Fleet Business #13

ΑΛΛΆ Η ΜΕΤΆΒΑΣΗ στην ηλεκτροκίνηση δεν είναι τόσο εύκολη για τους επαγγελματικούς στόλους. Τα βαν αποτελούν εργαλεία και πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες απαιτήσεις και να ανταποκρίνονται στους στόχους βιωσιμότητας. Στα εταιρικά αυτοκίνητα, το ωφέλιμο φορτίο, η εξωτερική θερμοκρασία, η μετακίνηση, δεν διαφοροποιούν ιδιαίτερα τη συνολική λειτουργία και απόδοση του οχήματος, όπως συμβαίνει με τα βαν. Η μεταφορά μεγάλου φορτίου, η οδήγηση με κρύο καιρό, σε στενούς δρόμους με στροφές, μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την αυτονομία της μπαταρίας. Έτσι, η ηλεκτροκίνηση των επαγγελματικών στόλων δεν συνίσταται σε απλή μετάβαση σε ηλεκτρικό βαν, αλλά περιλαμβάνει πλήθος απαραίτητων αξιολογήσεων, υπολογισμών, παρατηρήσεων και αλλαγών πριν αποκτηθεί έστω και ένα eLCV. Ωστόσο, με τη μετάβαση, οι εταιρείες επαγγελματικών στόλων μπορούν να προσβλέπουν σε μεγάλη εξοικονόμηση λειτουργικού κόστους και άλλα οφέλη. Σε αυτό το αφιέρωμα του Fleet Europe επισημαίνονται πολλά θέματα σχετικά με τα eLCV, όπως τα εμπόδια υιοθέτησης, η σταδιακή υλοποίηση και μερικά από τα πιο πρόσφατα μοντέλα της αγοράς στόλου. ΕΜΠΟΔΙΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ELCV Γιατί οι στόλοι αργούν να εξηλεκτρίσουν τα LCV σε σχέση με τα επιβατικά αυτοκίνητα Η υιοθέτηση ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (eLCV) Ο εξηλεκτρισμός του στόλου ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων eLCV Το ενδιαφέρον για την ηλεκτροκίνηση επαγγελματικών στόλων είναι εξίσου ζωηρό ή και μεγαλύτερο από αυτό των επιβατικών εταιρικών αυτοκινήτων, καθώς η επωνυμία της εταιρείας είναι ευδιάκριτη στα οχήματα και, ως εκ τούτου, μπορεί να τρωθεί η φήμη και η δημόσια εικόνα της. 26 ΜΑΡΤΙΟΣ 2023

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=