FLEETNEWS #133

29.11.21 #133 13 αθέσιμο στα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και η βαθμολόγηση του αυτοματοποιημένου συστήματος οδήγησης ισχύει μόνο για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το Polestar 2 πέτυχε μέτρια βαθμολογία, που μειώθηκε λόγω της απόδοσής του στην Υποστήριξη Οχήματος. Η Polestar θα προβεί σύντομα σε ασύρματη αναβάθμιση (OTA) του λογισμικού του αυτοκινήτου και ο Euro NCAP ανυπομονεί να αξιολογήσει το αναβαθμισμένο όχημα στο εγγύς μέλλον. Η γκάμα των αυτοκινήτων που δοκιμάστηκαν απέδειξε την αυξανόμενη επικράτηση της Υποβοηθούμενης Οδήγησης σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Τα συστήματα αρχικού επιπέδου (Entry), ενώ διαθέτουν λιγότερες λειτουργίες από τα πιο εξελιγμένα, εντούτοις παρέχουν στον οδηγό αξιόλογο επίπεδο υποστήριξης και το γεγονός ότι προσφέρονται σε αυτοκίνητα με μεγάλες πωλήσεις, δείχνει το μέλλον της αυτόνομης οδήγησης. Οι δοκιμές Euro NCAP πραγματοποιούνται σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο νομοθετικό πλαίσιο. Η τεχνολογία αναπτύσσεται πολύ γρήγορα και επανεξετάζεται ο βαθμός αυτοματισμού που επιτρέπεται και τι ενέργειες πρέπει να αναλάβει το αυτοκίνητο όταν, για παράδειγμα, προσπαθεί να επαναφέρει τον έλεγχο σε οδηγό που δεν ανταποκρίνεται. Οι μελλοντικές δοκιμές Euro NCAP θα λάβουν υπόψη αυτές τις κανονιστικές αλλαγές. Η RIO TINTO ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΤΗΝ INOBAT Η Rio Tinto υποστηρίζει την ανάπτυξη οικοσυστήματος μπαταριών στην Ευρώπη επενδύοντας στην Inobat Auto, ευρωπαϊκή εταιρεία τεχνολογίας και κατασκευής μπαταριών. Αυτή η επένδυση θα υποστηρίξει την ολοκλήρωση του κέντρου έρευνας και ανάπτυξης και της πιλοτικής γραμμής μπαταριών της InoBat, στο Voderady της Σλοβακίας. Η επένδυση αποτελεί συνέχεια του Μνημονίου Συμφωνίας που υπογράφηκε τον Μάιο και περιγράφει την πρόθεση συνεργασίας για δημιουργία αλυσίδας αξίας μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων πλήρους κύκλου ζωής (cradleto-cradle) στη Σερβία. Η InoBat, ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής μπαταριών, με εγκαταστάσεις έρευνας και ανάπτυξης μπαταριών και πιλοτικό εργοστάσιο υπό ανάπτυξη στη Σλοβακία, σχεδιάζει να κατασκευάσει μεγάλα εργοστάσια, συμπεριλαμβανομένου ενός στη Σερβία. Η εταιρεία ειδικεύεται στην πρωτοπόρο έρευνα, ανάπτυξη, κατασκευή και παροχή premium καινοτόμων μπαταριών, ειδικά για ειδικές απαιτήσεις πελατών στους τομείς της αυτοκίνησης, των επαγγελματικών οχημάτων, του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της αεροδιαστημικής. Το έργο της Rio Tinto, Jadar βορικών λιθίου στη Σερβία, των 2,4 δισ. δολαρίων, είναι ένα από τα μεγαλύτερα σε εξέλιξη έργα λιθίου σε αναξιοποίητη ζώνη. Το έργο Jadar υπόκειται στη λήψη σχετικών εγκρίσεων και αδειών και στη συνεχή συνεργασία με τις τοπικές κοινότητες, την κυβέρνηση της Σερβίας και την κοινωνία πολιτών. Έχει τη δυνατότητα να παράγει περίπου 58 χιλιάδες τόνους ανθρακικού λιθίου για μπαταρίες και ανάγει την Rio Tinto στον μεγαλύτερο προμηθευτή λιθίου στην Ευρώπη για τα επόμενα τουλάχιστον 15 χρόνια. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=