Fleet Business #12

ένα τυπικό τετραετές συμβόλαιο μίσθωσης 120.000 χλμ για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατηγορίας C θα είναι φθηνότερο στις 10 από τις 12 ευρωπαϊκές αγορές – το ICE είναι φθηνότερο μόνο στην Ισπανία και την Πορτογαλία. ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΝΈΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΈΣ Η δυσκολία για πολλούς μεγάλους στόλους δεν έγκειται πλέον στο να αποφασίσουν τον εξηλεκτρισμό τους, αλλά στην επαρκή προμήθεια οχημάτων μπαταρίας. Δεδομένων των περιορισμένων παραδόσεων νέων οχημάτων, οι στόλοι πρέπει να είναι ανοικτοί στη συνεργασία με νέους κατασκευαστές, δήλωσε ο Bart Beckers, CCO και αναπληρωτής CEO της Arval. «Αναζητήστε νέους κατασκευαστές με σωστές τιμές, ειδικά στα EV», ανέφερε. Αυτό ακριβώς πράττει η εταιρεία ενοικιάσεων Sixt, επιδιώκοντας τον εξηλεκτρισμό του 70% με 90% του στόλου της μέχρι το 2028, δήλωσε ο Vinzenz Pflanz, Chief Business Officer της Sixt. «Αγοράζουμε 100.000 BYD, διαφορετικά είναι σχεδόν αδύνατο να αποκτηθεί τέτοιος όγκος EV εντός του περιορισμένου χρονικού πλαισίου. (Σ.Σ. Η Sixt -όπως ανακοίνωσε τον Οκτώβριο- παρήγγειλε 100 χιλιάδες αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα από την BYD, το πρώτο από τα οποία θα είναι διαθέσιμο στους πελάτες της στην Ευρώπη το τέταρτο τρίμηνο του 2022. Τα υπόλοιπα θα παραδοθούν σταδιακά μέχρι το 2028). Εάν όντως επιθυμείτε να προωθήσετε τη στρατηγική απόκτησης βιώσιμων ηλεκτρικών προϊόντων, πρέπει να ακολουθήσετε νέες διαδρομές», πρόσθεσε. ΠΑΡΆΤΑΣΗ ΜΙΣΘΏΣΕΩΝ Ο Berno Kleinherenbrink, CCO της LeasePlan, προέτρεψε να αναθεωρήσουν οι στόλοι τις πολιτικές αυτοκινήτου και να εκμεταλλευτούν τις διαθέσιμες επιλογές για να ξεπεραστούν οι καθυστερήσεις προμήθειας, συμπεριλαμβανομένων των παρατάσεων μισθώσεων. «Υπάρχει επίσης η επιλογή leasing μεταχειρισμένων, που αποτελεί πολύ καλή ευκαιρία εκμετάλλευσης των αυτοκινήτων που είναι ήδη διαθέσιμα και λήγουν τα συμβόλαιά τους», είπε. «Εάν χρησιμοποιηθούν σωστά αυτά τα αυτοκίνητα, συνιστούν πραγματικά ελκυστική εναλλακτική έναντι νέου αυτοκινήτου, ακόμα και για μεγάλες εταιρείες. Μπορούν να εμπλουτίσουν το στόλο σας και να αποτρέψουν την παραγγελία νέων αυτοκινήτων, καθότι είναι άμεσα διαθέσιμα και στη σωστή τιμή μίσθωσης, βελτιώνοντας το συνολικό κόστος χρήσης». ΕΥΈΛΙΚΤΗ ΠΡΟΣΈΓΓΙΣΗ Αυτός ο τύπος ευέλικτης σκέψης εμφανίζεται όλο και περισσότερο στη νέα γενιά αρμόδιων λήψης αποφάσεων στόλου, δήλωσε ο Markus Deusing, CEO της Alphabet International. «Η νέα γενιά προσβλέπει σε περισσότερη ευελιξία», είπε. «Όλοι περιμένουμε περισσότερη ευελιξία και δεν εξετάζουμε πλέον τετραετή ή πενταετή συμβόλαια μίσθωσης. Θα επιταχυνθεί άραγε αυτός ο μετασχηματισμός τους επόμενους 18 με 24 μήνες; Ιδού το μεγάλο ερώτημα». «Οι λύσεις εταιρικής κινητικότητας όντως αυξάνονται», ανέφερε ο Christian Schüler, CEO της Athlon. «Προσφάτως, κάποιος μεγάλος πελάτης ζήτησε ένα μέρος της σύμβασης να είναι με μίσθωση και το άλλο ευέλικτο. Υπάρχει ανάγκη ευελιξίας και προχωρούμε βάσει αυτού. Οι συζητήσεις με τους πελάτες δείχνουν πως πρέπει να υπάρξει συνεργασία – κανείς δεν μπορεί να το κάνει μόνος του». Ωστόσο, η Drivalia, η νέα δραστηριότητα κινητικότητας που λανσάρισε η FCA Bank Leasys και θα ανήκει στην Crédit Agricole από τον επόμενο Μάρτιο, επιδιώκει να καταστεί μοναδικός πάροχος, όπως δήλωσε ο Giacomo Carelli, CEO της FCA Bank και πρόεδρος της Drivalia. «Πιστεύουμε πως αυτό που λείπει στην αγορά σήμερα είναι κάποιος που θα μπορεί να παρέχει όλο το φάσμα προϊόντων. Οι συνεργάτες χρειάζονται αυτοκίνητο για τρεις μήνες και Οι βραχυπρόθεσμες λύσεις περιλαμβάνουν τον προγραμματισμό ανανέωσης στόλου έξι έως εννέα μήνες πριν λήξουν τα συμβόλαια των οχημάτων και την εξέταση των απαιτούμενων όρων μίσθωσης συνδρομές για τους διευθυντές και τους εργαζομένούς τους. Δεν πρόκειται απλώς για ενοικίαση βάσει συμβολαίου, αλλά για προσφορά διαμοιρασμού αυτοκινήτων ή ride hailing; Αυτό που λείπει σήμερα είναι κάποιος που να προσφέρει ολοκληρωμένη λύση κινητικότητας», ανέφερε. «Αυτό απαιτεί συγχώνευση των στόλων των μεγάλων παρόχων και κατάργηση στεγανών, ώστε να δημιουργηθεί μια τεράστια δεξαμενή οχημάτων προς εξυπηρέτηση των αναγκών ενοικίασης, συνδρομών και leasing», ανέφερε ο Carelli. ΡΥΘΜΌΣ ΑΛΛΑΓΉΣ Παρόλο που υπάρχει συναίνεση για την ιδιαίτερη σημασία της ευελιξίας στα μελλοντικά προϊόντα και υπηρεσίες, εξακολουθεί να τίθεται ερώτημα ως προς το χρονοδιάγραμμα. «Όλοι πιστεύουμε πως θα υπάρξει σύντομα ευελιξία και η ζήτηση θα εκτιναχθεί», δήλωσε ο John Saffrett. «Ένας από τους λόγους που εξαγοράσαμε τη Fleetpool πέρυσι είναι επειδή πρόκειται για τη μεγαλύτερη ψηφιακή συνδρομητική εταιρεία αυτοκινήτων στην Ευρώπη και θέλαμε να αποκτήσουμε γνώση και αντίληψη. Είχαμε διεξαγάγει έρευνα επ’ αυτού και γνωρίζαμε πως απαιτούνται δυνατότητες ψηφιακού μάρκετινγκ, βραχυπρόθεσμων συμβάσεων και πολύ καλά logistics ταχείας παράδοσης. Διδαχτήκαμε πολλά από αυτή την πλατφόρμα». Οι στόλοι που επιδιώκουν να καταστούν πιο ευέλικτοι και να υιοθετήσουν πολιτική κινητικότητας, πρέπει να χρησιμοποιήσουν τα κατάλληλα εργαλεία «για καταγραφή και αναφορά των εκπομπών εναλλακτικής κινητικότητας», πρόσθεσε ο Saffrett. 49 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=