FLEETNEWS #05

26.11.18 #05 13 Η Nissan θα επιδιώξει μια αναθε- ώρηση της μετοχικής δομής της συμμαχίας της με τη Renault , ώστε να δημιουργήσει μια πιο δί- καιη εταιρική σχέση μεταξύ των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών, μετά τη σύλληψη του Carlos Ghosn , όπως έγραψε το Bloomberg . Η Renault έχει μεγαλύτερη επιρροή στη Nissan από ό,τι η ιαπωνική εταιρεία στη γαλλική στο πλαίσιο της συμμαχίας τους, δημιουργώ- ντας ζητήματα έντασης κατά τη διάρκεια της εικοσαετούς σχέσης τους. Ο Carlos Ghosn, ο άνθρω- πος που διηύθυνε τη Renault (της οποίας παραμένει πρόεδρος) και τη Nissan εδώ και χρόνια και είχε εργαστεί για τη συγχώνευση των εταιρειών, καθαιρέθηκε από την προεδρία της ιαπωνικής εταιρείας Nissan, την Πέμπτη 22 Νοεμβρίου, μετά τη σύλληψή του, τη Δευτέρα 19 Νοεμβρίου στην Ιαπωνία ως ύποπτος για την τέλεση οικονομι- κών παραβάσεων. Η ισορροπία εξουσίας στη Nissan εναπόκειται πλέον στον διευθύνο- ντα σύμβουλο Hiroto Saikawa , ο οποίος διαφωνεί με τη συγχώνευ- ση των εταιρειών. Από την πλευρά της Mitsubishi Motors , ο διευ- θύνων σύμβουλος της εταιρείας, OsamuMasuko , δήλωσε πρόσφα- τα ότι τη συμμαχία των Renault, Nissan και Mitsubishi είναι μάλλον δύσκολο να διαχειριστεί κάποιος άλλος χωρίς τον ενοποιητικό ρόλο του Carlos Ghosn . Στο διάγραμμα μπορείτε να δείτε ποια είναι η σχέση των τριών εται- ρειών της συμμαχίας. ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ CARLOS GHOSN ΗNissan επιδιώκει μεγαλύτερη δύναμη στη συμμαχία με τη Renault ΓΑΛΛΊΑ ΙΑΠΩΝΊΑ ΙΑΠΩΝΊΑ Το 15% ανήκει Το 43% ανήκει Το 34% ανήκει στη Nissan Motor στη Renault στη Nissan Motor (χωρίς δικαίωμα ψήφου) ΕΕ ΚΑΙ ΗΠΑ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΟΧΗΜΑΤΑ Το Ευρωπαϊκό Γραφείο Διπλω- μάτων Ευρεσιτεχνίας ( EPO ) δι- εξήγαγε μια μελέτη που παρέχει μια ευρύτερη εικόνα των αιτήσεων για διπλώματα ευρεσιτεχνίας στον τομέα της συνδεδεμένης και αυτο- ματοποιημένης οδήγησης (CAD). Δεδομένου ότι ένα ευρύτερο φά- σμα βιομηχανικών επιχειρήσεων συμμετέχει στον τομέα CAD, αυτό βοηθά στον εντοπισμό των τάσεων, της προέλευσης και της φύσης των συνδεδεμένων και αυτοματοποι- ημένων τεχνολογιών οδήγησης. Η βασική ανάλυση αυτής της μελέτης βασίζεται σε αιτήσεις για διπλώματα ευρεσιτεχνίας που κυμαίνονται από το 2011 έως το 2017 από την EPO, η οποία επιτρέπει τη δημιουργία συ- γκρίσιμων και επικαιροποιημένων στατιστικών στοιχείων. Τα αποτελέ- σματα της μελέτης αποκαλύπτουν ότι ο αριθμός των αιτήσεων διπλω- μάτων ευρεσιτεχνίας για τα αυτόνο- μα αυτοκίνητα αυξάνεται συνεχώς τα τελευταία έξι χρόνια. Με ρυθμό ανάπτυξης που είναι περισσότερο από 20φορές ταχύτερος από ό,τι για τις υπόλοιπες αιτήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας γενικά, οι αιτήσεις για πατέντες που σχετίζονται με το CAD αυξήθηκαν κατά 330% από το 2011 έως το 2017. Συνολικά, σχε- δόν 18.000 τέτοιες αιτήσεις έχουν καταχωρηθεί σε αυτό το χρονικό διάστημα . Διαβάστε περισσότερα. H εταιρική (μετοχική) σχέση των Renault – Nissan –Mitsubishi κατά την παντοδυναμία του Carlos Ghosn ΠΡΌΕΔΡΟΣ & ΔΙΕΥΘ. ΣΎΜΒΟΥΛΟΣ ΠΡΌΕΔΡΟΣ ΠΡΌΕΔΡΟΣ Γερμανία Γαλλία Σουηδία Ηνωμένο Βασίλειο Ολλανδία Φινλανδία Ελβετία Αυστρία Λοιπές ευρωπαϊκές χώρες ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ SDV ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2011-2017 2.0% 1.4% 0.8% EPC total: 37.2% 4.8% 14.4% 4.7% 2.9% 2.8% 3.3%

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=