Fleet Business #14

ΓΡΑΦΗΜΑ 3: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥ 30% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΗΛΩΣΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΧΗΜΑ ΜΙΝΙΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΙΓΜΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ Πιθανότητα χρήσης μινικινητικότητας και συνεπαγόμενη αντικατάσταση ιδιωτικού οχήματος, 1 % των ερωτηθέντων Καθόλου πιθανό Πηγή: McKinsey ACES survey, 2021 (n=26,000) 1Ερώτηση: Πόσο πιθανόν είναι να εξετάσετε τη χρήση οχήματος μινικινητικότητας στο μίγμα της μελλοντικής σας μετακίνησης; 2 Ερώτηση: Θα εξετάζατε την πιθανότητα αντικατάστασης του ιδιωτικού σας οχήματος με όχημα μινικινητικότητας; Πιθανότητα αντικατάστασης ιδιωτικού οχήματος, 2 % των ερωτηθέντων Μάλλον πιθανό Πιθανό Κίνα Βραζιλία Νότια Κορέα Ιαπωνία Ιταλία ΗΠΑ Γερμανία Αυστραλία Παγκόσμιος μέσος όρος Ναι, θα αντικαταστήσω εντελώς το ιδιωτικό μου όχημα Όχι, αλλά θα εξετάσω την πιθανότητα οχήματος μινικινητικότητας ως συμπληρωματικό μέσον για επιλεγμένες μετακινήσεις Όχι, δεν θα σκέπτομαι να αντικαταστήσω το όχημά μου με άλλο μινικινητικότητας 11 32 57 30 19 52 35 38 26 50 24 25 51 20 29 56 17 26 66 19 15 69 14 17 46 23 31 35 54 11 ΓΡΑΦΗΜΑ 4: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ Κόστος τελικού χρήστη, σε $ ανά μίλι Πηγή: McKinsey Center for Future Mobility; Uber fare data; US Department of Transportation mileage data 1 Αναλόγως τύπου αυτοκινήτου για 10.000 μίλια ετησίως 2 Εκτίμηση βάσει μετακίνησης 5 μιλίων με χρόνο αναμονής 5 λεπτών στο Ντάλας και το Λος Άντζελες 3 Εκτίμηση βάσει 15λεπτης μετακίνησης 5 μιλίων στο Ντάλας και τη Νέα Υόρκη 4 Με την προϋπόθεση 3 επιβατών κατά μέσο όρο και 10% επιπλέον μίλια Μικρής αυτονομίας Μεγαλύτερης αυτονομίας Σήμερα 2030+ Ιδιωτικό αυτοκίνητο 1 Ταξί 2 Προσωπικό ride-hailing 3 Κοινό ride-hailing Δημόσιες Μεταφορές Ρομποταξί (όχι κοινό) Ρομπολεωφορεία (κοινά) 4 7x 6x 5x 4x 3x 2x 1x 0x 7x 6x 5x 4x 3x 2x 1x 0x 56 ΙΟΥΛΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=