Fleet Business #13

u ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ EVETTA CARGO Κατασκευασμένο για αστικές παραδόσεις, το αμιγώς ηλεκτρικό Evetta Cargo μπορεί να προσφέρει αυτονομία 240 χλμ. Το 2,48 μέτρων μήκος του κάνει το παρκάρισμα παιχνιδάκι και διαθέτει χώρο φόρτωσης 280 λίτρων. Ο οδηγός εισέρχεται από μετωπική θύρα. u FIAT E-DOBLO Όπως και το e-Scudo, το μικρό αυτό eLCV διαθέτει μπαταρία 50 kWh και αυτονομία 280 χλμ. Το αποσπώμενο κάλυμμα αυξάνει το χώρο φόρτωσης στα 4,4 μ³. Όπως και στα αντίστοιχα Citroën (Berlingo), Peugeot (Partner) και Opel (Combo), το ωφέλιμο φορτίο των 800 κιλών μειώνεται κατά 200 κιλά στην έκδοση diesel. u FORD E-TRANSIT CUSTOM Η ηλεκτρική έκδοση του βαν με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη διαθέτει μπαταρία (75 kWh) με δυνατότητα ταχυφόρτισης στα 125 kW (0-80% SoC: 41 λεπτά), με εντυπωσιακή ικανότητα ρυμούλκησης δύο τόνων. Η πρώτη στον κόσμο αντλία θερμότητας ατμού βοηθά στην απόδοση, ενώ το οικοσύστημα τηλεματικής της Ford Pro προσφέρεται δωρεάν τους πρώτους δώδεκα μήνες. u IVECO E-DAILY Η νεότερη έκδοση του eLCV που κυκλοφορεί από το 2009. Διαθέτει σπονδυλωτή συστοιχία μπαταριών για προσαρμογή αυτονομίας (έως 400 χλμ) και κόστους. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν οπίσθια κίνηση, αναλόγως επιδόσεων ή οικονομίας. Η οδήγηση μονού πεντάλ ανακτά και αποθηκεύει ενέργεια στην μπαταρία, ελαχιστοποιώντας τη φθορά των φρένων. u VW ID.BUZZ CARGO Διαθέτει μεγάλη μπαταρία 77 kWh, με άφθονη αυτονομία (412 χλμ) και ασυναγώνιστη μέγιστη φόρτιση στα 170 kW. Αυτό σημαίνει μικρό χρόνο εκτός λειτουργίας (5%-80% SC: 30 λεπτά). Διαθέτει ADAS και μπορεί να επανατροφοδοτήσει την ενέργειά του στο δίκτυο μέσω αμφίδρομης φόρτισης. u RENAULT TRAFIC E-VAN ELECTRIC Με μικρότερη συστοιχία μπαταριών (50 kWh) και μικρότερη αυτονομία (240 χλμ), το Trafic E-Van στοχεύει εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αστικές ζώνες μηδενικών εκπομπών. Η Renault παρέχει την ταχυφόρτιση (50 kW) προαιρετικά, ισχυριζόμενη πως αυτές οι εταιρείες δεν τη χρειάζονται απαραιτήτως. ΜΟΝΤΕΛΑ eLCV ΚΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΒΑΝ ΠΡΟΣ ΕΠΊΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΌΧΩΝ ΜΗΔΕΝΙΚΏΝ ΕΚΠΟΜΠΏΝ Σχεδόν οι μισοί επαγγελματικοί στόλοι δεν έχουν στρατηγική μηδενικών εκπομπών. Η διαμόρφωση ενός στιβαρού σχεδίου ξεκινά με την επιλογή ενός ηλεκτρικού βαν που μπορεί να καλύψει τις επιχειρηματικές ανάγκες που επί του παρόντος καλύπτονται από βαν ντίζελ. Οι επιλογές αυξάνονται διαρκώς. Ιδού τα πλέον πρόσφατα eLCV. Απευθυνόμενο σε ιδιοκτήτες στόλων με δραστηριότητες 24/7 και υψηλότερες απαιτήσεις αυτονομίας, το Stellantis Group αυξάνει την παραγωγή και τις πωλήσεις των Citroën ë-Jumpy, Peugeot eExpert και Opel/Vauxhall Vivaro-e κυψελών καυσίμου. Η Renault σχεδιάζει να ξεκινήσει παραδόσεις του μεγαλύτερου Master Van H2-Tech το 2023. Το επιχειρηματικό δυναμικό του υδρογόνου ως εναλλακτικής λύσης εξαρτάται κυρίως από την τοπική υποστήριξη και την πρόθεση επενδύσεων σε δεξαμενές ανεφοδιασμού. Σε χώρες με χαμηλή έκθεση σε πράσινο υδρογόνο ή χωρίς κίνητρα αγοράς, τα οχήματα μπαταρίας με δυνατότητα ταχυφόρτισης ταιριάζουν καλύτερα για απανθρακοποίηση στόλων. Η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΉ ΛΎΣΗ ΥΔΡΟΓΌΝΟΥ 28 ΜΑΡΤΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=