσιμη εναλλακτική λύση, ανακοινώνοντας στην CES το ενδιαφέρον τους για το ελαφρό pickup. Το μοντέλο στάνταρ θα διαθέτει αυτονομία τουλάχιστον 400 μιλίων και αρχική τιμή περίπου 40.000 δολάρια ΗΠΑ. CES 2022: ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΤΗΣ GM ΓΙΑ ΤΑ EV Η Hyundai Motor Company παρουσίασε στη CES 2022 το όραμά της για πρωτοποριακή χρήση της ρομποτικής τόσο στον πραγματικό κόσμο όσο και στο Metaverse (Μετασύμπαν). Υποστηρίζοντας το μελλοντικό της όραμα για τη ρομποτική και την κινητικότητα, η εταιρεία αποκάλυψε τη νέα ιδέα της «Metamobility», με στόχο να παρουσιάσει μια πρωτοποριακή έξυπνη συσκευή-σύνδεση metaverse που θα επεκτείνει το ρόλο της κινητικότητας στην εικονική πραγματικότητα (VR), επιτρέποντας τελικά στους ανθρώπους να ξεπεράσουν τους φυσικούς περιορισμούς κίνησης στο χρόνο και στο χώρο. ΗHyundai Motor μοιράστηκε επίσης το όραμά της για το πώς τα ρομπότ θα λειτουργούν ως μέσο μεταξύ του πραγματικού κόσμου και των εικονικών χώρων, επιτρέποντας στους χρήστες να κάνουν αλλαγές στο metaverse (μετασύμπαν), ώστε να αντικατοπτρίζονται στην πραγματικότητα. Η Hyundai Motor δημιουργεί τη νέα έννοια οικοσυστήματος Mobility of Things (MoT), όπου τα παραδοσιακά άψυχα αντικείμενα αποκτούν κίνηση χρησιμοποιώντας τη ρομποτική, ενώ παράλληλα αποκαλύπτει τις καινοτόμους αρθρωτές πλατφόρμες Plug & Drive (PnD) και Drive & Lift (DnL) ως λύσεις όλα-σεένα, μέσα σε ένα απεριόριστο οικοσύστημαMoT. Στο περίπτερο της Hyundai υπήρχε η Metaverse Zone, όπου οι επισκέπτες μπορούσαν να βιώσουν τον εικονικό κόσμο, για να πάρουν μια γεύση από τη μελλοντική ρομποτική. Τα τετράπλευρα LED φώτα της ζώνης παρείχαν μια καθηλωτική εμπειρία, όπου οι επισκέπτες μπορούσαν να δημιουργήσουν εξατομικευμένα avatar και να επικοινωνήσουν μαζί τους σε έναν εικονικό χώρο. Στη συνέχεια, οι επισκέπτες μπορούσαν να λάβουν εξατομικευμένες εικόνες avatar και αναμνηστικά και να απολαύσουν διάφορα προγράμματα στη σκηνή, όπως επιδείξεις ρομπότ και παραστάσεις. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΤΟOΡΑΜΑ ΤΗΣ HYUNDAI ΣΤΗΝ CES 2022 MetamobilityConcept

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=