Fleet Business #9

Έρευνας Στόλου 2021, το 90% τουλάχιστον των ευρωπαίων υπευθύνων στόλου προβλέπουν πως θα αυξηθούν τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα των στόλων τους εντός του έτους. Αυτό αποτελεί το υψηλότερο ποσοστό παγκοσμίως. Ευτυχώς, οι εταιρείες leasing καταβάλλουν τεράστιες προσπάθειες ηλεκτροκίνησης των οχημάτων τους, η καθεμιά με τον τρόπο της. Παραδείγματα: u Η ALD προβλέπει το 30% των νέων αυτοκινήτων της να είναι EV έως το 2025, ποσοστό που θα ανέλθει στο 50% έως το 2030. u Η LeasePlan μετέτρεψε τον στόλο της σε BEV εντός του 2021 και σκοπεύει να απανθρακοποιήσει πλήρως το σύνολο του χρηματοδοτούμενου στόλου της μέχρι το 2030. (Μένει να δούμε πού ακριβώς θα καταλήξουν οι φιλοδοξίες ηλεκτροκίνησης της συγχωνευμένης εταιρείας). u Η Arval αύξησε τον στόχο υιοθέτησης EV από 500.000 σε 700.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2025. ΚΥΡΙΑΡΧΊΑ EV Παρά τα προβλήματα προμήθειας νέων οχημάτων, είναι σαφές ότι το 2022 θα είναι μια ακόμα χρονιά κατά την οποία στους στόλους θα κυριαρχήσουν τα ηλεκτρικά οχήματα. Οι εταιρείες leasing γνωρίζουν καλά πως το μέλλον θα είναι ηλεκτρικό και –όπως αναμενόταν– θέτουν τις βάσεις για μια ολοκληρωμένη προσφορά, βάσει προτιμητέων συνεργασιών με παρόχους άλλων τομέων EV, όπως η φόρτιση και η συνδεσιμότητα – που θα υποστηρίξουν την απρόσκοπτη μετάβαση των πελατών στα EV. u Απρόσκοπτη: αυτό επιθυμούν οι πελάτες στόλου, είτε πρόκειται για leasing, λύσεις κινητικότητας είτε ηλεκτροκίνηση στόλου. u Ευέλικτη: μία ακόμα σημαντική απαίτηση των πελατών. Θέλουν να μπορούν να αλλάξουν τη φύση και τη σύνθεση του στόλου τους και ιδιαίτερα των λύσεων κινητικότητας το συντομότερο δυνατόν, ώστε να ανταποκρίνονται στις υπάρχουσες ανάγκες. Αυτές οι δύο απαιτήσεις είναι δύσκολο να συνδυαστούν. Ωστόσο, αυτό πρέπει να κάνουν οι πάροχοι στόλων. Ενόσω οι εταιρείες leasing προσπαθούν να επιτύχουν οικονομίες κλίμακας, δεν πρέπει να παραβλέπουν το σημαντικότερο και πολυτιμότερο περιουσιακό τους στοιχείο, τους πελάτες τους. Πρέπει πάντα να δίνουν προτεραιότητα στον πελάτη. Το πρώτο βήμα είναι η απόλυτη κατανόηση αυτού και η σαφής γνωστοποίησή του σε όλους. Και αυτό γιατί οι ανησυχίες των πελατών αποτελούν ευκαιρίες για τους παρόχους – ή έτσι θα έπρεπε… Οι εταιρείες leasing γνωρίζουν καλά πως το μέλλον θα είναι ηλεκτρικό και θέτουν τις βάσεις για μια ολοκληρωμένη προσφορά, βάσει προτιμητέων συνεργασιών με παρόχους άλλων τομέων EV 12 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=